duminică, 17 octombrie 2010

filelist nu merge 2010 | de ce nu merge filelist - octombrie 2010

Publicitate
filelist nu merge 2010 | de ce nu merge filelist - octombrie 2010.
Sunt un utilizator Filelist, intru zilnic pe tracker-ul respectiv si downloadez filme, muzica etc dar de cateva zile nu mai merge deloc.
Au mai fost probleme pe filelist cu downloadul, dar sa nu se conecteze pe site nu am mai patit. Cand am depistat problema respectiva nu stiam ce sa fac ca nu imi afisa nici un mesaj, pur si simplu nu se incarca pagina de login. De o zi sau doua cand intru pe filelist.ro apare urmatorul mesaj: "filelist.ro va reveni in cel mai scurt timp posibil."
Stie cineva ce se intampla cu filelist-ul si de ce nu merge?
Daca stiti ajutati-ne si pe noi.
Publicitate

10 comentarii:

Allexinno Alexys spunea...

L-a inchis politia:))

tek spunea...

mai si razi ca un bou , da-te dracu.

hichem-mostefi spunea...

hmm si mie imi pare rau..chiar nu stiu ce are.. zicea god intrun mesaj ca se muta pe o alta adresa..ca sunt prea multi aici si nu rezista.. sunt multe atacuri si multi useri..plm acum nu stiu daca o fi adevarat..poate isi va reveni! sper!! ca fara filelist sunt un om mort :D

andyfi80it spunea...

sa te ia politia pe tine ba limbistule!! cand te ai uitat la filme moca ti a placut acum ca sunt probleme razi ,probabil esti vreun pusti kkcios. as vrea sa te ie politA PE TINE sa vedem ce ai face ca dupa cum te vad te cam pis i pe tine

drkiller_zabest spunea...

toti userii cu ratie sub 1.8 vor disparea ... vor ramane doar de la power useri in sus.. restu ne pare rau dar ati avut mai multe avertismente...

floryn_xpreed spunea...

Nu stiu ce se intampla ca nici mie de cateva zile nu imi merge.Vreau sa caut niste programe utilitare pentru computer si nu imi intra pe site.Imi spune "filelist.ro va reveni in cel mai scurt timp posibil.".

anonym spunea...

daca e vorba de ratie nu e problema ca am 3.2 :D, dar sper sa revina cat mai repede.

seby_hotu spunea...

eh pe masa va disparea toti useri cu ratie mai mica de 1,8 e tampit ca daca era problema asta in 2 zile o rezolvau da eu am stat si mam gandit ca sar putea sa le fi spart hackari siteu

KingCobra1364 spunea...

stiti alta adresa de acces pt.filelist.ro ?plz

Anonymous spunea...

WWW.FLRO.ORG DIN pacate nici asta nu merge asteptam sa revina

Trimiteți un comentariu