sâmbătă, 15 mai 2010

www.sandubrindusa.ro

Publicitate
www.sandubrindusa.ro
Sandu Brandusa (Simion-Sandel) este un profesor terapeut, membru al Asociatiei Nationale de Terapii Complementare din Romania. Site-ul doctorului este www.sandubrindusa.ro.
Sandu Brandusa este specializat in masaj terapeutic, terapie cu plante medicinale si terapia holistica.
Pentru a intra in legatura cu domnul Sandu Brandusa sau a va face programare apelati urmatoarele numere de telefon 0723 463 717, 0722 921 447 sau il puteti contacta prin e-mail la: energochiropractor@yahoo.com.
Pentru mai multe detalii vizitati www.sandubrindusa.ro
Publicitate

8 comentarii:

Anonymous spunea...

necroza capului femural?aveti remedii fara operatia de4 sold, protezare?

Anonymous spunea...

discopatie lombara si distrofie tiroidiana remedii de tratare

Diaconu spunea...

Buna dimineata,ma numesc Diaconu Valentin-Laurentiu eu si mama mea am vazut emisiunea dv pe OTV.Mama a fost operata de cancer la coarda vocala.Va intreaba daca poate sa ia complexurile de B-uri.Si daca ne puteti sune cat costa,va rugam frumos.Va multumim

Anonymous spunea...

cum se ajunge la dl. BRANDUSA ? DIN CE ORAS ESTE ?

Anonymous spunea...

va rog din suflet ajutatima sa slabesc,m'am angrasat foarte mult.Multumesc

Anonymous spunea...

Buna ziua.Ma numesc Marinescu Loredanadomnule doctor eu am probleme cu coloana ma doare foarte tare cand fac treaba si cand stau in picioare se lasa durerea pe picioare am facut radiografie la coloana si miau zis ca am diagnostic sacralizare la vert.L5,hiperlondoza lombara si cand stau in sezut ma apasa durerea pe os dar pe partea stanga am dureri si de cap ,ma dor si mainile imi amortesc noaptea si mainile va rog din suflet spunetimi ce e de facut .Va multumesc din suflet.

Anonymous spunea...

anonim
se poate trata hernia cervicala de disc

Anonim spunea...

domnule Brandusa, dv aveti grave probleme cu nervii, v-am vazut la otv, sunteti un sarlatan , un om rau care urati animalele ; sunt sigur ca nu iubiti nici oamenii, dar ii prostiti si profitati de bolnavi sa castigati bani. sa va fie rusine ca vorbiti asa la tv despre catei, sa va ajute Dumnezeu dupa cum meritati !

Trimiteți un comentariu