sâmbătă, 16 iulie 2011

Membrii trupei La-La Band - Actori in Pariu cu viata

Publicitate
Din aceasta toamna, Pro Tv aduce o noutate in televiziune, lansand primul serial muzical din Romania, numit Pariu cu viata, din care se va naste cea mai noua si talentata trupa romaneasca, La-La Band. La castingul organizat pentru alegerea actorilor s-au prezentat 30.000 de participanti, iar din acestia numai 20 au fost selectati.
Membrii trupei La-La Band sunt:
-Dorian Popa
-Alina Eremia
-Sore Mihalache
-Cristina Ciobanasu
-Bubu Cernea
-Andrei Stefan
-Rafael Tudor
-Vlad Gherman
-Alexia Talavutis
-Monica Odagiu
-Costin Cambir
-Gloria Melu
-Dima Gheorghita Trofim
-Gabi Ciocan
-Bianca Dragomir
-Oana Stancu
-Andrada Popa
-Mihai Mititescu
-Sali Levent
-Georgiana Drumen
Am ascultat cateva melodii ale La-La Band si pot sa spun ca mi-au placut si sper ca si serialul Pariu cu viata sa aiba succes.
Cateva imagini de la casting:


Ce parere aveti? Au talent sau nu?
La-La Band - Stage of Joy:
Publicitate

27 comentarii:

Anonim spunea...

cand a fost acel casting din care s-au selectat participanti?ca eu nu am auzit de el:D

Anonim spunea...

Sunt super tari ...:x Chiar au talent...:x

Anonim spunea...

mie imi place foarte mult pariu cu viata si acel baiat care se da la profa de muzica moderna e super frumos :-* si andrei este foarte frumos si anca este frumoasa va iubesc pe toti actori din pariu cu viatza

Anonim spunea...

Cum il cheama pe baiatul acela care le-o spus prietenilor sai ca si-a pierdut parintii acum 1 an?

Anonim spunea...

vlad gherman

Anonim spunea...

sunt extraordinarii.......toti imi plac si ma fascineaza!:X:X:X:X

Anonim spunea...

dorian sh alina swnt swper tari

Anonim spunea...

trupa la-la band sunt tari

Anonim spunea...

sunteti super,prma data nu am vrut sa urmaesc acest serial,dar mi la recomandat un prieten si acum il ador,cand incepe al doilea seson???

Anonim spunea...

super tare din prima am adorat acest serial il iubesc mai ales pe cristi:)):*

maria spunea...

iubesc trupa lala band,nu pot trai fara aceasta trupa si vreau sa merg la un concert al lor.

Corzanu Maria spunea...

Trupa La-La Band este super tare ,ii iubesc, imi plac cantecele lor si ador toti membri trupei,inclusiv serialul Pariu cu viata care nu il ratez niciodata.

Anonim spunea...

mai ..ei sunt trupageneratiei noastre...cui nu le place(oricum mie da).....oricum mie miar placea sa ii cunosc :*:*:*:*:*:*:*:*

Anonim spunea...

SUPER!!

Anonim spunea...

pot sa ma inscriu si eu in lala band?

Anonim spunea...

E SUPER TARE TINETI-O TOT ASA

Anonim spunea...

este o trupa foarte tare. mi a placut melodia , show must go on ; DIMA are o voce extraordinara; iar oana stancu este febletea mea ;dulce foc

danielpascu6 spunea...

vreau sa intru si eu in serialul pariu cu viata. cum fac?

Anonim spunea...

Deci nu incap indoieli Dima este cel mai cel:X:X,dar pe toti ii iubesc<3

dumitrache andreea spunea...

vreau si eu sa ma inscriu va rog din inima mea!!!

Anonim spunea...

va iubesc pe toti :X

Anonim spunea...

te iubesc cristi esti favoritul meu :X:X:X:X:X:X:X:X:*:*:*:*:*.te pwp.pa

Anonim spunea...

Va iubesc pe toti de la Lala Band va pup mai ales pe Alina Eremia Dorian Popa

Anonim spunea...

trupa lala band este super marfa super tare si o iubesc la disperare

Anonim spunea...

salut lala band eu sunt nicoleta si sunt un mare fan si am 49 de actibilde cu voi de la biscuiti tempo si miar placea sa imi trimiteri un autrograf la adresa tusnad1 scara 1 blocul1 apartamentul 3

Anonim spunea...

lala bend va iubesc dar cel mai mult pe Anca si dintre baieti pe Dima si sper ca o sa pot sa va urmaresc in continoare ca eu nu am pierdut nici un episod di pariu cu viata. va pup te tosi:) :) :) :) :)

Anonim spunea...

Va iubesc...... Dorian Popa ,Vlad Gherman si Raphael Tudor sunteti preferati mei ma numesc Delia

Trimiteți un comentariu