duminică, 11 decembrie 2011

www.valmondial.fr ValMondial Metin2 register site | Download

Publicitate
ValMondial este un metin francez cu doua servere AORA [ Fun ] SI ARAGORN [Ultra Fun]
Detalii Server Metin2 Valmondial:

Nume server: ValMondial
Server Status: ONLINE
MC / IP: nu are

Rate: 200%-1000%
Experienta:1000%
Yang:200% (faci repede yangul)
Obiecte:200%
Fierar:100%
Timp Online: NoN-Stop 24/24

Buguri Rezolvate: Toate
Regat recomandat: Care vreti

Forum: valmondoro.power-heberg.com
Site: www.valmondial.fr
Client & Luncher: Click aici.

Mai multe detalii pe www.valmondial.fr sau in joc.
Publicitate

83 comentarii:

Anonim spunea...

Imi spundeti si mie cum pot sa imi fac pe ValMondial ? sa raspunda cineva plzz :D

Anonim spunea...

Cum imi fac cont ? raspundeti unu !

anonym spunea...

Intri pe site (www.valmondial.fr).

Anonim spunea...

e simplu scrii pe google valmondial si intri la prima ,,binevenue valmondial,, sau ceva de genul.intrati la albastri(jino) si cautatima in joc ma cheama pananeagra momentan am lv 113.

Have fun!!!!

:)))))))))))

Anonim spunea...

cum fac cont ca numi apare nic

Anonim spunea...

pe aia click aici imi downloada ceva da nush ce

Anonim spunea...

praf

Anonim spunea...

cine vrea cont pe valmondial de 250 saman full paranoia+1 arma armura gm....toate accesoriile Gm pt cont de ninja war sura de 250 gol praff....contactaci la id andrey_baietashu va rog:o3

Anonim spunea...

ba cum ma inregistrez???????

Anonim spunea...

cum naiba se face cont pe metinu asta pe Aagon??? zicetimi si me

Anonim spunea...

chiar are 1gb mt asta?

Anonim spunea...

ba de unde se trage metinu zicetimi si mie va rogg!!!!

Anonim spunea...

Problema.pot sal descarc da cum fac cont fratilor cam itnrat e www.valmondial.fr am dat pe aargon sau pe aurora aia si imi apare ceva nika nus crie register nimika nu scrie
Ce plm are

alexboss spunea...

Cum fac cont?

Anonim spunea...

cum fac cont?

Anonim spunea...

va rog poate ma ajuta cineva plz!

Anonim spunea...

e tare val mondial

Anonim spunea...

Va rog frumos spuneti-mi cum imi fac cont metin2 val modial.!Dau funda:D

Anonim spunea...

cum fac cont pe val mondial

Anonim spunea...

MA de ce nu imi merge?

Anonim spunea...

cum imi fac cont? spunetim plz

Anonim spunea...

eu joc pe aora am lv 250 saman sura ninja si war tot full bonusat si itm gm ma cheama rieke in joc daca ma vedeti osa va ajut cu ce pot :)

Anonim spunea...

eu joc pe aora am lv 250 caracter ninja sura war si saman full bonusat si itm gm ma cheama rieke in joc daca ma vedeti osa va ajut cu ce pot :)

Anonim spunea...

ba cand intru pe aragon pe forum nu imi apare nmk unde dau sa imi fac cont? datimi site daca e..

Anonim spunea...

cum fac cont?

Anonim spunea...

de unde te inregistrezi?

Anonim spunea...

care vrea sa stie cum se inregistreaza bagati akolo an lista id de mess id: manu_samir@yahoo.com

Anonim spunea...

Siteurile de la valmondial is inchise:)) pt ca is prea multi player app: Aora fun=pvm Aragon unltrafun=PvP
pt altele despre valmondial la idul nickenicusor:)

Anonim spunea...

pai e simplu sa faci cont scri pe gogle val mondial dai pe prima dupa dai duintr aragorn/aora si dupa unde vrei sa te loghezi dai inscription si iti faci cont

Anonim spunea...

Hey cn mar putea creste???sau cum e jocu???de la ce lvl te da in joc???plzzzzzzz

Anonim spunea...

de la lv 18 de da in joc

Anonim spunea...

unde dai sa faci cont?

Anonim spunea...

sa mor eo un cont careva datimi si mie sau spunetimi cum va rog eo

Anonim spunea...

va rog frumos cum se face cont???

cristi_vrl spunea...

www.valmondial.fr asta e dai clisk

Anonim spunea...

nu gasesc siteul de unde sa descarc mt 2 malmondial va rog daca puteti spunetimi

Anonim spunea...

sa inchis sv aragon? de nu mai merge?

Anonim spunea...

LoL, miam dat jos aragornu si nu merge...(scrie ceva cand ma loghez; votre compte est banni),miam dat jos si sv astalalt si LA FEL, pls help me, zicetimi ce sa fac....

Anonim spunea...

