sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Catalog (brosura) Avon ianuarie 2011 Campania 1 | Prima brosura Avon 2011

Publicitate
Acum aveti ocazia sa rasfoiti prima brosura Avon a anului 2011. Din ce am vazut in catalogul din ianuarie 2011 se pare ca sunt foarte multe reduceri: 30%, 40% chiar si 50%.
Comenzile din catalogul Campaniei 1 vor avea loc in perioada 30.12.2010-19.01.2011.
Pentru a vizualiza catalogul in fullscreen(mare) apasati pe butonul Menu-View Fullscreen.
Catalog Avon ianuarie 2011:


Publicitate

14 comentarii:

Anonymous spunea...

super tare noul catalog

Anonymous spunea...

salut. te poti muta de la un coordonator la altul?

anonym spunea...

salut. da se poate. Pentru asta sunt necesare: o declaratie de la coordonatorul actual, cum ca e de acord si una de la reprezentantul propriu-zis din care sa reiasa ca vrea sa se mute.

Anonymous spunea...

CAM SCUMPE PRODUSELE ASTEA LASATILE SI VOI MAI EFTINE CA NU LE CUMPARA NIMENI....PE BUNE

Anonymous spunea...

BUNA VREAU SA VA SPUN CA PRODUSELE DE LA AVON SUNT BUNE DAR SUNT PREA SCUMPE DEOARECE E CRIZA IAR LUMEA NU CUMPARA ALTI NU AU CE MANCA APAI SA MAI DEA PE UN PARFUM 50 DE RON....VA MULTUMESC

Anonymous spunea...

BUNA ZIUA,IN PRIMUL RAND VEAU SA VA SPUN CA EU SUNT FOARTE MULTUMITA DE COORDONATOAREA MEA E O FIINTA DE NOATA 10.....SI PRODUSELE OK..RALUCA

Anonymous spunea...

BUNA ZIUA. VREAU SA VA SPUN CA EU FOLOSESC PRODUSELE AVON DE CEL PUTIN 5 ANI SI SUNT FOARTE MULTUMITA DE ELE, IAR PRETURILE NU MI SE PAR ATAT DE MARI MAI ALES CA SUNT PRODUSE DE CALITATE, IAR CALITATEA INTOTDEAUNA COSTA. VA FELICIT SI SPOR LA TREABA IN CONTINUARE

Anonymous spunea...

cam scumpe;))
dar imi place ca la fond de ten..pudra..etc arata culorile adevarate pe margine si nu mai e n evoie sa ti dai pe fata..
si sunt multumita
dar o reducere cu 20-30 de mii ar fi..bestial:*
felicitari!!

anonym spunea...

Crezi ca eu nu as vrea o reducere? Desi ma ocup de blogul asta, nu sunt reprezentant, sora mea e, dar nu imi face reducere. Mi se rupe inima cand trebuie sa dau cate 70-100 lei pe un parfum dar ce sa facem, tre` sa ne descurcam cum putem... orice am zice nu vor face reducere.
Oricum, cine spune ca nu e multumit de produsele Avon? Eu unul sunt.

Anonymous spunea...

se poate face comanda din catalogul 1 acuma?sau numa din 30?

anonym spunea...

Doar din 30.12.2010. Mai sunt 3 zile

Anonymous spunea...

am comamndat multe din acest catalog:D

Anonymous spunea...

sunt preturile prea scumpe, pentru calitatea produselor

Anonymous spunea...

super produse de calitate.......si la un pret cat de cat accesibil

Trimiteți un comentariu