joi, 25 februarie 2010

Produsele Weedshop si consecintele consumarii acestora

Publicitate
Prima data cand am auzit despre Weedshop-uri a fost cam acum un an. Am auzit te la niste colegi care miau zis de existenta acestor magazine de vise si ca aceste produse sunt perfect legale. Intri comanzi produsul il platesti si vanzatorul iti zice "Distractie placuta". Prima impresie a fost buna despre acest "fenomen". In fine de cand am auzit despre aceste droguri usoare nu am consumat pana acum 4 luni. In luna octombrie, mai exact 14 octombrie a fost prima data cand am consumat plante etnobotanice, mai pe inteles produse de la weedshop. Am luat cu 4 prieteni, neam chinuit noi vreo 10 minute sa facem tigara cu ocb si ce mai trebuie si iam dat foc. Am fumat noi ce am fumat si nu aveam nimic. "hai sa mai facem una" zice un prieten. Fiind toti de acord am mai facut un foc. Dupa 3-4 minute a inceput starea de euforie. Dupa aceasta zi am continuat sa fumez aceste droguri nestiind ca imi fac rau. Am inceput sa dau bani aiurea pe ele, fumam ma simteam bine, pana cand am luatGanja. Fericit ca era ceva nou am facut-o am fumat si a inceput chinul... Inima a inceput sa bata foarte tare, ameteam, imi amorteau mainile, in concluzie ma simteam foarte rau. Chinul acesta a tinut cam 4 ore. A doua zi parca nu eram acelasi om si tot mai aveam momente cand inima o lua raza pentru 5 minute. De atunci am zis ca numai fumez astfel de porcarii de la Weedshop. Timp de 3 saptamani nu am mai pus gura pe stouri, dar... Intro duminica, pe la sfarsitul lunii noiembrie m-am intalnit cu un vechi prieten cu care nu ma vazusem de mult. Si imi zice: "Hai facem un foc???" si iam zis ca nu ca am avut probleme, dar pana la urma ma convins. Am sa regret ziua aia mult timp de acum inainte. Am fumat pana la ultimul fum care se mai putea fuma si a inceput iar starea de rau. Palpitatii la inima ameteli, m-am ingalbenit la fata, rau tare. Am fost la farmacie mi-a dat o pastila intr-o ora mi-a trecut raul. Dupa 2 zile, pe la ora 1 noaptea au reinceput palpitatiile, nu puteam sa stau in picioare, temuram. Pana la urma mi-a trecut si am reusit sa adorm. A doua zi nu ma simteam chiar bine si nici tigari normale nu am mai putut sa fumez. Iar dupa 2 zile, tot pe la ora 1 noaptea a inceput iar raul. Dar de data asta a fost insuportabil. Am chemat ambulanta. Am ajuns la spital m-au consultat doctorii, alea, alea si miau zis ca am spasmofilie. Ceea ce inseamna lipsa foarte mare de calciu. Iar pe langa alti facori ce determina aceasta boala mai este in principal si consumul de produse etnobotanice. Mi-au facut o injectie cu calciu si mi-au dat o pastila si m-au trimis acasa. In noaptea urmatoare iar mi-a fost rau, simteam ca ma arde in zona inimii si iar am chemat ambulanta. De data asta am stat in perfuzie de la ora 2 pana la 8 dimineata. Si spasmofilia a inceput sa se manifeste, eram anemic, uitam multe lucruri, nu am dormit 3 noti din cauza inimii, simteam ca lesin, simteam ca am un nod in gat, ma durea totul. Dupa vreo luna de tratament am fost la medic si mi-a zis ca boala care o am e cronica. Pot sa fac tratamente si orice nu scap de ea. Poate sa imi fie bine 1 an si dupa o zi sa imi fie rau tare. Sau 3 ani pot sa fiu bine si dupa sa imi fie iar rau. In fine cred ca ati prins ideea. Cel mai mult ma bucurat faptu cand am auzit despre inchiderea magazinelor de weed. In sinea mea ziceam ca bine le face, pentru ca sa numai sufere si altii cum am suferit si eu. De atunci am 3 luni de cand m-am lasat si de fumat si nici cafea sau baututri alcolice numai consum si ma simt mult mai bine. Ii sfatuiesc pe toti cei care consuma produse de weedshop sa se lase cat se mai poate, ca pana la urma toti vor ajunge ca mine daca se continua.

P.S: Mi-am dat seama ca omul cand e pe patul de spital incepe sa aprecieze viata si sa o vada cu alti ochi
Publicitate

2 comentarii:

sextinio spunea...

si, ce zici, se mai gasesc, se mai consuma ?

anonym spunea...

de consumat se vor consuma mereu. nu scapam asa repede de ele. Chiar daca s-au inchis magazinele se vor vinde pe net ;). Dar numi mai trebuie :))))))

Trimiteți un comentariu