miercuri, 12 octombrie 2011

www.aflapeloc.ro concurs Pall Mall 2011 | Centre de premiere

Publicitate
Pall Mall da startul unui concurs cu totul nou si pune in joc un bancomat cu 100 000 ron. De data aceasta participarea la promotie nu se face pe baza codurilor, premiile fiind instant. Tot ce trebuie sa faci este sa cumperi unul din pachetele participante la promotie, sa cauti cartonasul din interior si sa vezi daca ai castigat. Pe langa bancomatul cu 100.000 de lei, mai poti castiga si alte 300.000 de premii instant acestea constand in pachete si brichete.
Produse participante la promotie: gamele King Size, Extra Kings si Supre Slims.
Promotia este valabila in perioada 10 octombrie 2011 - 27 noiembrie 2011.
Centre de premiere: toate benzinariile Mol si Lukoil (prezinti talonul, il validezi si ridici premiul pe loc).
Pentru mai multe detalii si regulamentul oficial al concursului Pall Mall 2011 intra pe www.aflapeloc.ro.
Publicitate

20 comentarii:

liana spunea...

hai sa castigam...doar daca am fi fumatori :)))

Anonim spunea...

cristina
Se castiga experienta, pentru ca eu nu cred deoarece cate pachete de PALL MALL am cumparat nu a fost nici unul castigator, nici macar cu o bricheta, dar cu premiul cel mare
Eu cred ca este o vrajeala de-a voastra .
Mai bine nu a-ti mai scoate aceste concursuri ca sa vrajiti oamenii.Noi oricum cumparam tigari cei care suntem fumatori asa ca mai bine a-ti lasa concursurile de vrajeli.

Anonim spunea...

are dreptate cristina eu fumez PALL MALL si iau 2 pachete p zii si nimik abureala deavoastra

dumbrava adina spunea...

perfecta dreptate,fumez poll mall de multi ani si acum cu acest concurs ...sunt dezamagita,pentru ca fumez si eu si sotul meu ,cumparam 4 pachete zilnic...si nici macar un premiu nu am gasit....

Anonim spunea...

sa stiti ca toti au dreptate si eu fumez poll mall famous extra kings lung de cand a aparut si si acuma si nici eu nu am gasit nimic de cand a inceput concursul

Anonim spunea...

da vrajala eu imi iau tigari cu cartusu si nimic .lasati vraja si nu mai incercati sa feceti vinzare cu anbalju CONCURS........asta e lozinca de marchetink dan stefanesti

Anonim spunea...

pai pana nu isi scot parleala sa poata da premiile nu o sa castige nimeni

Anonim spunea...

SI DE UNDE IEI PREMIU

Anonim spunea...

IEU AM CASTIHAT UN PACHET DE TIGARI DAR NU STIU UNDE SA MERG SAL IAU

anonym spunea...

Te duci cu talonul la orice benzinarie Mol sau Lukoil. Scrie si mai sus.

Anonim spunea...

se si cistiga premiile mari s-au eabureala pt.....)))))))))) iony

Anonim spunea...

Nu este nicio vrajeala,eu am castigat multe pachete de pall mall si o bricheta.Asa ca mai incercati-va norocul!Bafta

Anonim spunea...

nu este abureala eu fumez pall mall slim un pachet pe zi si am castigat un pachet de pall mall,cand e sa fie norocul este .gabi campina

Anonim spunea...

Asa cum zice proverbu :Ban la ban,trage si paduche la paduche. As-a ca fumatorul trage fumul in plamini si cu speranta ca va cistiga ceva. Si fifma cu premiile pe care ne prosteste ca le va da.

Anonim spunea...

azi am luat 2 pachete si unu a fost cistigator.ma bucur ca nu am cistigat niciodata nimic.dar ca sa ajung sa il iau ma costa 40 de lei benzina caci la noi nu este mall sau lukoil deci imi iau alta 4 pachete si bricheta de banii aia.imi pare rau
.

Anonim spunea...

Liliana - Constanta - eu azi am gasit talon castigator...un pachet de Pall Mall...mai ramane sa ma conving daca va fi validat. Sper ca daaa..

Anonim spunea...

tocmai am castigat un pachet de pall mall!
e ceva...macar am castigat, dar culmea...chiar in ultima zi a promotiei:))

Anonim spunea...

am castigat dupa inchiderea promotiei, respectiv ieri, 08.12.2011. Pana ieriaproape zilnic am cumparat cate un pachet ci ..vrajeli. Cele cu castigurise pare ca fost scoase pe final.

Anonim spunea...

este o vrejeala mare.....adika cu castigu de pachete nu e pt ca am castigat si am strans si codurile de bara dar la magazine nu ti le schimba daca nu esti cumparator de la iei asa ceva u am vazut...

tudor spunea...

4y3y9x3s

Trimiteți un comentariu