joi, 23 iulie 2009

Videoclip nou Alex feat. Puya - "Secret Discret"

Publicitate

Ieri, la "Neata cu Razvan & Dani", Alex si-a lansat cel mai recent videoclip la piesa "Secret Discret". Toata lumea astepta acest videoclip si nici clipul in sine nu a fost o surpriza prea mare pentru ca deja pe net, mai exact pe Youtube, deja erau filmulete de la filmarile clipului asa ca oamenii si-au cam putut forma o ideea despre ce avea sa fie inainte ca videoclipul sa apara. Ce-mi place mie la clip? Imi place cum e imbracat Alex, imi plac fetele din clip, imi place imaginea cu care Alex sau mai exact Iulian Moga regizorul clipului ne-a obisnuit, o imagine plina de culoare. Si imi mai place si masina aia si strada uda...inca se mai poarta. Nu sunt prea convins de aparitia lui Smiley in clip. Preteni preteni da fiecare cu clipu sau... Oricum..cam atat despre clip..va las sa-l vizionati.


Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu