marți, 14 decembrie 2010

www.bestclubiasi.ro

Publicitate
"20 de ani de existenta pentru cel mai vechi pub studentesc din Iasi inseamna si 20 de promotii de tineri care s-au distrat pe cinste in clubul nostru. De la bucuria trecerii unui examen pana la necazurile pricinuite de restante, toti si-au trait emotiile dansand pe mese, cantand pe ritmurile melodiilor anilor '80 - '90, cinstind alaturi de colegi si prieteni.
Aflat in inima Copoului, in incinta cladirii SuperCopu, Best Club te asteapta fara incetare, cu preturi studentesti, cu un personal mereu la dispozitia ta si cu evenimente zilnice si variate. Am pus la rece bautura pentru tine, ti-am pregatit mesele de biliard, am lasat inhibitiile si fitele la intrare, promotiile sunt la mare cinste. Trebuie doar sa-ti iei prietenii si sa vii la mega-distractie.
Nu avem somn si speram sa nu ai nici tu, de aceea pentru noi, 7 zile din saptamana inseamna 7 zile de distractii diferite."
Cam asta este prezentarea pub-ului Best Club sau cunoscut sub numele de Canabis.
Am fost de multe ori in Best Club si pot sa zic ca tot timpul m-am simtit bine si va invit si pe voi sa il vizitati.
Pentru mai multe detalii intrati pe www.bestclubiasi.ro.
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu