duminică, 27 iunie 2010

www.nelimiteaza-te.ro

Publicitate
www.nelimiteaza-te.ro.
Daca ai intre 14 si 24 de ani incarcati cartela cu minim 7 euro si vino in orange young. Fiind inscris in orange young intra pe www.nelimiteaza-te.ro nelimiteaza-te si asculta muzica la nesfarsit. Creeaza-ti propriul playlist, trimite-l prietenilor si il poti asculta pe web si pe mobil.
Pe www.nelimiteaza-te.ro mai poti trimite si sms gratuit din contul tau online. Nelimiteaza-te pe www.nelimiteaza-te.ro sau www.orange.ro/music.
Pentru cnp-uri orange young 14-24 ani click aici.
Publicitate

3 comentarii:

Anonymous spunea...

am 33 ani si sunt studenta nu am cnp intre 14 si 24 ani ce fac ca am primit si eu cartela

Anonymous spunea...

reincarneaza-te sau da mi un buz pe irinuk59 sau ai gasit?

Anonim spunea...

unde intru pe nelimiteaza-te? su melodii non stop?

Trimiteți un comentariu