duminică, 26 decembrie 2010

www.escozul.ro Escozul chiar functioneaza

Publicitate
Iata cateva randuri scrise de un om care a suferit destul din cauza unei tumori dar care a folosit escozul si se simte mult mai bine:

"Tratamentul cancerului cu Escozul(oferit GRATUIT de Guvernul Cubanez)este o certitudine!
Eu am incercat si tumora este in remisie pronuntata.Rezultatele RMN si toate celelalte analize medicale o dovedesc.
Nu mai asteptati o vindecare miraculoasa prin tot felul de metode.
Va pun la dispozitie analizele mele si ale celorlalti care au inceput tratamentul cu Escozul (inainte si dupa tratamentul cu Escozul).
Mergeti in Cuba pentru tratament!
Ma puteti contacta pentru detalii la
tel.:0743.726.985 / 0741312176
sau www.escozul.ro

ISTORIC

Pacient: Lucian Daniel Angelescu – 41 ani
Diagnostic: Carcinom nediferentiat (tumora) de rinofaringe cu extensie in cavum si la baza craniului – inoperabil.
Tratamente efectuate: chimioterapie si radioterapie, efectuate in cursul anului 2006 la Institutul Oncologic Bucuresti sub indrumarea Dr. .....; Gamma Knife la Spit.Bagdasar Arseni sub indrumarea Dr. ......in anul 2008.
Acesta a fost si ultimul tratament efectuat, doctorii nemaiavand ce sa-mi administreze, intru-cat doza maxima de radioterapie a fost atinsa si chiar depasita.
In urma acestor tratamente tumora a scazut, dar in septembrie 2009, in urma unui RMN efectuat s-a constatat ca aceasta era din nou intr-o evolutie accentuata.
La inceputul anului 2010 am aflat de tratamentul cu ESCOZUL efectuat de medicii cubanezi de la Institutul de Cercetare Labiofam si Institutul Oncologic din Havana.
Am plecat in Cuba impreuna cu alti suferinzi si am luat primele doze de tratament (pentru 3 luni).
Rezultatele au fost mai mult decat promitatoare, tumora scazand cu aprox 8% din volum intrand si in remisie
Am urmat in continuare sfaturile si tratamentul indicat de medicii din Havana la fiecare 3,5 luni deplasandu-ma la Havana pentru a lua tratamentul indicat
In acest moment, la a treia doza de tratament, tumora mea a scazut cu aproximativ 45% din volum- Rezultate demonstrate de raporturile RMN, ORL neurologic precum si de rezultatele analizelor de sange.
Medicii cubanezi apreciaza ca vor fi necesare in cazul meu 5-6 doze pentru ca tumora sa dispara sau sa nu mai fie un pericol pentru existenta mea."
Puteti vedea mai multe pe www.escozul.ro
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu