vineri, 19 noiembrie 2010

reclama coca cola craciun | noul clip coca cola de craciun

Publicitate
Acu' vreo 5 min am vazut la televizor noul clip coca cola de craciun si parca m-a cuprins asa spiritul sarbatorilor. Clipul e reusit si zic eu o sa prinda, dar parca mai frumoasa era reclama acea cu tirurile coca cola si cu melodia sarbatorile vin..sarbatorile vin si toata lumea striga vine craciunul, frumos tare, imi aduce aminte de copilarie. Aruncati si voi o privire la clip si spuneti-mi ce parere aveti
Publicitate

3 comentarii:

Anonymous spunea...

Cum se numeste melodia?
Clipul e foarte reusit.Mi se pare ca e ceva diferit fata de alti ai.

hidroizolatii spunea...

frumoasa-i perioada sarbatorilor..frumoase-s obiceiurile, insa pentru multi..triste-s vremurile!

echipa 50bani spunea...

melodia e "Shake up Christmas" de la Train

Trimiteți un comentariu