luni, 21 februarie 2011

Arte Casting Models Iasi teapa mare | ATENTIE

Publicitate
"Scopul nostru este de a va oferi servicii prompte si oneste la cele mai inalte standarde. Arte Casting Models se doreste oportunitatea perfecta si cea mai putin costisitoare prin care orice fata, baiat sau copil îsi poate construi o cariera de model. Promovarea de noi si noi viitoare modele.

Exploreaza arta modei pentru a fi mai bun si mai frumos. Aici vei avea o experienta unica alaturi de o echipa de tineri plini de entuziasm, fantazie si gratie unde vei putea imbina celebritatea cu succesul financiar.

Arte Casting Models are potential de succes in industria de modeling si spoturi publicitare in continua expansiune. Reprezentam ambele sexe de la varste fragede de 1 luna, pana la 40 de ani, de orice etnie si nationalitate.

Arte Casting Models reprezinta in primul rand, si cauta modele, in zona de podiumuri si prezentari de moda, precum si de marfuri comerciale, precum editoriale despre moda, produse de frumusete si spoturi publicitare.

Este de datoria noastra sa promovam modelele cu care colaboram, agentia castiga exclusiv din comisioanele percepute din colaborarile facute intre model si client."

Aceasta este descrierea firmei Arte Casting Models din Iasi care ii stoarce de bani pe ieseni.
De curand am cazut si eu in plasa celor de la Arte Casting Models.
Iata cum s-a intamplat: Imi vedeam linistit de treburile mele prin Piata Unirii si vine la mine un tip inalt si imi zice ceva de genu: "Stai un pic. Hai sa iti dau o invitatie". Am zis ca hai sa vad despre ce e vorba chiar daca eram presat de timp. Imi da individul respectiv pliantul, care specific ca era cam vai de capul lui si ma invita in sediul lor. Acolo am fost preluat de o tipa care imi zice sa ma fac comod si sa discutam. Incepe sa imi zica despre ce este vorba, parca recita o poezie, ca vai ca, colegul meu te-a selectat din sutele de persoane de pe strada, ca ai potential si poti avea o cariera in modeling, poti aparea in spoturi publicitare, cataloage, prezentari auto etc. Mi-a umplut capul de prostii, culmea, prostii credibile, cel putin pentru mine. Eu sunt o persoana optimista indiferent de situatie si ma las dus de val (traiesc clipa).
In fine, vine vorba si despre bani. Cica daca inchei un contract cu ei am asigurate doua contracte publicitare de 59 euro fiecare, daca imi amintesc bine, dar pot obtine si mai mult. Dar... pentru asta trebuie sa achit o taxa de 60 de lei, taxa de inscriere ce reprezinta o garantie in cazul in care voi refuza prea multe oferte ce vor veni. Am achitat taxa, mi-au facut trei poze care dupa spusele domnisoarei vor aparea pe site-ul firmei, care apropo este www.art-models.ro. Au trecut 5 zile si nu au aparut dar nu asta e problema.
Am plecat in treburile mele ramanand sa ma sune cand apar oferte din partea firmelor mari.
Ca sa vezi m-au sunat sambata seara in jurul orei 8, lucru dubios. Au program prelungit in weekend? Se pare ca da. Am raspuns si o voce feminina m-a informat ca a aparut o oferta de la Bucuresti si trebuie sa ma prezint cu parintii la sediul Arte Casting Models sa negociem contractul. Initial am zis ca da, voi fi prezent la locul, data si ora stabilite. Cum eram in fata calculatorului m-am gandit ca ar fi bine sa ma informez despre cei in cauza si ca orice utilizator de internet am apelat la Tatal Suprem (nu e Dumnezeu in caz ca va ganditi la asta, ci Atotstiitorul Google). Completez campul gol cu "Arte Castin Models" si apas Cauta. Peste