duminică, 12 februarie 2012

www.superinvitatie.ro Concurs Jacobs 3in1 2012

Publicitate
Din 17 februarie Jacobs 3in1 da startul unei promotii cu premii pe masura.
Cumpara oricare 10 plicuri sau oricare din cutiile de 24 de plicuri Jacobs 3in1 si poti castiga unul din premiile promotiei.
Mergi apoi cu bonul fiscal la standul de premiere de dupa casele de marcat. Acolo primesti un talon (garantat castigator) pe care-l razuiesti si vezi ce premiu primesti
Premii:
-1 superinvitatie surprinzatoare
-80 camere foto
-alte mii de premii
Pentru mai multe detalii si pentru lista centrelor de premiere intra pe www.superinvitatie.ro.
Publicitate

10 comentarii:

catalin stefan spunea...

salut.pai si daca cumparam din alta parte ce facem??faceti un regulament mult mai bun.

Anonim spunea...

eu cred ca jacobs 3 in 1 ar trebui amendat

Anonim spunea...

inca se vand pliculetele cu "cea mai tare gasca". Oare accestea intra in promotie? Daca nu de ce au acelasi pret ca si celelalte pentru ca promotia asta a expirat!!!

Anonim spunea...

E CHIAR PE BUNE ACEST CONCURS?AM TRIMIS SI LA ;CEA MAI TARE GASCA; ZECI DE PLICULETE DAR.......

CRISTINA spunea...

UUBJ7439

Anonim spunea...

sunteti cei mai tari nescafe...tino tot asa...

LUMINITA spunea...

ZPGO221333
280313

Anonim spunea...

DA ESTE PE BUNE. EU AM CASTIGAT UN DVD-PLAYER SI O CAMERA VIDEO.

Anonim spunea...

ramona
8B4L8B88
35N4UY45

Anonim spunea...

Codul meu este
77c9n384
77c9nf4j
8kp9jxfa
77c9p734

Trimiteți un comentariu