duminică, 20 martie 2011

www.glamttitude.ro intodu codul unic Glamour aici

Publicitate
O noua promotie cu premii dedicata fumatorilor a inceput in data de 4 martie 2013.
La Promotie participa pachetele promotionale de tigarete Glamour Superslims Lilac, Glamour Superslims Azure si Glamour Superslims Menthol.
Pentru a participa la promotie cumparati unul din produsele Glamour, cautati in interiorul pachetului codul unic format din 6 caractere alfanumerice si inscrieti-l in promotie pentru a intra in cursa premiilor.

Codul poate fi inscris in promotie prin accesarea site-ului www.glamttitude.ro si introducandu-l la sectiunea "Inregistrare cod" sau prin sms la numarul 1734 (tarif normal).

Premii:
Instant
-1500 Coliere cu cristale Swarovski Elements semnate Kinga Varga
-50 de laptopuri Sony Vaio
Saptamanale
-2 smartphoneuri
Marele premiu
-1 colier cu diamante marca Addori.

Promotia se incheie in data de 5 mai 2013.
Pentru mai multe detalii si pentru a inscrie codul vizitati www.glamttitude.ro.
Publicitate

237 comentarii:

«Cel mai vechi   ‹Mai vechi   1 – 200 din 237   Mai noi›   Cele mai noi»
Anonim spunea...

H4P737

Anonim spunea...

y7mmru

Anonim spunea...

NC3NRU

Anonim spunea...

NLYKA3

Anonim spunea...

4U4RMT

Anonim spunea...

CLHJNT

Anonim spunea...

TUFT9Y

Anonim spunea...

LLMANN

Anonim spunea...

E9L3AC

Anonim spunea...

HP9JWE

Anonim spunea...

49UKHA

Anonim spunea...

J4MTJF

Anonim spunea...

TXKN3A

Anonim spunea...

HPTP9J

Anonim spunea...

CM7HUC

Anonim spunea...

9N9HMK

Anonim spunea...

AMR473

Anonim spunea...

WPPWL4

Anonim spunea...

NCEHFK

Anonim spunea...

NFANPR

Anonim spunea...

JKF3LA

Anonim spunea...

C39E9H

Anonim spunea...

SUNN7P

DIANA spunea...

CALURJ
M49CPU
HKA39A
WRJRXH
4A9WJF
LHTRNP

Anonim spunea...

NJPMJ4

Anonim spunea...

WJELM7

Anonim spunea...

RRSHNC

felicia spunea...

fumatul dcoauneaza mai ceva decat sa traim bine? CRFR3R,9JH7WT,FEPUJA,LCEKHT,IJMA4R

Anonim spunea...

M4EPA3

Anonim spunea...

L9FAEN

Anonim spunea...

wjwf7a

Anonim spunea...

PE7AWM
NLHXKP
W97A9U
9J979K
WEH7E9
473MMT
FX7UJ7
KW3KY9
RWKTA7
M33MPM

Anonim spunea...

N9TT3P

Anonim spunea...

L7HCEY

Anonim spunea...

C3JLM7

Anonim spunea...

C3JLM7

Anonim spunea...

TXX74F
KL9LRE
7NLPFE

Anonim spunea...

MYKXTT

Anonim spunea...

LTMKMA,NAARCK,L79LHF,43AFAK

Anonim spunea...

WNHMM7
TUTUNUL DAUNEAZA GRAV SANATATII.

Anonim spunea...

MXR7YN PUACWC 9YPE7L PUL44U H3EAWC 3RXLKA 7NW3C9 EUJFRH 9Y7797 HN4ATM

Anonim spunea...

4YRLJ7
O ZI BUNA TUTUROR FUMATORILOR SI CELOR APROPIATI LOR!

Anonim spunea...

L3NTEK, MJ3TFU, YCNPT7

Anonim spunea...

LUTFF9

Anonim spunea...

RK9MYC

Anonim spunea...

4R4CP7

Anonim spunea...

34X7PN
N97AUL
LU43N4

Anonim spunea...

LPX7JE

Anonim spunea...

LEAJLT

Anonim spunea...

EECJM3

Anonim spunea...

EECJM3

Anonim spunea...

RY9HNT

Anonim spunea...

MPMHME

Anonim spunea...

C9HP7C

Anonim spunea...

NRL3UC

Anonim spunea...