ce credeti ca dau? Un blog al unui ziarist pe nume Mihai Sava din Piatra Neamt, domn caruia vreau sa ii multumesc pentru ca mi-a deschis ochii, care relateaza despre aceasta firma Arte Casting Models, cum ca a inselat o tanara din acelasi oras. Prima parte din povestire se aseamana cu ce mi s-a intamplat si mie (treaba cu taxa de inscriere si telefonul), dar mai departe, fata respectiva, imi pare rau pentru ea, a platit mai mult decat garantia. Vazand ca treburile nu se misca si descoperind lucruri dubioase, bonuri care difera de la unul la altul emise la o data la care firma nu era infiintata, a inaintat o plangere conducerii Gărzii Financiare Neamţ. Acestia au luat atitudine si i-au contactat pe reclamati. La telefon a raspuns unul din reprezentanti si a declarat ca lucrurile nu stau deloc aaa cum a declarat Ioana G. si ca societatea functioneaza perfect legal. "Acea tanara a încheiat un contract de reprezentare cu noi, dupa care s-a razgandit si a venit la punctul de lucru din orasul dumneavoastra, impreuna cu prietenul ei, si ne-a acuzat ca am inselat-o. Ne-au cerut zece milioane de lei vechi ca să nu depuna plangere la Politie si la Garda Financiara împotriva noastra. Am martori ca ne-a santajat. Puteam foarte bine sa-i facem noi plangere, insa am preferat sa reziliem contractul, pe cale amiabila, si i-am restituit sumele achitate la noi. Cat despre cele doua bonuri fiscale antedatate, explicatia este foarte simpla. Bonurile au fost emise pe numele fostei societăti «Arte Casting Models», care acum nu mai functioneaza, iar contractele încheiate înainte, pe numele aceleiasi firme, urmeaza să fie transferate pe SC «Arte Casting International». Nu este nimic ilegal", a spus Romian (Romian fiind reprezentantul). Ce parere aveti? Foarte frumos nu?
Se pare ca atunci taxa era 50 de lei, mai mica decat cea actuala, dar ii inteleg: criza, tva-ul a crescut.
In fine, sub articolul de pe blogul respectiv, voi lasa mai jos un link, apar o multime de mesaje postate de cei ce au cazut in capcana celor de la Arte Casting. Spre uimirea mea sunt destui care au apucat sa plateasca mult mai multi bani decat mine si pana in momentul de fata nu au fost sunati, au fost lasati balta, bineinteles banii nu au fost returnati.
Foarte multe plangeri au fost depuse la politie dar se pare ca degeaba, firma in cauza continuandu-si activitea in voie.
Vin cu acest post pentru a-i informa pe cei ce vor sa isi faca "cariera" sub indrumarea Arte Cast Models, ca aceasta firma nu este serioasa, doar ii jecmaneste de bani pe visatori, pe cei ce vor sa ajunga departe, unde doar in vise reusesc. Nu vreau sa ii descurajez pe cei ce vor sa reuseasca in acest domeniu pentru ca totul este posibil, dar daca vor cu adevarat sa o faca cu ajutorul unor firme serioase si capabile de asa ceva.
Va rog sa va anuntati prietenii, rudele si toate cunostintele sa ii evite pe acesti hoti. Sediul lor din Iasi este in Piata Unirii, chiar in blocul din spatele statiei (43, 46, 20, 28, 41 etc).
Daca vreti sa cititi si declaratiile altora vizitati blogul urmator: serviciulsecret.blogspot.com
Sper ca v-am fost de ajutor, daca aveti ceva de impartasit va rog sa comentati mai jos.
Publicitate

25 comentarii:

Anonymous spunea...

cei ce sunt din Iasi si doresc sa-si incerece norocul in modeling ar putea sa se duca la Casting Pro Picture, am multi amici (fete si baieti) care sunt acolo si treaba e foarte serioasa si pe bune.nu se f*t la bani sau sa faca alte "fogiri".salut pe toata lumea.ciao.

