sâmbătă, 10 august 2013

Compunere despre Vacanta de vara cu expresii frumoase si figuri de stil

Publicitate
Compunere despre vacanta de vara cu expresii frumoase si figuri de stil:

In vacanta de vara eu am fost la munte pe Retezat impreuna cu familia mea. In timp ce soarele turna jar peste oras, eu eram la munte facand o plimbare. Muntii erau atat de inalti de parca varfurile lor strapungea cerul senin. Cu cat intrai mai adanc in inima muntelui cu atat erai mai aproape de misterul apei si de noi povesti pe care ti le spunea padurea. Soapta acesteia si susurul apei imi mangaia auzul. Brazii erau impodobiti cu conuri, iar cand treceai pe langa ei, iti ofereau cel mai frumos con pe care il aveau  pentu a-l pastra si a avea grija de el. Daca te uitai spre cer puteai vedea pasarelele ce aveau un zbor gratios ca dansul unei balerine. Albinele galbene si pufoase alergau din floare in floare pentru a face cea mai buna miere iar fluturii zburau risipind polenul viu si galben a florilor. In umbra unui copac o ciuperca isi imbracase palaria si o inaltase deasupra firelor de iarba. Soarele era pe cer salutand toata natura si bucurandu-se de o zi frumoasa. Seara, pe perdeaua albastra a cerului se vedeau stralucind margaritarele galbene ale stelelor. Luna plutea prin vazduh ca o corabie rotunda de aur.
Vacanta aceasta a fost una dintre cele mai frumoase vacante de vara pentru ca am petrecut-o la munte.
Publicitate

4 comentarii:

Anonim spunea...

E urata compunerea :))

Anonim spunea...

compunere de nota 10

Anonim spunea...

o compunere superba de nota 10

Anonim spunea...

faina compunere nota 10
ma ajutat foare mult pt ca imi treebuia neaparat un 10 pe langa 3 care lam luat in test la romana

Trimiteți un comentariu