JXNXPE

Anonim spunea...

99FH7H, cum naiba se trimite codul de pe pachet?

anca iancu spunea...

exact asa... pana acuma aveai o pagina pentru a trimite codul si un cont in care vedeai ce se intampla ca sa participi trebuie sai ai adresa telefon mail etc.... anul acesta cred ca este la MISTO

ANCA IANCU spunea...

AM 30 DE CODURICE FAC CU ELE?????

anonym spunea...

Anca, pentru a participa la concurs cu cele 30 de coduri, trebuie sa intri pe www.glamttitude.ro cum am spus si mai sus. Odata ajunsa pe site-ul respectiv, ai in partea de sus a paginii, putin in dreapta, sectiune Inscrie Cod. Dai click acolo si completezi cele doua campuri cu Nr de telefon si un cod din cele pe care le ai tu. Faci la fel pentru fiecare din codurile neinscrise in promotie detinute de tine. Sa imi zici daca te-ai descurcat. O zi buna.

Anonim spunea...

nu merge sa introduci codul

Anonim spunea...

degeaba incerci sa dai click k nu merge

Anonim spunea...

unde sa introduc codul unic?
pe google nu se mai deschide fereastra
te rog raspunde-mi

Anonim spunea...

unde se trimite codul unic?

Anonim spunea...

asta e bascalie

Anonim spunea...

fap7ar

Anonim spunea...

399f7n

Anonim spunea...

Wagner Gabriela
EHL3FK

Florentina spunea...

KA4KMX

Anonim spunea...

K7T3WC

Anonim spunea...

va rog sa imi spuneti si mie unde ma inscriu cu codurile glamour
sa schimbat pagina
\era mai simplu.
multumesc
silvia

Anonim spunea...

HRLJPK

Anonim spunea...

unde trebuie pus codul? nu gasesesc nici un INSCRIE COD ,

Anonim spunea...

NLTMR3

Anonim spunea...

PYCP37

Anonim spunea...

COD UNIC XUYXFE

Unknown spunea...

AM POSTAT CODUL CA SI COMENTARIU , NU EXISTA UN CAMP UNDE SA COPLETEZ CODUL ,NR TEL , NUME, ADRS EMAIL......ETC !
ESTE CONCURS ? SAU.................?

anonym spunea...

Stefania, codul nu se introduce aici, ci pe site-ul destinat concursului: www.glamttitude.ro.
Am vazut ca intampini dificultati si m-am gandit sa iti inscriu eu codul in concurs cu datele tale. Mesajul in care ai lasat date referitoare la nr. de telefon si email l-am sters pentru ca exista multi idioti care iau numere de telefon/id-uri de pe net si fac glume proaste.
Te sfatuiesc pe viitor sa eviti plasarea datelor pe pagini web. In ziua de azi nimic nu este sigur si nu ai vrea sa te trezesti cu surprize. O zi buna si succes la promotie.

anonym spunea...

Iar cine mai are dificultati in introducerea codurilor pe site-ul campaniei ma poate contacta la id-ul: andrei_anonym (cine are chef de glume sa se abtina).

crimo spunea...

nu stiu unde sa intoduc codul . nu merge.astept raspuns si pe mess.

Anonim spunea...

sunt curioasa cate si ce premii ai castigat cu toate codurile astea pe care le-ai furat de la altii...pentru ca fraierii au avut incredere in tine.

anonym spunea...

Esti sigura ca am castigat eu ceva? Daca te gandeai mai bine iti dadeai seama ca pentru validarea premiilor ai nevoie de cartonasul ce contine codul castigator. Atunci cand ajut pe cineva sa se inscrie in concurs nu folosesc datele mele, ci pe cele ale persoanei respective. Nu sunt profitor. Daca pot sa ajut de ce sa nu o fac? Nu mor daca pierd 1 minut din viata pentru a da cateva indicatii. De cele mai multe ori cei ce au avut nevoie de ajutor, reusesc intr-un final sa se inscrie singuri in concurs (eu doar le dau sfaturi). Deci nici nu trebuie sa stiu codul pe care acestia il detin.
Iar codurile lasate pe site de altii nu imi folosesc la nimic pentru ca, cum am spus si mai sus, ai nevoie de cartonas pentru validare.
Si ca sa stii si tu, doua persoane chiar au castigat cu ajutorul meu (un portfard si un stick). Daca tu crezi ca cei pe care i-am ajutat sunt fraieri, faci o mare greseala.
In fine, crezi in continuare ce vrei. Este doar problema ta.
Pentru ceilalti, succes in continuare.

Anonim spunea...

ptr premiile mici,nu ai nevoie de cartonas ptr validare.si eu am castigat cateva premii,si nu mi s-a cerut codul.doar am sunat la ei.
chestia asta cu codurile scrise aici,mi se pare dubioasa.tie nu???????????????
codurile trebuiau trimise direct pe site,nu aici,unde le vede toata lumea.

anonym spunea...

Nu e problema mea ca ei introduc codul aici. Nu am cum sa ii opresc. Am mai spus ca acest site doar face reclama concursului si ca acele coduri nu trebuie scrise aici, dar nu ma asculta nimeni. Nu sunt genul ala de om, profitor. As putea sa iti dau numele meu intreg si sa verifici lista castigatorilor. Vei vedea ca nici nu ma aflu acolo.
Daca te uiti si pe alte bloguri, o sa vezi ca si acolo sunt lasate coduri exact ca aici, pentru ca multi nu stiu cum sa ajunga pe site-ul promotiei. Iar daca mi-au cerut ajutorul, ii ajut cu cea mai mare placere.

Anonim spunea...

PWCCF9

Anonim spunea...

LE9PEX

Anonim spunea...

LT3MA4

Anonim spunea...

Nu cred ca mai e valabil concursul.Nu se deschide fereastra cu inregistrare cod.Dac esti draguta sa ma inregistrezi si pe mine cu codul de mai sus(LT3MA4). Multumesc

Anonim spunea...

A3UMY7

Anonim spunea...

buna.ati castigat careva ceva premiu?daca ati castigat stick,nu dati la schimb?ofer oglinda,portfard sau caseta de bijuterii.mersi.

Anonim spunea...

buna,am o problema si va rog sa ma ajutati,vreau si eu sa intru acum pe www.glamttitudine.ro dar nu ma lasa sa intru,ce pot sa fac?

anonym spunea...

Buna. Promotia s-a incheiat pe 31 mai.

Jugureanu Isabella spunea...

Codul meu este CMUKU3

Anonim spunea...

Codul meu este CMUKU3.
Tel.0723/378202.

Anonim spunea...

CEXH37

Anonim spunea...

codul meu unic este TMRPF9

Anonim spunea...

CRFJ74

Anonim spunea...

codul meu unic este CRJRU7

Anonim spunea...

CY7J4C

Anonim spunea...

ELKCCCUD

Anonim spunea...

ELKCCCUD

Anonim spunea...

9realylcd

Anonim spunea...

9realylcd

Anonim spunea...

nu merge sa introducem cod

Raluca Popa spunea...

Sunt foarte multumita de aroma tigarilor si ma bucur pentru scimbarea pachetului ca il face mai elegant .

YRLEHTFD

Anonim spunea...

7JM3PJFD este concurs....

Anonim spunea...

RULJT4RD

Anonim spunea...

JPCYMMYD

Anonim spunea...

DE CE MERGE ASA GREU OFFFFFFFFFFFFFFFFFF
JPCYMMYD

Anonim spunea...

unde e contul ??????

Anonim spunea...

3JFRRNFD

Anonim spunea...

AAYYPC7D

Anonim spunea...

AAYYPC7D

Anonim spunea...

4YCNXLAD

Anonim spunea...

mhxwafwd

Anonim spunea...

codul unic JFMH3MCD

Anonim spunea...

MT7NNXED

Anonim spunea...

COD UNIC PNKJ3JMD

Anonim spunea...

UNDE POT BAGA CODUL???????

Anonim spunea...

3al4w7ed

Anonim spunea...

da vreau si eu cercei!!!!! va rog!!!! va multumesc!

Anonim spunea...

4RLAKCWD

marcy spunea...

?

marcy spunea...

nu stiu unde putem baga codul?

Anonim spunea...

9JFPCPUD

Anonim spunea...

CFNHWEJD

Trandafir Simona spunea...

JAPMCA9D

Trandafir Simona spunea...

JAPMCA9D

Anonim spunea...

WYXLHRTD

Anonim spunea...

taceti

Anonim spunea...

taceti prostilor 2 martie 2012 13:47

Anonim spunea...