Anonymous spunea...

Casting
Pro Picture zici ai mai sapa pe internet vezi cine se ocupa de ia si vb dupa

Anonymous spunea...

si astea de la CASTING PRO PICTURE se folosesc de numele unor colaborator de care nici macar nu au auzit luati un colaborator deacolo de la ei la intampalre sunati si vi se va confirma ca nu colaboreaza cu ei cel putin de la bucuresti nimeni amfost si eu la ei si la ARTE CASTING si sunt la fel si mai sunt ca eiin tara zeci bafata si nu dati nici un ban

Anonymous spunea...

Buna! Eu vreau sa fac sesizare la Politie. Ar fi bine daca amputea lua legatura. mie nu imi place sa iau tzeapa. Si eu am fost azi pacalita, de 20 ron. nu e vb de suma, ci de gest. Mie mi s-a parut ciudat ca au acceptat sa achit numai o parte de bani, pe care mi-au dat bon, cu promisiunea de a veni a doua zi cu restul de 40 ron. Si am venit acasa si am cautat pe google S.C. Arte Casting International S.R.l. si am gasit articole care prezentau hotia pe care o practica.
Am sunat si la Politia Iasi si mi s-a spus sa fac sesizare in Copou, dar mi-au dat de inteles ca nu se va rezolva nimic, ca acesta e un sistem gen Caritas, cine vrea joaca , cine nu, nu.
Eu cred ca trebuie facut ceva. Nu e vorba de suma pierduta de mine, ci de sumele pe care altii, mai naivi decat am fost eu, le pot pierde

anonym spunea...

Buna. Daca vrei sa luam legatura gasesti id-ul meu la profil, dar nu cred ca se mai pot face ceva in legatura cu plangerea la Politie pentru ca a trecut ceva timp de cand am luat teapa.

Anonymous spunea...

Haha.Sunt din iasi si am 18 ani.Astazi (23.03.2011) in Iasi mai exact in statia din zona Piata Unirii am fost abordat de un individ cu un fluturas in mana.Este vorba evident de aceasta “firma” SC.Arte Casting International.SRL.Bineinteles am intrat inaunutru iar o domnisoara foarte amabila a inceput sa-mi rosteasca un text invatat pe de rost.Am intrerupt-o de cateva ori in mod intentionat ca sa observ cum i se taie firul.Dupa ce mi-a cerut suma de 60 de lei reprezentant taxa de inscriere i-am spus de asemenea tot in mod intentionat ca am decat 10 lei la mine.Respectiva mi-a trecut numele pe o foaie asigurandu-ma ca am locul rezervat doar pana la ora 17:00 daca revin cu suma respectiva.Am iesit afara si l-am luat la intrebari pe cel ce ma abordase pe strada.L-am intrebat pe ce criteriu selecteaza oamenii pe strada, cu cine semnez contractul si in ce consta acest contract, care este garantia contractului si daca il pot semna in fata unui avocat.Evident ca omul s-a blocat si mi-a spus ca toate detaliile le pot afla la colega lui.
Asadar, oameni buni nu mai fiti atat de increzatori in astfel de situatii.Nu vine nimeni la voi sa va ofere din prima un contract si sa va promita castiguri de sute de euro lunar.Iar daca, cadeti prada unor astfel de capcane aduceti-va aminte ca suntem in Romania si cu atat mai mult sunt sanse sa luati tepe mult mai mari.
Acum eu ma gandeam la o varianta: Sa le fac jocul acestor "domni" sa merg impreuna cu un prieten iar acesta sa filmeze cu o camera ascunsa conditiile in care eu pun intrebari si semnez intentionat acest contract.As putea rezolva ceva cu treaba asta?

Anonymous spunea...

Salut, as vrea sa merg si eu sa facem o sesizare la politie , ca am patit si eu la fel ca voi numai ca am dat avansul de 60 de lei . Cum putem luat legatura ?