Km Fac Un Cont Ma.. Deschid Pagina Si Nu Apare Nimik..:| Care Stie Add badboy88965

Anonim spunea...

numi merge siteul nici pe dracu

Anonim spunea...

cum imi descarc valmondial?

Anonim spunea...

de unde mil pot downloada ca mie imi apare un sura pe un cal sus si in partea stanga scrie Metin2 Aragon

Anonim spunea...

ma de unde i l descarcam?

Anonim spunea...

Buna..de unde il descarc ?:o3

Anonim spunea...

De unde descarc metin2 val mondial ca am incercat pe site shi nu-mi da nimik...pagina e goala...:(

Anonim spunea...

ba de und descarc si inregistrez?

Anonim spunea...

prafffff

Anonim spunea...

baa cand see deschide mt??

Anonim spunea...

da cum il descarc?

Anonim spunea...

cum pui mei descarc?

Anonim spunea...

baaaaaaaa daca nu deschideti metinu va crap in doua francezilor huooooooo!!

Anonim spunea...

cand se deschide mt?

Anonim spunea...

cand se deschide metinul?:)

Anonim spunea...

va rog imi spune cineva cum fac cont? dau pe www.valmondial.fr si nu merge..... si cand se deshchide metinul?:D

Anonim spunea...

da ma metinu asta nu se deschide odata?:| fac 50 de ani pana se deschide!!!

Anonim spunea...

Cand se deschide metinu? :)

Anonim spunea...

cand se va deschide emtinul pe 1?:)

Anonim spunea...

nu se mai deschide metinul sunt sigura:((((((((((((( am asteptat 2luni....:( :( :( :( astept degeaba..... nam apucat sa joc si eu metinul asta..

Anonim spunea...

carei siteul care dowlnloadez bai valmondial ca stau de 2 ore am facut cont da sa dowlnloadez dracu stie

Anonim spunea...

serios care e setiul care downloadez valmondial mt2:((?

Anonim spunea...

e naspa

Anonim spunea...

nu merge siteul

Anonim spunea...

cum descarc jocul ?

Anonim spunea...

nu stiti ma nik scri www.walmondialmt2.com register e mare scofala fratilor *-* :}}

Anonim spunea...

:}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}} PROSTILOR nu stiti nik deci ma apuca rasu dupa voi :} *-*

Anonim spunea...

nu merge site decat in franta :(((((((((((

Anonim spunea...

de unde pot sa il scot si eu am win 7 cu ce google sa il scot ca sa imi mearga???? ma gasiti la yd oros_mariussorin

Anonim spunea...

ma

Anonim spunea...

CE PUI MEI ARE METINU ASTA VAL MONDIAL CA NU MERGE SAL DESCARC CINE STIE CE SA SCRIE CA SAL IA SA ZICA SI EL

Anonim spunea...

mt asta este acum inkis nuj dc pt k avea playery am si donat ca prostu si apoi sa inchis a fost ce mai tare srv

Anonim spunea...

sall all.......cand se deschide valmondial??sau daca este deschis datimi si mie site....va rog frumos..;)

Anonim spunea...

ma vere spunetimi si mie cum plm downloadez joku asta . am jucat inainte si aqm am aflet ca la romani nu mai merge. si inca un sv tare intra Revomondial am lvl 250 ma cheama Drax, eLo, ShOcKeD73 pe astea ma gasiti dar mai sigur pe Drax intrati pe Revomondial este super marfa frate ::X:X:X:X:X:X

Anonim spunea...

Aaa app luati id meu legionarul_ionut . Contactatima si va rog spunetimi si mie cum iau metinu asta va rog.

Anonim spunea...

Poate daca intrati pe Revomondial la rosi si ma gasiti . poate fac rost de itm si va dau si voua , niki eu nam cine stie ce armura de 240 si un clopot fluture de 250 si pumnale de 190 si arma de 190 va gasesc acolo dati PM

Unknown spunea...

Valmondial e inchis pentru o vreme mio zis o prietena AleAlexutzza

Anonim spunea...

da nu a intrat astea romani cu hak si lea interzis romanilor acesul dar e jmeker rau am jucat

Anonim spunea...

ValMondial OFFLINE

Anonim spunea...

Na interzis ba nimik a fost inchis din motive financiare si de host . In plus erau prea multi retardati romani pe server care nu stiau ce inseamna "a juca" prea multi noobi , oameni distrusi de societate . Toti va dati cu parerea da nimeni nu stie nimik concret.

Anonim spunea...

SI CAND SE DESCHIDE METIN 2 VALMONDIAL ??

Anonim spunea...

cannnnnnnnnnnnnnnnndddddddddddddddddddddddd

Anonim spunea...

we jucati steel pin atunci e mai mijto :))

Anonim spunea...

http://www.mt2valmondial.fr/aora/index.php?p=download

Anonim spunea...

sa inchis site :(

Trimiteți un comentariu