O.K.
NAHLKE3R

Anonim spunea...

JA3JTR3R

Anonim spunea...

JA3JTR3R MULTUMESC

Anonim spunea...

JA3JTR3R MULTUMESC

Anonim spunea...

4FF7R7KR

Anonim spunea...

4FF7R7KR
ok

Anonim spunea...

3NRFNW3R

Anonim spunea...

UUUCJX3R

Anonim spunea...

M3PHPLRL

Anonim spunea...

YJP4N7CL

Anonim spunea...

Unde se introduce codul??????????????????????
NTHHP4RR

Anonim spunea...

EAWUNH7L

Anonim spunea...

O.K.
TXWKYXUR

Anonim spunea...

intrati pe acest site si introduceti codurilhttp://glamttitude.ro/#e: eu aici am introsud codurile.succes.

Anonim spunea...

sper ca aici trebuie sa inregistrez codul....
K7PM7PRR

Anonim spunea...

INTRATI PE WWW.GLAMTTITUDE.RO,CREAZA CONT SI LA SECTIUNEA "PARTICIPA LA CONCURS" DUPA CE COMPLETEZI ACOLO TRAGE BANDA IN JOS SI APARE CASUTA UNDE TREBUIE SCRIS CODU.BAFTA

Anonim spunea...

NU MAI SCRIETI AICI CA ESTE IN ZADAR

Anonim spunea...

R377EF3R
RLPRKKKR

Anonim spunea...

KRJT4ALR

Anonim spunea...

EPJJ4CFL

Anonim spunea...

Y7RARE4L

Anonim spunea...

YCCRLRAL

Anonim spunea...

PP3YET7L

Anonim spunea...

MKYTLKLL

Anonim spunea...

7UHFAYRL

Anonim spunea...

KCFH9KFR

Anonim spunea...

WTYNXF4R

Anonim spunea...

LKAW397T

Anonim spunea...

LKAW397T

Anonim spunea...

SPUNETI-MI EU INTRODUC CODUL AICI DAR IL VEDE CAREVA SI ANUNTA DACA E CASTIGATOR SAU CUM SE OROCEDEAZA___

Anonim spunea...

LE3MMKMR

Anonim spunea...

CKKURXFR

Anonim spunea...

9UJM9PRR

Anonim spunea...

TRUJXWAR

Anonim spunea...

W9MMAKJP

Anonim spunea...

H4PEMKPT

Anonim spunea...

H4PEMKPT

Anonim spunea...

monica
CJU3EPLR

Anonim spunea...

MONICA
PJTAUACR

hffgdyf spunea...

ljjhhjghgf

cami spunea...

CAMI C-ta
WUEN4R7R

Anonim spunea...

preda_cori@yahoo.com cod unic MKF94KKR

Anonim spunea...

preda_cori@yahoo.com cod unic MKF94KKR

Anonim spunea...

JJYMH4PR

Anonim spunea...

w7fhnnpr

Anonim spunea...

carmenita_xxl@yahoo.com cod unic W7A34AMR

Anonim spunea...

carmenita_xxl@yahoo.com cod unic L7FJAAWR

Anonim spunea...

ECYPKHKR
LTNM447R

Anonim spunea...

Y3WRN9WT

Anonim spunea...

39C7TAWT

Anonim spunea...

7EFAE3PR

Anonim spunea...

WRUTFX7R

Anonim spunea...

4FCLCKUT

KARAGEORGOS CLAUDIA spunea...

AKYCAJKL

Anonim spunea...

AMONIM SPUNE NMRMA44R

Anonim spunea...

X33THA3R

Anonim spunea...

adi zicea PX9FY94R AJEJXCWR

Anonim spunea...

ADI

Anonim spunea...

ADY...AJEJXCWR PX9FY94R

Anonim spunea...

NT9WECCT

Anonim spunea...

3MKL9PRT

Anonim spunea...

93CMEM4R

Anonim spunea...

F3J3YM4R

Anonim spunea...

YJUC9F7R

Anonim spunea...

PJX9RAPT

Anonim spunea...

PJX9RAPT

Cioan Cosmin spunea...

7WL4URAL
RRRAMPEL

Anonim spunea...

YPKMHWAR

Anonim spunea...

UMNW3JER

«Cel mai vechi ‹Mai vechi   1 – 200 din 237   Mai noi› Cele mai noi»

Trimiteți un comentariu