joi, 15 martie 2012

www.tedi.ro Introdu codul Tedi | Concurs Tedi 2012

Publicitate
Tedi vine cu o noua promotie, cu premii mari.
Cumpara sticlele promotionale Tedi (participante la promotie), cauta codul unic si introdu-l pe www.tedi.ro. Daca nu ai acces la internet poti inscrie codul prin SMS la 1718.
Pe langa marele premiu, poti schimba codurile introduse in premii, astfel:
-bratara de silicon cu stick usb de 2Gb: 19 coduri
-prosop: 22 coduri
-lenjerie de pat: 30 coduri
-creioane pentru fata: 6 coduri
-geanta sport: 20 coduri
-minge pentru sarit 18: coduri
O data pe saptamana se extrage un castigator pentru un TV Samsung LCD de 19".
Marele premiu: o excursie la Camp Nou.
Adauga coduri zilnic pe www.tedi.ro pentru a-ti mari sansele de castig.
Promotia se desfasoara in perioada 5 martie - 27 mai 2012.
Mai multe detalii pe www.tedi.ro.
Publicitate

205 comentarii:

«Cel mai vechi   ‹Mai vechi   1 – 200 din 205   Mai noi›   Cele mai noi»
tanase catalin spunea...

XPE9YP9XWT

Anonim spunea...

unde introduc codul?hahahahah

Anonim spunea...

unde introduc codul

Anonim spunea...

Nu . gasesc unde sa introduc codul .

Anonim spunea...

AM BAUT TEDI ZMEURA FAIN DE BUN GIGI BUCURESTI

Anonim spunea...

unde introduc codul?

Anonim spunea...

unde se introduce codul?

Anonim spunea...

unde este codul

Anonim spunea...

NU PRECIZATI DETALIAT CUM SE INTRODUCE CODUL

Anonim spunea...

7C5HL6PCLT

Anonim spunea...

xl75ptmwrw

Anonim spunea...

mie mi-a placut foarte mult tedi si as vrea sa castig excursia la barselona

Anonim spunea...

bun tedi

Anonim spunea...

6LT9TNRWTK

Anonim spunea...

saene spune
WRHWE7WRGH

Anonim spunea...

UNDE INTRODUC CODUL

Anonim spunea...

UNDE INTRODUC CODUL
AL MEU ESTE 45KL9XYGOX

Anonim spunea...

M53XYERNNE

Anonim spunea...

R66KK9PTG5

Anonim spunea...

AG6RAXQ339

Anonim spunea...

x5x3C34WXQ

Anonim spunea...

NWAMPGW37X si MMQW6H9QX6

Edi Cristea spunea...

Cudul meu este 4TL3HMRPH9

Edi Cristea spunea...

Codul meu este 4TL3HMRPH9

Anonim spunea...

firma de doi bani,unde bag codu,dati sperante la copii degeaba rusine......

Anonim spunea...

sucul e la fel ca si acest concurs...

Anonim spunea...

ARQWQP43KC

Anonim spunea...

C5YRAHLW6L

Anonim spunea...

panarama,alta hotie !

Anonim spunea...

W3K3MPC9L3

Anonim spunea...

codul este:WP34AXRHEY

Anonim spunea...

codul este:WP34AXRHEY

Costy spunea...

qyw6c36e3

Anonim spunea...

6NHWWXRW4Q

Anonim spunea...

ASTA ESTE CODUL MEU
6NHWWXRW4Q

Anonim spunea...

WM436L5RQX

Anonim spunea...

Sebi Constantir
codul meu este 67x5hke99x

Anonim spunea...

0TLALRCKX3

Anonim spunea...

MT7WY9TL37

Anonim spunea...

73

Anonim spunea...

h5gwcmmrnc

Anonim spunea...

Unde se scrie codul?

Anonim spunea...

diana codul meu este M397AW69NR

Anonim spunea...

sunt toate folosite

Anonim spunea...

tampitilor

Anonim spunea...

unde bag codul??

Anonim spunea...

am castigat o excursie

Anonim spunea...

oameni buni unde se introduce codul...

Anonim spunea...

gunoi de firma si promotie, unde introducem codul. sunteti ordinari. numai pe sms sa luati banii la oameni. rusine sa va fie

Anonim spunea...

foarte tare...4Q9P365M45

Anonim spunea...

FOARTE TARE...5TEWXML3GL

Anonim spunea...

FOARTE TARE...6YE65G3GHK

Anonim spunea...

FOARTE TARE...PXXM4XKLWG

Anonim spunea...

379DSJLWG

Anonim spunea...

JK49NNS98

Anonim spunea...

2NS87S01

Anonim spunea...

12SSD1JUD

Anonim spunea...

W2PYQM4QXP

Anonim spunea...

T3YGTMNAYA

Anonim spunea...

8498x45

Anonim spunea...

ETNYNATCHP

Brindusa Brindu spunea...

4CC5YLNAQW

Brindusa Brindu spunea...

4CC5YLNAQW

Anonim spunea...

ern6lnae4p

alin spunea...

Stiti ca aceste coduri trebuie sa le puneti pe site-ul Tedi?

Anonim spunea...

9AAEAGLYNL
COD CONCURS

Anonim spunea...

Radu- Valentin: Cod - 6RCEXPE9YC

Anonim spunea...

MA NUMESC EDUARD SI NU STIU UNDE SA INTRODUC CODUL! STITI VOI?
CODUL MEU ESTE NMEYC9WEEE

Anonim spunea...

gw679xee95y

Anonim spunea...

Numele meu este DENISA si am codul 9C9RC3935E si RRKGN66CMG

Anonim spunea...

Ma numesc Denisa si am codurile RRKGN66CMG si 9C9RC3935E

alin spunea...

Codurile trebuie sa le introducet pe site-ul tedi.ro !!!

Anonim spunea...

Diana Nedelcu

Codul este L7X49746N6

Anonim spunea...

W6MPQF6VFC

Anonim spunea...

Unde se introduce codul?

Anonim spunea...

4xpap349yn - ayqyw9tmhk

Andreea spunea...

7P6GTHHECG

Andreea spunea...

PMQYAKERHR

CARLA spunea...

9ECLYLRXRH

Anonim spunea...

Laura spunea...
3X539THGK4
4 aprlie 2012,16:15

Anonim spunea...

Ma numesc Alex si codul meu este:9k7e4n5xxr

Anonim spunea...

S3VM55EJ75

Anonim spunea...

7LP6CGNGK9

Anonim spunea...

ii bun tedi

Anonim spunea...

RPGXWRMRMQ

Anonim spunea...

ANTON LEONARD ALEXANDRU - TAQLC3KCAE

Anonim spunea...

Mihaela Patraus:EKMX5TEWYE-GX33GT6E5L

Anonim spunea...

Sologiuc Denisa Alexandra-8YH7GNM44P

Anonim spunea...

Sologiuc Denisa AlexandraA4TE54QYQR

Anonim spunea...

Cotescu Alexabdru - EMGPKAW97C

Anonim spunea...

Manolache Radu- TAN9Q3KLNC

Anonim spunea...

Nu mai adaugati coduri aici!

Anonim spunea...

Pentru Mihaela Patraus, Sologiuc Denisa Alexandra si Cotescu Alexabdru.
Voi nu stiti sa citit ce scrie pe sticlele de Tedi?
Scrie clar ca trebuie introdus pe site-ul lor, adica pe TEDI.ro
Va dau un sfat, treziti-va la realitate! Deschideti ochii!!

Anonim spunea...

unde se scrie codul tedi

Anonim spunea...

ma numesc Fabian codul este:QXPGKK45HQ

Anonim spunea...

ma numesc Fabian codul este:MRE4PXPXP3

Anonim spunea...

ma numesc fabian codul este:MM39MP4ARX

Anonim spunea...

daria si codul meu este 4lxnglq5ec

Anonim spunea...

Nume:Catanutoiu
Prenume:Dani
Cod:4TLE5GYNK4

Anonim spunea...

ma numesc Laura,codul este:749MMP4CKM
7 aprilie 2012,17:25

Anonim spunea...

Ma numesc Gabriel si codul meu este:75HL7G333G

Anonim spunea...

UNDE trimit CODUL Tedi?

Anonim spunea...

Pentru cei care intreaba unde sa trimita codul. Voi chiar nu stiti sa cititi? Pe bune acum, scrie si aici dar scrie si pe sticla de tedi ca trebuie sa il introduceti pe site-ul lor tedi.ro

Anonim spunea...

Unde este codul,si unde se introduce???

