joi, 15 octombrie 2009

www.7days4000.ro introdu codul 7Days | Concurs 7Days

Publicitate
www.7days4000.ro introdu codul 7Days | Concurs 7Days.
Cumpara unul din produsele 7days max, midi sau mini participante la promotie , cauta codul unic din interiorul ambalajului si introdu-l pe www.7days4000.ro.
Poti castiga zilnic 4000 de lei. Extragerile au loc zilnic, castigatorii fiind anuntati pe www.7days4000.ro la sectiunea Castigatori. Mai multe coduri 7days inseamna mai multe sanse de a castiga cei 4000 de lei.
Incarca-te cu energie mancand 7days si castiga introducand codul unic pe www.7days4000.ro.
Tu ce ai face daca ai castiga 4000 de lei?
Publicitate

23 comentarii:

Anonymous spunea...

mas distra.as umbla in locuri unde nu am fost....::X:X:X:X

Anonymous spunea...

unde si cum scriu codul?

Anonymous spunea...

mi-as plati banca pt ca nu ma mai descurc

Anonymous spunea...

trebe sa ai noroc chior sa castigi asa ca eu nu am sperante de castig poate doar experienta

Anonymous spunea...

nu este corect am vrut sa trimit codu dar se sterge numai la o atingere cu degetu santeti neseriosi trebuie sa te chiorasti sa vezi si cand colo se sterge sa ma cac in cornurile vroaste

Anonymous spunea...

o mare teapa...bataie de joc

Anonymous spunea...

AM CREZUT CA SUNTETI SERIOSI DAR NU E ASA ,INTRADEVAR NU SE VAD BINE CODURILE SI SE MAI SI STERG LA PRIMA ATINGERE.AM SA-MI ANUNT TOTI PRIETENI SI CUNOSTINTELE CA E O TEAPA CU VOI SI AM SA MA DUC SI LA PRESA SI RADIO LOCAL RUSIINE

Anonymous spunea...

teapa curata ,intradevar nu se vad bine codurile de ce nu le-ati scris cu negru ,se si sterg repede, chiar va bateti joc de oameni asta mai trebuia acum cu criza asta.Am sa mai anunti si pe alti ca e o bataie de joc ce faceti.Cine a avut ideia sa scrie cu rosu pe argintiu a fost ca politicieni nostrii-MINCINOSI

Anonymous spunea...

Unde se poate scrie codurile pe nett?Mintiti oameni ce e cu bataia asta de joc?Si codurile nu se vad bine ,am trimis pe tel si tot ca nu e bine
Nu stiu unde aveti sediu ca va trimit un ambalaj sa vedem voi ce cod cititi de pe el E BATAIE DE JOC DE CE NU SCRIETI CU NEGRU SA SE VADA MAU BINE..ORCUM E TEAPA SIGUR CU ASTA

Anonymous spunea...

Sunteți chiar mincinosi !!!Codurile se sterg cum l-ai pune pe jervetel!!!Puneti-l cu negru...

Anonymous spunea...

Codul era deja sters cand am deschis punga. Nu o sa mai cumpar niciodata aceste cornuri.

Anonymous spunea...

FRATILOR PUNETI J VOI NEGRU IN LUC DE ROJU:| CHIAR AJA? ROJU PE ARJINTIU.... AM ATINS CODU PUTZIN J...IMEDIAT S-O JTERS:|NOROC CA S-O MIA VAZIT PUTZIN CA AM PUTUT SA IL SCRIU.... DA CHIAR AJA? WA GANDITI-VA CE ATI FQT !!! GANDITI-VA LA CE VA-TI GANDIT!!! J DACA CONTINUATI CU FARSA ASTA...MACAR PUNETI CU NEGRU... NU VA BATETZI JOC DE NOI!!! SUNTETI..

Claudia spunea...

NEPROFESIONISTI.va recomand sa lasati concursurile in sema celor care se pricep.La asa produs asa concurs.Astea sunt coduri?!inexistente?!asta e pagina de concurs?Uitati-va la Milka daca tot are concurs in aceeasi prioada!RUSINE!!!

Anonymous spunea...

DE CE NU SCRITI CITET PE AMBALAJ? NOROC CA AM AVUT O LUPA ,CA ALTFEL NU VEDEAM NIMIC.

Anonymous spunea...

BATAIE DE JOC!!!! app...pe ambalaj nu merge sa scrii codu pentru ca ar vedea toti codu(vanzatoare de ex)..si ar trimite ele....e buna ideea ca codul sa fie inauntru dar sa se vada bine si sa nu se stearga asa de usor!!!.

Anonymous spunea...

Unde mama dracului a-ti reusit sa trimite-ti codul?

Anonymous spunea...

pe ce site intru sa scriu codul.dak scriu pe google imi apar multe ferestre dar nici una nu e cu loc unde sa scriu codu.unde?

Anonymous spunea...

bai jegosilor va dau in judecata o sa vedeti

Anonymous spunea...

AM TRIMIS LA CODURI DE M-AM SATURAT SI NIMIC E DOAR VORBA DE CASTIG E DOAR O MINCIUNA MARE SI GOGONATA. FAC BANI PE SEAMA NOSTRA.

Anonymous spunea...

as ancerca sai anmultesc

Anonymous spunea...

7DAMNILABW

Anonymous spunea...

7DABFAFTXT

Anonymous spunea...

cine imi spune sh mie care a fost castigatoruL??

Trimiteți un comentariu