marți, 1 ianuarie 2013

www.cokeursipolari.ro introdu codul Coca Cola ursi polari 2013

Publicitate
Castiga familia ta de ursuleti polari si o vacanta la Polul Nord.
Savureaza o sticla de Coca-Cola participanta la promotie, in perioada 1 ianuarie - 25 februarie 2013, descopera codul unic de sub capac si introdu-l pe www.cokeursipolari.ro, completand formularul.
Daca nu ai acces la internet, poti trimite codul unic de sub capac prin SMS la 1789.

Poti castiga:
-o familie de ursuleti polari pe minut
-un urs mare polar pe ora
-o excursie de doua persoane la Polul Nord

Produse participante la promotie:
-Coca-Cola 0.5L, 1L, 1.5L, 2L, 2.5L, 2x2L
-Coca-Cola Light 0.5L, 1L, 1.5L, 2L, 2.5L, 2x2L
-Coca-Cola Zero 0.5L, 1L, 1.5L, 2L, 2.5L, 2x2L

Pastreaza capacul pentru validarea premiilor.
Pentru mai multe detalii si pentru a introduce codul Coca-Cola intra pe  www.cokeursipolari.ro.
Publicitate

14 comentarii:

Anonim spunea...

trebuie aprobare, totul este escrocherie, de ce nu lasati lumea sa vada parerile celorlalti, si manipulati totul asa cum vreti, se posteaza si pe facebook
. Nu e nevoie de aprobarea voastra sa vada lumea jongleriile voastre.

Anonim spunea...

am trimis multe sms-uri si nimic, incep sa cred k e vrajala.

Anonim spunea...

am trim msg si cica am castigat dar sa vedem daca imi vine premiul

Anonim spunea...

9WR37PC4

Anonim spunea...

se pare ca nu le prea pasa de noi ,asteptam ceva comentari in privinta nelamuriri nu ne fac premiile ci bunul simt

Anonim spunea...

cate coduri sa mai trimitem

Anonim spunea...

Buna.daca am trimis mesaje cu codul de sub capac in zilele sambata si duminica..cand ei nu au program ..mai sunta valabile?astept raspuns va rog!

Anonim spunea...

AZI CA E 14FEBRUARIE SE POATE CASTIGA CEVA

Anonim spunea...

Nu este nici o vrajeala, eu am castigat familia de ursi. Este adevarat ca nu am primit-o inca dar au spus ca dureaza 6 saptamani, asa ca astept.

Anonim spunea...

iubesc sa beau coca cola

Unknown spunea...

Cum sa-mi fac cont la coca cola?

Unknown spunea...

Doresc sa primesc si alte informatii de la cola.

Unknown spunea...

Cum sa-mi fac cont la coca cola?

Anonim spunea...

vand fam . ursuleti 0746046811

Trimiteți un comentariu