Anonim spunea...

ma numesc Madalin si codul este:P6RWT36KCG

Anonim spunea...

MA NUMESC MADUTZU SI CODUL ESTE:P6RWT36KCG

Anonim spunea...

Pentru ultimul care a scris aici. Tu chiar nu stii sa citesti? Mai treci pe la o scoala ceva...
Codul il gasesti pe sticlele de Tedi si il introduci pe site-ul lor, adica pe tedi.ro

Anonim spunea...

alex codul meu este:R375HM3E47

Anonim spunea...

Alex, esti chior? Tu nu citesti ce scrie pe aici? Acel cod se introduce pe site-ul lor, adica pe tedi.ro!!!

Anonim spunea...

ma numesc mihai si codul este 7L96LQ5PWX

Anonim spunea...

Ma numesc Gabriel si codul meu este:HRYAXQLXRE

Anonim spunea...

Ma numesc Gabriel si codul meu este:GQ53AX44QL

Anonim spunea...

Ma numesc Gabriel si codul meu este:CCNPXT3MMK

Anonim spunea...

Vorba aia...prosti dar multi...

Anonim spunea...

Ma numesc mihalache andreea ,iar codul meu este:akm443*334 SI acesta:9l5nawawa73

Anonim spunea...

Ma numesc mihalaCHE andreea si codul meu este 9l5nawawa73 si mai am un cod :akm443*334

Anonim spunea...

MA numesc Mihalache Andreea iar codul meu este:9l5nawaw73

Anonim spunea...

Esti batuta in cap Andreea? Tu nu citesti ce scrie pe aici?

Anonim spunea...

Ma numesc Sorin iar codul meu este 9K3LYGQTE6

brebu spunea...

NEAGU DANUT-6P5YK4YHKL

brebu spunea...

NEAGU-6P5YK4YHKL

Anonim spunea...

ma numesc andrei si codul este 3NMK7T66KM

Anonim spunea...

DINESCU RARES MIHAIL din BUCURESTI
CODUL MEU ESTE A4PKE6P3EA

Anonim spunea...

DINESCU RARES MIHAIL
CODUL ESTE A4PKE6P3EA

Anonim spunea...

Ma numesc Gabriel si codul meu este:R4CL5KK96A

Anonim spunea...

Ma numesc Gabriel si codul meu este:YPHQ66NHL3

Anonim spunea...

HLPW7AY9Q9

alexia spunea...

XXYNRKMNKH

Anonim spunea...

Ma numesc Alexia si codul meu este XXYNRKMNKH

Siriteanu Lucas spunea...

Codul meu este: HL4T9N5T3L

Siriteanu Lucas spunea...

Codul meu este : HL4T9N5T3L

Anonim spunea...

Pirvu Marius Adrian-codul meu este:LP9WEQKW67

Anonim spunea...

Rosetca Alina
Cod:AATMW4NPYT

Anonim spunea...

Casapu Razvan Alexandru

Codul meu este:QG5RGHKG5L

Sper sa castig

Anonim spunea...

Codul meu este:44AW46AKMX

Anonim spunea...

G5NLX3HG6A

Anonim spunea...

codul meu este: WE536EC7KEC

Anonim spunea...

Ma numesc Crina si codul meu este Q5L76LWAE6

Anonim spunea...

Ma numesc Gabriel si codul meu este:79XLP336LN

Anonim spunea...

Ma numesc Mario si codul meu este: T5K3MGQWG3

Anonim spunea...

Ma numesc George si codul meu este:PMLYK6ERAL

Anonim spunea...

Ma numesc George si codul meu este:LKHRRP77CH

Anonim spunea...

Ma numesc George si codul meu este:HXRH7TKHE7

Anonim spunea...

codul meu este:EL4N9WYNGW

Anonim spunea...

Am baut Tedi zmeura foarte bun
codul de pe eticheta este WWXRCMN9L7
Numele meu este Aldea Lucica
Telefon 0748715576 din Judetul Arges
Va multumesc astept sa imi trimiteti conditiile de participare si confirmarea

Anonim spunea...

HHE7WT3XTG

Anonim spunea...

