sâmbătă, 27 februarie 2010

Ce facultate sa aleg. Despre facultati

Publicitate
Pun pariu ca multi elevi de clasa a 12 a se intreaba ce facultate sa aleaga. Va voi ajuta cu cateva indicatii despre cateva facultati de viitor care merita. Am fost si eu in aceasta situatie ca si voi si pana la urma am gasit o facultate, care e de viitor dar nu e pentru mine si de asta m-am gandit sa va dau cateva indicatii sa nu ajungeti ca mine cu restante multe si alea alea. Sunt la Etti sau Electronica telecomunicatii si tehnologia informatiei. Cum a zis si un prieten de-al meu, ca dupa nume iti dai sema cat de grea este. Daca imi spunea asta inainte sa ma inscriu... poate acum eram in alta parte, dar sa continuam. Sincer eu nu va recomand facultatile de la Universitatea Petre Andrei, Spiru Haret sau care dracu mai sunt si la care te trezesti dupa absolvire ca nu esti acreditat si numai stiu eu ce. Intre Universitatile Alexandru Ioan Cuza si Gheorghe Asachi (Poitehnica) v-as recomanda facultatile de la Asachi deoarece la cateva dintre el si cand zic cateva la mai bine de 50% dupa absolvire ai loc asigurat de munca. Facultatile de la Asachi sunt de viitor, si au profile destul de acceptabile. Cea mai grea facultate de la Asachi este Ac (Automatica si calculatoare) dar v-o recomand daca stiti ca invatati bine, dupa aia ar fi Etti, Electrotehnica, Mecanica, Constructii, Tcm (Tehnologia Constructiilor de masini), Chimia si altele. Cam asta ar fi o clasificare in functie de dificultatea facultatilor de la Asachi. Facultatile de la Cuza nu prea imi plac , nu sunt de viitor, prea multi se duc la astea si la sfarsitul facultatii te trezesti ca altul iti ia locul de munca. La Drept ce ar fi de viitor dar iti trebuie o medie foarte mare sau pile. Facultatea careia nu ii vad rostul ar fi cea de Litere deci nu va sfatuiec sa va duceti acolo. Si nici la Feea nu imi place pentru ca acolo intra toti inaptii si toate fetele ca sa le zic asa proaste. Mai cunosc eu cateva pe acolo si nu's intregi la minte. Geografia si Meteorologia ar fi o alta facultate buna de la Cuza. Universitatea Agronomica are cateva profile interesante dar nu stiu prea multe despre ea asa va las pe voi sa mai cautati. Cam atat am avut de spus despre cele doua universitati care cred eu ca is mai bune. Sper ca ati prins ideea si alegeti bine ;).
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu