miercuri, 17 august 2011

www.castigapremii.eu Castiga Premii

Publicitate
Stiti ce este cu site-ul asta: www.castigapremii.eu?
Navigand pe internet am dat din greseala peste el si mi-a atras atras atentia. Se pare ca pe www.castigapremii.eu poti intra in cursa pentru un Mini Cooper doar completand un formular cu datele personale: nume, prenume, data nasterii, adresa etc.
Mi se pare ciudat. Cum pot castiga o masina doar introducand niste date pe un site, fara sa fiu nevoit sa cumpar sau sa fac ceva? Pe langa acest Mini Cooper, caruia ii poti alege culoarea, mai poti castiga 10.000 de euro sau un LCD Sony HD.
Pe site nu prea gasesti nimic referitor la aceasta promotie doar texte care iti sugereaza sa te inscrii.
Dar daca te uiti atent, gasesti in partea de jos un text scris foarte mic:

"Tragerea la sorţ va avea loc după închiderea ofertei de toate celelalte articole. Data limită: 31/12/2011. Participarea este deschisă persoanelor majore care au reşedinţa în Europa. Premiile vor fi distribuite în diferite ţări, la diferite evenimente de promovare. Pentru orice întrebare, nu ezitaţi să ne scriţi la castigamini@castigapremii.eu. Premii disponibil: mai mult de 5.000 de lănţişoare din safir de câte un carat. Premii de la extragere: 1 x Maşină Mini Cooper sau 25,000 € bani cash, 10 x Sony TV de înaltă definiţie, 1 x 10.000 € bani cash, 25 x DVD video, 100 x 250 € bani cash. Această promoţie este o oferta comercială Keyworld Ltd. (C) 2010 Keyworld Ltd".

Inca un motiv care ma face sa cred ca totul este o cacealma. Prea multe greseli in acest text pentru o firma (sau ce o fi) care organizeaza un concurs cu premii asa mari.
Eu nu m-am inscris inca. Astept apara mai multe detalii legate de aceasta promotie si poate voi intra si eu in cursa pentru un Mini Cooper.
Sa aveti grija pe ce site-uri va lasati datele personale ca nu se stie ce se poate intampla.
Daca stiti mai multe legare de www.castigapremii.eu lasati un comentariu.
Publicitate

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ma numesc DIma Cristina meu..cod: 93497M3P,Y874WEJL,BAEUFJTX,CC34R77X..adersa e-mail : cr1st1n0_lov3@yahoo.com si tel meu :0767090236

Anonim spunea...

salut ce mai faceti

Trimiteți un comentariu