YHWTPT5T53

Anonim spunea...

delia ioana codul:X7KLRE36C3

Anonim spunea...

buna codul meu este w4p6m47hpk david alexandru ploiesti

Anonim spunea...

ma numesc georgiana si codul meu este:69YL949L35

Anonim spunea...

ma numesc robert si codul meu este w9yq9pal7k

Anonim spunea...

e9teaymhhn florinnae60@yahoo.com

Anonim spunea...

firma de rahat, nu au rubrica de introdus codul'prosteala pe fata

Anonim spunea...

ANDREI ARE CODUL URMATOR:ARQ6ECKGYK

Anonim spunea...

ANDREI HOTNOG ARE UN ALT COD:3T675M5X6Q .CUM SE PARTICIPA?
RASPUNS LA nr.de tel 0736016950.va multumesc

Anonim spunea...

cod 5YART7E96C

nicolaie valerica spunea...

valerica are cod urmator:36L4T7YLXT

Anonim spunea...

COD : 66RQNP3K4R
MURVAY KINGA REKA
TEL: 0751377636

Anonim spunea...

as dori sa castig excursia 57ammgt7ee

ANDREI spunea...

andrei codul meu EH75RW5QRG

Anonim spunea...

Lucica esti cu capul,da-ne si apartamentul sa te ...

daniel andrei spunea...

daniel codul meu este k535yk35ew

daniel andrei spunea...

cele mai naturale sucuri sunt tedi

Anonim spunea...

as dori sa castir excursia

Anonim spunea...

matias asi dori sa castig excursia cod 5xwerwyeyg

Anonim spunea...

matias asi dori sa castig excursia cod 5xwerwyeyg

Anonim spunea...

unde introduc codul?ce tampiti

Anonim spunea...

numarul de pe capac este 66

Anonim spunea...

nu stiu ce sa zic

Anonim spunea...

Iustin! am codurile:
CCGIHOYQM3
36LC5HGMQ7
94RYPECNAQ
6W5WC7KGP7

Anonim spunea...

Am codurile :YW3EX5E5G4
9YTGLWGMRA

Anonim spunea...

unde trebuie sa pun codul meu?

Anonim spunea...

unde trebuie sa scriu codul meu

Unknown spunea...

codul de pe sticla este mrt7kat7yn unde trebue del introdus ?????

Anonim spunea...

numarul de pe capac este 37 si codurile: Q4RAP795NQ RKMXXCHTMG

Anonim spunea...

NKL37YTGN7

Anonim spunea...

W79P5NRKER

Anonim spunea...

w3nb38xe39

Anonim spunea...

numarul de pe capac e 86 ,iar codul e : Y344P7W373

Anonim spunea...

DARIUS are codul C3HW96X5YR

Anonim spunea...

vlad spune EU am doar un cod si ala este LQLXK333X3

Anonim spunea...

adrian are codul 5XWW5RC9XM

Anonim spunea...

xxhpkcargh

David spunea...

Sunt David codurile mele sunt L53KHCMW5K / GMR4QXLNAR

dorynel spunea...

codul meu este

dorynel spunea...

codul meu este 5rghw3hk7t

Florea Liviu Andrei spunea...

Florea Liviu Andrei. Codurile sunt:
1. R9WERT5WCE
2. C3ARRHQRHH
3. W3YKHC4WX4

Anonim spunea...

raul codurile mele sunt alc33ln7x3 kkarykkhpg s3bw37xd39

Anonim spunea...

unde se pune codul?

Anonim spunea...

unde se pune codul?

Anonim spunea...

sunteti tampiti la cap nu trebuie sa puneti codul ca poate sa vil fure

Anonim spunea...

herghelegiu ana.Codul este:
1.CXM44XXXLW

Anonim spunea...

5mmqlxnh7

Nicku spunea...

x7tgnqykkc

Nicku spunea...

x7tgnqykkc

Anonim spunea...

iuoana spunea
codul este NW6M3ERTCA

Anonim spunea...

ma da ce e cu astia am si eu un cod si ma nunesc Alina Pop Codruta
daca stiti ajutatima ca eu nam castigat nciodata

Anonim spunea...

Am castigat un set de creioane pentru fata si nu am primit premiul.......ce sa mai fac?

Anonim spunea...

ma numesc madalin codul meu este ytk4tnan5e

Anonim spunea...

K77kalph9y

«Cel mai vechi ‹Mai vechi   1 – 200 din 205   Mai noi› Cele mai noi»

Trimiteți un comentariu