marți, 8 noiembrie 2011

www.tombola.lukoil.ro

Publicitate
Cumpara in perioada 20 octombrie - 20 decembrie 2011 orice tip de carburant comercializat in statiile de distributie carburanti LUKOIL, pastreaza bonul fiscal si poti castiga o multime de premii.
Participa la tombola Lukoil intrand pe www.tombola.lukoil.ro. Completeaza formularul de concurs de pe site cu datele tale, datele bonului fiscal si spune ce premiu alegi din Categoria 1 in cazul in care esti extras castigator.
Premii:
-1 x autoturism Kia Sorento
-40 x TV Digital pentru autoturisme
-40 x Kit auto-
-40 x Handsfree
-40 x Detector de radar
-40 x GPS
-40 x Sistem Bluetooth si handsfree
-40 x Voucher de reducere 2 lei/litru
-40 x Card de carburant in valoare de 200 RON
-40 x jucarie
-40 x sticla de whisky
-80 x Ulei mineral LUXE SAE 15W-40-4L
-80 x Ulei semisintetic LUXE SAE 5W-40-4 L
-80 x Ulei sintetic LUXE SAE 5W-40-4 L
-80 x Ulei de transmisie SAE 80W-90-4 L
-80 x Antigel & sampon auto
-80 x Lichid parbriz & unsoare litiu
-80 x Set echipament auto (vesta reflectorizanta, triunghi reflectorizant, pelerina de ploaie)
-80 x Set spray pentru intretinerea autoturismului
-80 x Set 1 produse pentru intretinerea autoturismului (solutie pentru dezghetat geamuri, solutie pentru curatat tapiteria, solutie destinata indepartarii insectelor)
-80 x Set 2 produse pentru intretinerea autoturismului(solutie pentru curatarea parbrizului, solutie pentru curatarea si protejarea bordului, solutie pentru curatat genti auto)
Dupa cum spuneam, o multime de premii va asteapta la Tombola Lukoil.
Mai multe detalii pe tombola.lukoil.ro.
Publicitate

8 comentarii:

Anonim spunea...

unde se pot inscrie mai multe bonuri de benzina??

Anonim spunea...

unde trebuie sa inregistrez bonul?????

Anonim spunea...

unde gasesc formularul de concurs????

Anonim spunea...

dar castigurile (premiile) se dau? eu am castigat un Ulei sintetic pe un bon si nimeni nimic. nu m-a contactat nimeni sa imi dea premiul... e tzeapa?

Anonim spunea...

si eu am castigat un ulei ... insa eu am primit un mail sa imi dau datele ... sa imi trimita premiul ... insa nimic de 3 saptamani... e tzeapa

Anonim spunea...

Stati linistiti ca nu e teapa, am castigat si eu un ulei de transmisie si a ajuns, ce e drept cam tarziu dar a ajuns. Asteptati linistiti ca va ajunge si la voi premniul.

Anonim spunea...

si yo am castigat, nu set de intretinere autoturismului si nu-am primit nimik, de 1 luna, asa ca este teapa.

Anonim spunea...

nu este teata,am castigat si yo si a ajuns, cam tarziu dar a ajuns deci este adevarat.

Trimiteți un comentariu