vineri, 14 mai 2010

Eurovision 2010 - Conferinta de presa pentru TVR

Publicitate

Cand mi-am pus intrebarea "in cat suntem azi?" si am realizat ca este 14 mai , m-am intrebat ce mai fac Ovi si Paula Selling, avand in vedere ca pe 27 mai este semifinala a concursului Eurovision Song Contest 2010 la Oslo. Asa ca m-am documentat si am citit ca pe 12 mai a avut loc o conferinta de presa la TVR. Aici au fost prezentate de catre cei doi artisti activitatile de pregatire si promovare din ultimile 3 luni si oamenii care i-au ajutat in tot acest timp : Marina Almăşan, coordonatoarea proiectului Eurovision 2010, Paul Nancă, directorul Fundaţiei Culturale Pheonix şi Alexandru Catalan, director de comunicare Adevărul Holding, susţinător al României la Oslo. Au mai vorbit despre lucruri ca organizari si chestii tehnice legate de numarul de telefon, etc.

Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu