sâmbătă, 13 noiembrie 2010

farapret.net

Publicitate
Deci, este prea tare site-ul farapret.net. Dupa cum zice si titlul "fara pret", poti primi produse fara sa platesti.
Pur si simplu iti alegi un obiect care iti place, completeti campurile cu Nume, Email, Cod Postal, Oras, Localitate si Adresa si primesti un link. Le spui catorva prieteni sa intre pe link-ul respectiv si daca ai strans numarul de accesari necesare vei primi obiectul.
Spre deosebire de alte site-uri de acest gen la farapret.net ai nevoie de un numar foarte mic de click-uri. De exemplu pentru o pereche de ochelari 3D ai nevoie de 15 click-uri. O nimica toata.
Dar o data cu astea vine si intrebarea: Este adevarat?
A primit cineva vreun produs de pe farapret.net in urma strangerii numarului de click-uri impus?
Intra aici si alegeti produsul.
Publicitate

33 comentarii:

Anonymous spunea...

Eu am castigat ieri un laser, si sper sa mi-l trimita, daca pana vineri nu il primesc , ei am vazut ca lucreaza dupa google adsense, daca nu primesc produsul le dau cate 100 de clickuri zilnic a.i. o sa i-a ban :)

anonym spunea...

Te rog sa ma anunti cand il primesti.

Anonymous spunea...

am castigat si eu ieri o trusa de farduri...acum astept sa soseasca:D..va voi tine la curent ... intre timp am mai facut o comanda..si am nevoie de voturi..pls :D http://farapret.net/?c=bricnbzyqp

lasati link si votez si eu :*

Anonymous spunea...

Votati si pentru mine va rog http://farapret.net/?c=4z0inruu5h

Anonymous spunea...

Am dat la aman2 click ..
Primesc si eu unu?
http://farapret.net/?c=lytoxz0kk3
Mersi!

CoTZzO spunea...

Ok, am facut 35 de click-uri ..
"Felicitari! Produsul va fi expediat in maxim 3 zile lucratoare dupa validarea comenzii." .. sa vedem ce se intampla *_* ..

Anonymous spunea...

si eu am nevoie de voturi
http://farapret.net/?c=ek380z2xgt

va rooooooooog :P si eu dau voturi

Anonymous spunea...

ati primit ceva?

Miuri spunea...

care sunt site-urile in gen farapret? imi zici si mie?

Anonymous spunea...

sa dus hostu la site :|

Anonymous spunea...

mai stie cineva niste site-uri in genul asta??

Anonymous spunea...

gata sa bulit site-ul. care stie altul mai bun?

CoTZzO spunea...

Dece naiba s-a dus site-u` :|?
O sa revina?

anonym spunea...

habar nu am. Din ce am inteles eu, banda alocata traficului a fost depasita iar proprietarul trebuie sa plateasca din nou gazduirea. CoTZzO, ai castigat ceva pe farapret.net?

Anonim spunea...

Dati-mi si mie un Vot va rog http://taramosului.cancan.ro/Concurent-310/

CoTZzO spunea...

@anonym, da am castigat castiile tip earbuds sau ceva de genu :))
Au zis ca comanda va ajunge in maxim 3 zile lucratoare .. dar am citit undeva ca e o taxa de transport .. e adevarat?

________________
@ Anonim .. intra pe www.voteaza.jimdo.com si adauga acolo linku` :) ..!

Anonymous spunea...

Ms de site. Raman dator.

CoTZzO spunea...

@Anonim, ti-am introdus linku pe site:
http://voteaza.jimdo.com/categorii/altele/ :)

Anonymous spunea...

Ms chiar raman dator. eu unul nustiam cum sa fac.

anonym spunea...

@CoTZzO, normal taxele de transport trebuie suportate de expeditor. Eu tot timpul cand am trimis ceva prin posta a trebuit sa platesc eu taxa.
In fine daca chiar ar veni "castile tip earbuds sau ceva de genu" :) taxa pe care ar trebui sa o platesti ar fi de maxim 3 lei... acum sa vedem.
Anunta-ma daca le-ai primit sau nu.

CoTZzO spunea...

Ok, oricum, sper sa nu fie taxa aia .. :)
Dar, acolo pe site, scrie ca nu sunt costuri ascunse, si am citit tot site-ul ala si nu am vazut nimic de taxa de transport ..

Anonymous spunea...

Ati cumparat ziarul cancan de azi 15.11.2010 daca da, va rog sa imi spui si mie codul de la tara lui mos de sus in stanga.

CoTZzO spunea...

Ok, s-a dus de tot site-ul .. :(

anonym spunea...

naspa... vroiam sa castig si eu ceva :(.

CoTZzO spunea...

:(

Anonymous spunea...

mai stiti vreun site la fel?

Anonymous spunea...

Care imi da si mie o invitatie pe Lockerz.com la florinyoboss@gmail.com

Anonymous spunea...

Alt link care mai stie cineva?

Anonymous spunea...

Am castigat si eu acum 2 saptamani o centura pe farapret.ro,dar pana acum nu mi-a ajuns nimic.

Anonymous spunea...

FaraPret.ro este singurul magazin online din Romania care ofera clientilor sai produse fara bani, fara pret, fara costuri ascunse. Puteti comanda orice produs din lista noastra de oferta, in limita a unui produs pe saptamana, pe baza unor stele, ce le acumulati foarte simplu, trimitand un link unic ce il primiti, tuturor cunostintelor, prietenilor d-voastra. Fiecare click pe butonul VOTEAZA iti aduce o stea. Aduna stele si comanda un produs. Banii nu mai sunt la moda! Profita acum! www.farapret.ro

. spunea...

salut. de unde pot sa iau linkul daca m-am inregistrat k nu il mai stiu?

Anonim spunea...

E VRAJEALA / TEAPA, garantez!!!
N-o sa va ajunga nimic ever!
Astia colecteaza datele personale si isi scot bani din reclame.
NU VA MAI CHINUITI, nu au niciun regulament, nu au decat o amarata de modalitate de contact, nici macar un domeniu .ro!

Anonim spunea...

am dat si eu...si au trecut 2sapt si nimik,....e vrajeala nu va mai chinuiti

Trimiteți un comentariu