joi, 8 aprilie 2010

escozul

Publicitate
Escozul. escozul price

Oamenii de ştiinţă cubanezi au anunţat că vor omologa un nou remediu homeopat pentru tratarea pacienţilor bolnavi de cancer. Medicamentul are în compoziţie extract din venin de scorpion.

Remediul, cu efect analgezic şi antiinflamator, este larg răspândit în Cuba. Potrivit cercetătorilor cubanezi, toxina folosită la fabricarea medicamentului provine din veninul aşa numitului scorpion albastru şi are rolul de a stopa dezvoltarea celulelor canceroase. Medicamentul nu are efecte secundare. Oamenii de ştiinţă spun că au testat medicamentul pe opt mii de pacienţi şi au obţinut rezultate pozitive.

"După ce am studiat în detaliu şi în mod responsabil toxina, am stabilit că nu prezintă o ameninţare pentru oameni. S-au făcut studii toxicologice şi medicale pe pacienţi cronici şi nu am descoperit efecte secundare. Nu există risc de deces dacă medicamentele sunt administrate pe cale orală." a declarat dr. Jose Fraga Castro, unul dintre specialiştii implicaţi în proiect.

De altfel, un remediu similar, cunoscut în Cuba sub numele de "Escozul", a fost pus la punct pentru prima oară în anii '90, în provincia Guantanamo. Deşi s-a dovedit că ajută la îmbunătăţirea vieţii pacienţilor, medicamentul prezentat acum de cercetători nu a fost omologat încă, pentru a putea fi comercializat apoi şi la scară internaţională.

Folosirea veninului de scorpion pentru vindecarea cancerului este o idee îmbrăţişată şi de oamenii de ştiinţă americani. Încă de acum doi ani, veninul scorpionului a fost testat de către cercetătorii din SUA, ca leac pentru cancerul pe creier.

S-a demonstrat că medicamentul respectiv poate trata mai multe tipuri de cancer, precum cel la sân sau cel de piele.

Escozul remediu impotriva cancerului.

Publicitate

1 comentarii:

Lucian Daniel Angelescu spunea...

Am publicAT pe internet, spre cunostinta tuturor celor care se lupta cu aceasta cumplita suferinta numita Cancer, DOVEZILE MEDICALE- Rapoarte de Rezonanta Magnetica, Scrisori Medicale ofciale, etc., care atesta intrarea mea in stare de vindecare in urma Tratamentului cu Escozul.
Aceasta este poate, prima dovada scrisa , insotita de documente medicale doveditoare, publicata in afara Cubei, care atesta beneficiile si valorile Tratamentului Cancer cu adevaratul Escozul, cel facut si testat in Cuba la Institutul Labiofam Havana.
PENTRU CA:
-Escozul va poate ajuta si pe voi sa INVINGETI CANCERUL, asa cum o face in cazul meu si a multor altora !
-Escozul este primul si singurul Tratament medical, care ma transformat dintr-un pacient oncologic fara sanse de supravietuire, intr-unul in stare de vindecare! Veti vedea 3 (trei) RMN-uri consecutive facute la interval de 4 luni care atesta remisia continua si constanta a tumorii cerebrale de care sufar !
-Escozul ma ajutat atunci cand tratamentele medicale clasice nu-mi mai puteau fi aplicate. Veti vedea din documentele medicale atasate, ca ultimul tratament medical alopat clasic pe care l-am facut , dateaza cu 1,5 ani inaintea inceperii tratamentului cu Escozul, atunci cand tumora mea era intr-o expansiune agresiva.
-Multi “binevoitori”, manati de interese materiale, m-au acuzat ca nu am, sau avut Cancer, ca am facut si alte tratamente medicale in paralel cu Tratament Cancer cu Escozul, ca am interese materiale etc- Din aceste documente veti vedea ca am cancer
-Si nu in ultimul rand, pentru ca au aparut tot felul de afaceristi verosi care spun nu numai ca ei au adus scorpionul albastru in Romania( specie endemica care vietuieste numai in Cuba) ci si ca stiu formula prepararii acestui tratament medical

Toate dovezile in legatura cu beneficitatea tratarii cancerului cu Escozul le veti gasii in pagina http://www.escozul.ro/forum/dovezi-escozul-5 din acest forum
Cu aceasta ocazie va anunt, ca la data de 13 martie un nou grup de calatorie pleaca la Institutul Labiofam Havana pentru tratamentul cu Escozul. Va puteti alatura noua in drumul spre vindecare !
Pentru buna dumneavoastra informare, cu privire la efectele si valorile escozul vizitati
http://www.escozul.ro

Trimiteți un comentariu