duminică, 16 octombrie 2011

www.orasultandretii.ro Indrazneste sa fii tandru alaturi de Milka

Publicitate
Vacuta mov, Milka ne invita sa indraznim sa fim tandri alaturi de ea. Pentru asta trebuie sa intram in Orasul Tandretii (www.orasultandretii.ro) si sa aratam ce gest tandru suntem dispusi sa facem pentru cei dragi.
Intai trebuie sa alegi una din cele trei strazi din Orasul Tandretii, apoi un bloc, un loc unde vrei ca mesajul tau pentru cei dragi sa apara. Dupa asta tot ce ramane de facut e sa iti chemi prietenii sa te voteze iar daca la sfarsit de saptamana vei avea cele mai multe voturi, mesajul scris de tine va fi realizat chiar in orasul tau.
Mesaje tandre de pe www.orasultandretii.ro:
-Mesaj : Cel mai frumos lucru din viata mea, a fost sa fiu fata ta.
-Pentru: Mama

-Mesaj : Multumesc pentru ca ma lasi sa te trezesc in fiecare dimineata, la ora 7:30 cu un mesaj
-Pentru: draga mea prietena Elena

-Mesaj : Cel mai frumos mesaj de dragoste nu ti-l pot scrie, caci nu exista nimic atat de special cum esti tu. Inima mea iti zice insa in fiecare clipa: TE ADOR!
-Pentru: Iubirea sufletului meu

-Mesaj : Pentru tine m-as transforma intr-un crin regal.
-Pentru: mama

-Mesaj : Eu cred ca prietenia este cel mai presus lucru din lume.Fara prietenie viata ta este doar un labirint intunecat,blestemat si fara pic de soare.
-Pentru: cea mai buna prietena

Pentru a citi mai multe mesaje pline de tandrete sau pentru a vedea lista castigatorilor intra pe www.orasultandretii.ro.
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu