vineri, 11 februarie 2011

mesaje de noapte buna pentru ea/el | mesaj de noapte buna pentru iubita/iubit

Publicitate
Mesaje de noapte buna pentru iubita/iubit:
-Dacă in somn dormind...vei auzii suspine...să nu te sperii...e dorul meu ce vine sa adoarma langă tine.
-De la un mic dracusor pentru un mic puisor, noapte buna somn usor eu pe tine te ador.
-Cand amintirea iubirii iti da fiori, sa stii ca este un gand de-al meu, trimis spre tine... pentru a te ajuta sa adormi cu mine in gand!
-De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se poate vedea cu ochiul. Cand inchid ochii, te vad pe tine!
-Cu aripi de fluturas, vine in somn un ingeras si ghici ce are pentru tine? Pupici dulci de la mine ca sa poti dormi mai bine.
-Cautam un lucru mic intr-o lume imensa… in schimb te-am gasit pe tine, un lucru imens intr-o lume mica… Noapte buna!
-Un gind curat si un vis placut ce zboara catre tine, un zimbet cald si noapte buna primeste de la mine. SOMN USOR!
-Acum ca tu te-ai pus sa dormi, am sa te veghez pana in zori, si vreun cosmar de vei avea, eu il voi alunga, noapte buna!
-Daca as avea aripi, as zbura pana la tine. Daca as putea, te-as tine langa mine. -Dar eu nu am aripi, nici putere. Te am doar pe tine in suflet la mine. Noapte buna!
-Aminteste-ti a ilumina camera mea in seara asta, cum faci tot timpul, micuta stea, in asa mod sa te pot vedea in toata splendoarea ta si a te visa in toata dulceata ta… Noapte buna!
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu