sâmbătă, 4 iulie 2009

Un video cu Michael Jackson cand era fericit!

Publicitate
Toata lumea, si ma refer aici la majoritatea jurnalistilor, vrea sa il arate pe Michael Jackson ca pe un om trist, ca pe un om care nu a facut multe, ci foarte multe greseli in viata lui. Ba chiar am vazut pe Youtube un filmulet cu toate transformarile lui. Daca fanii lui, cei care l-au iubit dintotdeauna vor sa vada asta, atunci eo pot sa stau in banca mea. Insa nu cred! Eu cred ca fanii vor sa vada imagini cu Michael cand era fericit. Eu nu sunt un mare fan Michael Jackson, insa am inceput sa il apreciez mai mult acum, cand din pacate a si murit. Nu-mi plac toate melodiile lui, ci doar cateva dintre ele. Ei bine, mai departe vreau sa va prezint niste imagini cu Michael cand era fericit. Sper sa va placa! Noapte buna!

Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu