joi, 18 august 2011

Ceas Led metalic unisex (barbat/dama) | Cel mai frumos ceas Led

Publicitate
Se pare ca acum sunt la moda ceasurile Led, care mai de care iesite din comun. Si cum vreau sa fiu in ton cu moda m-am gandit sa caut un ceas Led cat mai frumos. Am gasit unul care mi s-a parut a fi cel mai frumos dintre toate.
Specificatii:
Greutate: 58g
Ecran: Oglinda
Material curea: metalica
Lungime curea: 210mm
Diametru cadran: 42mm
Butoane:
- SUS: ora si data
- JOS: reglare ora, minute, data
Randul exterior de leduri arata ora - avansand spre centru
Randul urmator de leduri indica fiecare 5 minute
Ledurile din centru indica minutele intermediare pana la cand se implinesc urmatoarele 5minute
Proiectat sa economiseasca bateria, ecranul ramanand aprins doar 3 secunde dupa apasarea butonului.
Poze:

Pret: 99 ron.
Ce parere aveti? Merita sau nu?
Publicitate

3 comentarii:

Anonim spunea...

am achizitionat si eu unu la fel. sunt foarte multumit de el. chiar prea ieftin pentru cum arata. recomand cu caldura

Anonim spunea...

Smecher tare. De unde imi iau si eu ?

Anonim spunea...

ceasurile pot fi gasite pe www.BeTrendy.ro

Trimiteți un comentariu