duminică, 6 iunie 2010

profadegarda

Publicitate
profadegarda. profadegarda-profadegarda.blogspot.com
profadegarda este un blog al unei profesoare care trateaza multe momente ale vietii de zi cu zi si nu numai. Posturi interesante care chiar leam citit cu placere.
Pe profadegarda-profadegarda.blogspot.com gasesti citate ale marilor scriitori, citate care te pun pe ganduri si te fac sa te gandesti la multe lucruri... citate si postari care te invita la meditare...
Eu unul o felicit pe aceasta doamna profesoara care scrie pe blogul profadegarda.
Un articol destul de scurt dar cei drept ce merita citit e "Startul" care il gasiti la urmatoarea adresa profadegarda-profadegarda.blogspot.com/2008/12/startul.html. Acest articol imi aminteste de zilele mele de elev, zile in care lipseam destul de mult la unele ore, mai ales la limba romana. Imi amintesc ca de cateori lipseam mai multe ore trebuia sa nascocesc si o minciuna, in cazul in care voi fi intrebat de un profesor de ce am lipsit. Se pare ca in articolul respectiv elevul a invatat ceva de la profesoara. Se pare ca a ales cea mai buna varianta, nu ca in cazul meu sa mint ca am fost bolav sau ca nu mai stiu eu ce. De multe ori ma minunam si eu la ce aberatii scoteam pe gura si ma gandeam daca oare profesorul respectiv m-a crezut. In fine... va invit sa cititi minunatul blog profadegarda (profadegarda-profadegarda.blogspot.com) si va garantez ca in unele articole o sa va regasiti.
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu