joi, 15 aprilie 2010

www.paginauniversala.com

Publicitate
www.paginauniversala.com
Pagina universala sau Centrul de ajutor spiritual. La prima vedere www.paginauniversala.com pare un site bine realizat din punct de vedere grafic dar continutul nu prea ma incanta. Si cand zic asta ma refer ca acest site este dedicat celor care au apucat-o pe alta cale adica alta religie inafara de cea crestina (catolica si ortodoxa).
Site-ul www.paginauniversala.com se deschide celor de alta religie sau cum le zic altii pocaiti.
Daca vreti sa vedeti despre ce este vorba aruncati o privire pe Pagina universala.
Publicitate

9 comentarii:

Anonymous spunea...

ma numesc mihai si ma rog din suflet parinte sa va rugati si pentru mine pentru dezlegare de farmece pentru reusita la procies si va rog parinte sa va rugasti si pentru mine doamne ajuta

maria spunea...

buna manumesc maria si sunt din comuna poienari sat grosani va rog din suflet si din toata inima rugativa si pentru familia mea pentru parinti mei caran damian caran gabriela pentru frati mei caram damian caran aura daniela si eu caran gabriela maria pentru sanatate spor antelegere an familie desfacerea fermecelor luminarea minty reusita la scoala si norocul an viata a fratilor mei cat si parintilor mei domnul sa ne binecuvanteze amin

maria spunea...

buna ma numesc maria din comuna poienari sat grosani judetul arges va rog din suflet si din toata inima rugativa di pentru familia mea pentru parinti mei caran damian caran gabriela si pentru frati mei caran damian caran aura daniela si eu caran gabriela maria va rog rugativa pentru sanatate spor antelegere an familie desfacerea farmecelor,luminarea minti la sc reusita an toate si norocul an viata a fratilor mei si a parintilor mei va rog doar atat va cer deoarece nu am posibilitatea sa ajung sunt doar un copil simi doresc binele familiei mele domnul sa ne binecuvanteze amin

Anonymous spunea...

ma numesc marieta si sant din hunedoara asi dori sa va rugati si pentru familia mea ,pentru sotu marcel-razvan,lucian razvan si alexandru .oana-andreia,andrei-elvis sa ne dea dumnezeu sanatate fericire si spor la toate si sa ne fereasca de rau .si la familia iovescu prieteni nostri sa le dea dumnezeu tot binele si sa ii fereasca de rele

kgaby spunea...

ma numesc gabriel din brasov si ma rog din suflet parinte sa va rugati si pentru mine pentru dezlegare de farmece pentru sanatate, pentru reusita sa scap de datorii,pentru o locuinta sa pot intemeia o familie fericita si va rog parinte sa va rugati si pentru mine... doamne ajuta!

Anonim spunea...

ma numesc mona si va rog din suflet sa va rugati si pentru familia mea pentru reusita la procese pentru sanatate pentru a merge bine in bani si va multumesc parinte si lui isus hristos

Anonim spunea...

Ma numesc Angelica si va rog din suflet sa va rugati pentru mine pentru sanatate, sa reusesc sa ma las de tigari si spor in munca mea ./

Anonim spunea...

Ma numesc Nicoleta , si te-as ruga din suflet parinte sa te rogi pentru familia mea,pentru sanatatea noastra, pace si linistea sufleteasca, pentru viata sentimentala a mea,financiar si profesional si pentru dezlegarea farmecilor si blestemelor.Va multumesc atat dumneavoastra cat si bunului Dumnezeu! Amin!

Anonim spunea...

ma numesc cristiana cred in aceasta biserica pt ca dumnezeu exista doar pt cei care cred in el si iisus hristos . vreau ca viata mea si a lu ninel sa avem numai realizari in viata si imi doresc ca el sa urmeze aceasta biserica sa fim sanatosi putere de munca si realizari in familie si dumnezeu sa ma binecuvateze cu un copil . va multumesc ca sunteti in tara noastra amin

Trimiteți un comentariu