Anonymous spunea...

dar dupa ce ati achitat suma de 60 de lei nu v-au chemat la nici o prezentare shuting ceva?

Anonymous spunea...

Pai ieri am fost pagubit, si de abia azi am vazut articolul..na oricum astept sa ma sune , poate reusesc sa imi recuperez banii. Daca nu il iau de urechi pe ala care sta pe strada sau fac reclamatie la politie.

Anonim spunea...

salut tuturor...si celor care au luat Marea Teapa -martie 2011-cu nextfashionagency din IASI.
Of doamne mare e gradina lui d-zeu,e plina de fraieri printre care si eu<<cine face ca mine ca mine sa patesaca".
M-am dus si eu cu aia mica sa o inscriu la modelling,dupa multe cautari am gasit o agentie" serioasa"nextfashionagency Iasi.M-au pus sa platesc o taxa de 140 de euro dupa care mi-au dat un portofoliu de o calitate ...cu Fetita, m-au pus sa semnez un contract cu ei pentru un an de zile.A mers copilul meu la 4 sedinte dupa care ,hopaaaaaaaaa nu au mai raspuns timp de 1 luna la telefon.deci ce-i de facut?Daca se poate toti cei care au patit ca mine,vor sa stopeze aceasta frauda asa zise-i agentii nextfashionagency din Iasi cu sediul in Podu Ros condusa de Doamna Oana Sabau,sa ma contacteze si impreuna sa stabilim o zi in care sa mergem la politie si sa-i reclamam.Nu va pot spune cum a fost sters entuziasmul fetitei mele cand a aflat ca nu mai poate merge din N motive.Ca sa nu mai zic si de bani care i-am pierdut cu totii,ca doare ce naiba, nu facem banii cu ciocanul nu?
Apropo cand ma gandesc ca imi lasam copilul pe mana unor tepari mi se face rau.Ce fel de mama sunt OFFFFFFFFFF

Anonim spunea...

Au fost si in Sibiu, au fraierit si acolo pe muulti! Nu se poate asa ceva! Astia nu sunt oameni! Vreau sa vad in ce oras se muta acuma ca sa ii atentionez pe orice cai pe cei pagubiti....

Anonim spunea...

cei mai mari hoti ,nu va incredeti in ei! asa s-au inbogatit!

Anonim spunea...

am fost si eu excrocat de 350 ron ar trebui ca oamenii legii sa starpeasca aceste reptile flamande de bani!

Anonim spunea...

trimiteti si atentionati lumea prin PRO TV sau ANTENA

Anonim spunea...

teapa e si new dreams for you srl, newdreams4you, pacalesc oamenii si le iau banii o firma fantoma din Braila infiintata de cateva luni face selectii de mama focului la afi palace,

Nume firma NEW DREAMS FOR YOU SRL
Cod Unic de Inregistrare 28990790
Nr. Inmatriculare J09/540/2011
Judet BRAILA
Localitate/Sector BRAILA
Adresa STR. STEFAN CEL MARE 432 -
Telefon -
Fax -
Mobil 0742-888787
Email
Persoane din conducere: VISAN COSMIN MIHAI

Anonim spunea...

nu mergeti la politie,mai bine rupeti-le capul

Anonim spunea...

Si in Brasov dau unii teapa de teapa. Sute de Brasoveni entuziasmati de propunerile acestei firme Vivienne Models Management se inghesuie sa plateasca sperand probabil la castigurile promise. Ce pacat ca nu se intervine juridic sa fie curatate aceste firme care nu au alt scop decat a prada ceve sute de euro fara a oferi nimic in schimb.

Anonim spunea...

Inainte sa mergeti la orice agentie de genul acesta, informati-va! Acum sunt o multime de metode de informare, iar cei care isi iau teapa asa merita, ca le e lene sa caute detalii. Au internet doar pentru messenger si filme XXX. Eu nu vreau sa pledez in favoarea niciunei agentii, dar pot sa va spun doar ca, nu puteti compara o agentie ca Arte Casting International (care sta cate 3 luni intr-un oras, dupa ce si-au facut plinul se muta lejer in altu`, pentru ca e plina lumea de papagali), cu o agentie care e de 3 ani in Iasi, si care chiar face treaba. Eu sunt la o astfel de agentie, lucrez cu ei de un an, si am participat deja la 7 evenimente (dintre care doua in capitala). Cine a denigrat mai sus agentia Casting Pro Picture, ori a fost respins la castinguri, ori e sef la vr`o agentie gen Arte Casting International.

Anonim spunea...

hotilor

Anonim spunea...

Ai fost pacalit de racolatorii acestor agentii si de madam director Ioana Vulpas sau altii asemenea ei ?
Haideti sa luam atitudine !
Sa nu ne lasam pacaliti de promisiunile si vrajelile lor!
Nu le mai umflati buzunarele lor cu banutii munciti din greu de fiecare dintre noi !
Cei care ati fost pacaliti , nu ramaneti in tacere !
Haideti sa-i pedepsim !

Iata cateva din agentiile care au functionat p
ana acum si prin intermediul carora domnii din conducere au inselat o multime de oameni :
THE FIRST FACE INTERNATIONAL SRL
FIRST FACE GENERATION MODLES SRL
FUSION MODELS SRL
FIRST FACE MODELS ACTIVE SRL
FUSION MODELS STUDIO SRL
FIRST FACE EUROPEAN MODELS SRL
SUN MEDIA EUROPEAN AGENCY SRL
FIRST FACE INTERNATIONAL MODELS SRL
VIVIENNE MODELS SRL
VIVIENNE MANAGEMENT MODELS SRL
VIVIENNE INTERNATIONAL MANAGEMENT SRL
Acestea sunt doar o parte din ele .
Oamenii din conducerea acestora sunt :
MIHASCA DOREL ALIN
MALEA CATALIN MARIUS
FRUMUSELU DANIELA VASILE
IOANA VULPAS
Acestia sunt doar cativa dintre ei
Cine doreste sa le faca plangere impotriva acestora , va rog sa-mi transmiteti un email la adresa "josteparii@yahoo.ro"
Eu voi fi prima persoana de pe aceasta lista .
Cu cat suntem mai multi , cu atat mai bine !
Sa le dam o lectie pe care sa o tina minte pentru totdeauna !
Daca ai fost angajatul unei asemenea agentii , apelam la constiinta ta sa ne ajuti sa facem dreptate !

Anonim spunea...

si de unde stim noi dnul anonim ca tu care se presupune ca lucrezi la casting pro picture, nu esti vreun sef la compania respectiva, din moment ce esti anonim si nu ai nici o dovada, plus ca toata lumea se plange pe aici numai tu faci reclama....

Anonim spunea...

Da o simpla cautare pe google sau intra pe site-urile acestor agentii si vezi imediat care este diferenta in functie de ce evenimente si realizari au.Vezi si tu cand sunt infiintate agentiile ,de obicei agentiile fantoma lucreaza pe firme noi,infiintate cu cateva luni inainte,nu au sedii ,numere de contact.Va meritati soarta ca habar nu stiti sa folositi internetul decat pentru messenger si facebook.

Anonim spunea...

ati auzit careva de La Gioia din iasi? e noua in domeniu si intreb poate stiti daca e teapa sau nu.. multumesc!

Anonim spunea...

E teapa:|,iar eu deja am apucat sa platesc ceva banuti si am mai gasit si alti oameni care au facut asta...mda

Anonim spunea...

Nu cred ca e teapa, daca era teapa nu-ti facea contract pe 12luni, eu am facut contractul! astept sa faca book-ul si dupa aceea aflu!

Trimiteți un comentariu