luni, 15 noiembrie 2010

statusuri hazlii

Publicitate
-Oare ce vroiam sa scriu la status?
-Opriti Planeta, vreau sa cobor…
-Oricine are dreptul sa fie prost, dar unii abuzeaza de acest privilegiu !
-Out of my mind, back in five minutes
-Pap un mar, daca vedeti "idle" prea mult chemati salvarea, inseamna ca mi-a ramas -in gat de la cat m-ati injurat.
-Pe usa scria “femei”, si cand am intrat erau numai WC-uri…
-Pierdut nimfomana blonda, in bortbagajul unei dacii, ofer recompensa!
-Pierdut prin gandurile fetelor, pentru a ma gasi dati search …
-Pierdut tractor !
-Plecat. daca nu sunt la paine, cauta-ma la oua .
-Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii??
-Prietenii falsi sa imi dea un Buzz...astazi fac prezenta...
-161. Psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat…
-Raspund greu , insistati!
-Saracia ma impinge sa dau mailuri la Avicola Bacau si sa-i intreb daca nu cumpara si cocosei de marimea XXL - mi se raspunde ca e mult prea batran !!!
-Scuza`ma... am observat ca nu m`ai observat!
-Scuze ca nu te-am cautat dar mi-a mancat pisica mouse-ul si nu pot da click pe tine!
-Sex instructor, first lesson free!
-Shogorii stiu ce si cum :))
-Si marmota invelea marijuana in lenjerie intima sa poata trece granita…
-Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra…
-Sper sa prinzi muste la vara…
-spersanutiiamulttimpsacitestistatusulasta
-Stinge lumina, mai lasa doar o raza,...trage cortina... si sa ne facem varza.
-Stire de ultima ora: Posta Romana a retras de pe piata timbrele cu DINAMO deoarece oamenii nu mai stiu pe ce parte sa scuipe
-Strada se traverseaza oricum si pe oriunde, toata smecheria e sa tzii ochii inchisi…
-Sunt 2 tipuri de oameni: Eu si cei cei care vor sa ajunga la fel ca mine!
-Sunt departe, departe, foarte departe… in camera alaturata…
-Sunt foarte sexy….. ma scoti la un Pepsy ??
-Sunt mai mult decat Stepped Out… sunt si Busy ca I’m on the Phone si chiar nu stiu cand I’m going to Be Right Back!
-Sunt perfect sanatos... mi`au spus vocile !
-Tanar , chipes , cu bani multi , mashina scumpa caut status...
-Tanara, draguta ,blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1.20 m, plina de -viata, patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vand camion!
-Ti`ai facut operatie estetica cumva? Caci am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof cum eram obisnuita...
-Too fucking busy....or viceversa ....
-Traim intr-o era in care pizza ajunge la noi acasa mai repede decat politia !
-Treaba lui Dumnezeu este sa va ierte. A mea este sa va aranjez intalnirea!
-Trece lebedele-n zare... eu ma uit, ele dispare...
-Tuturor celor care au aruncat cu pietre in mine...MULTUMESC...cu ele mi-am construit castelu'.
-UiTeTe pE tAvAn sI aI sA VeZi uRmE dE cOpiTe dE CaL…
-Unde’i unu nu-i putere la butoiu plin cu bere….Unde’s doi puterea creste si butoiu se goleste…
-Unde's doi placerea creste..;)
-URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model, rog seriozitate !
-Va doresc o zi buna! Ceea ce nu cred...
-Vad voci…
-Vand Rotweiller. Mananca orice si ii plac foarte mult copiii…
-Viata e atat de oribila... de cand te cunosc...
-Viatza e prea scurta ca sa bei un vin prost…
-Viitorul suna bine , pacat ca nu raspunde nimeni…
-Vino mama sa ma vezi…. muncitor la spatii verzi…. c-am furat si eu ceva si m-a prins politia!
-Voi radeti toti de mine ca sunt diferit , iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel…
-Vopsesc lampile de la T.V …. poate o sa vad color !
-Vrei internet de 555 ori mai rapid?? N-AVEM !
-Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online??
-When I go la brat cu tine Ma simt very magulit Caci are looking toti la mine Oh, I`m so, so fericit.
-You are totul pentru mine And i want sa ne iubim Dar it`s difficult vezi bine Caci we nu ne potrivim…

Mai multe pe hazlii.blogspot.com/2009/02/statusuri-pentru-mesenger.html.
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu