marți, 14 iunie 2011

Cafea de slabit - Cafe Form comanda si pret

Publicitate
Cafeaua slabeste? Se pare ca exista o cafea rara, Cafe Form, care slabeste, avand ca ingredient principal Svetol.
Un studiu clinic (publicat intr-o revista stiintifica din Franta) realizat pe un esantion de 50 de persoane, cu varste cuprinse intre 19 si 75 ani, a demonstrat din punct de vedere stiintific actiunea de slabire a Svetol datorita efectului sau de ardere a grasimii.
Timp de 60 zile, 2 grupuri de voluntari al caror IMC (indicele de masa corporala) depasea valoarea de 25, au fost atent monitorizate. Primului grup i s-a administrat zilnic cate o doza de 400 mg de Svetol, in timp ce al 2-lea grup a primit un placebo.
Dupa 60 zile de administrare, persoanele care luasera Svetol pierdusera 5,7% din greutatea initiala, ceea ce corespunde unei scaderi medii de 5 kg
Produsul este fabricat in Franta de Laboratoarele SAI Nutrition si notificat de Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Bioresurse Alimentare.
Pret Cafe Form:
-cura de 1 saptamana=49 ron
-cura de 2 saptamani=89 ro
-cura de 4 saptamani=149 ron
-cura de 6 saptamani=199 ron
-cura de 8 saptamani=239 ron
Pentru a comanda Cafe Forma intrati pe www.cafeform.ro.
Publicitate

103 comentarii:

Anonim spunea...

lokuiesc in canada.aici pot comanda acest produs?
dupa ce agungi la greutatea ideala si nu mai consumi cafeaua respectiva te ingrasi inapoi ?

Anonim spunea...

traesc in Moldova cum pot comanda cafeaua?

Anonim spunea...

cum pot sa comand??

Anonim spunea...

buna seara, cum pot sa comand?

Anonim spunea...

buna seara,stau in italia vreau si eu produsul cum fac?si inca ceva cam cit costa taxele de curierat
multumesc

Anonim spunea...

Am facut o comanda pe 27.06.2011 pe numele Sambotin Mariana. As dori sa ma anuntati la ispas.lucian@forter.ro daca comanda a fost inregistrata.

Anonim spunea...

NU CRED IN MINUNI SI EU AM INCERCAT DE TOATE AM AVUT VOINTA SA LAS FUMATUL DUPA 40 DE ANI SE PARE CA NUMAI VOINTA TE POATE AJUTASI LA SLABIT EU SINT OPERATA PE COLOANA DE ACEEA IMI VINE GREU MISCAREA DAR VOI FACE TOT CE POT MA SIMT GREA PE PICIOARE este o chestiune de vointa in rest nu mai cred in minuni

Anonim spunea...

se poate da comanda si de un pliculet, doua, de ,,monstra`` pentru a vedea dacca chiar are efect?

Anonim spunea...

cum comandam si noii???? ne raspunde cineva si n oua?

Anonim spunea...

Am sa incerc si eu o cura de 2 sapt. sper sa functioneze ?! Ce garantie am apoi daca nu-mi reuseste cura si inapoiez produsul , ca voi primi banii inapoi?? Fac un efort financiar destul de mare si ar fi pacat sa fiu pacalita. Astept un raspuns de la dvs. Multumesc.

Anonim spunea...

Este o abureala, eu am luat 5 zile si nu am slabit nici un kg, si se spune ca in 7 zile dai jos 5 kg....nu este adevarat. In plus iti trimit si o cura de slabire destul de drastica...

Anonim spunea...

Am facut o comanda pe 18.07.2011 si am inteles primesc un SMS cand anume primesc comanda.Nu am primit nimic.Am vazut un comentariu ca nu i s-a intimplat nimic in 5 zile.Sper ca nu ne pacaliti...ar fi o mare dezamagire.De cura drastica nu s-a scris nimic.

Anonim spunea...

minciuni si eu am incercat multe minuni dar nu a mers nimic ne iau banii degeaba

Anonim spunea...

profita pe urma noastra k suntetem disperate sa slabim nu cumparati k nu slabiti ba chiar riscati sa va ingrasati mai rau

Anonim spunea...

nu prea cred in asa ceva ,bei cafea mananci fassfood si slabesti.cam greu de crezut...............
eu nu as da banii pe asta...

Anonim spunea...

cum pot sa comand acesta cafea in spania.

Anonim spunea...

eu cred k ar trebui incercat
daca la incercat cineva sa ne spuna si noua

Anonim spunea...

nu va pacaliti fetelor sunt aberatiii

Anonim spunea...

mama mea o sa isi cumpere,daca nu o tacan eu!

Anonim spunea...

am facu comanda de ceva vreme si nici un raspuns?

Anonim spunea...

nu va mai chinuiti eu am slabit 9 kg in 30 de zile fara nici un fel de tratament,am renuntat la dulciuri,suc,paine si mancam putin iar dupa ora 18,mancam salata verde si sa putut va urez succes

Anonim spunea...

Produsul pare a fi bun,(doua saptamini de utilizare)
dar m-a nemultumit faptul ca in locul pliculetelor lungi si inguste specifice pentru ness,a fost ambalat in piicuri mari din hirtie alba,plastifiata,fara desenul specific pentru cafe form.Nu mi s-a dat nici o explicatie telefonic,in afara dreptului rezervat de a face acest lucru de catre expeditor.Daca nu se prajeste cafeaua de ce este neagra ca orice ness?
1 August 2011
ANONIM.

Anonim spunea...

si mie mia venit azi dar nu am simtit nimic si imi cam pare rau k am comandato am nascut de 7 luni si mi se pare k sa cam distantat sotul de mine si vreau sa slabesc cu orice pret si am comandat aceasta cafea

Anonim spunea...

nu este adevarat ca poti slabi doar de la aceasta cafea...eu am luat-o ,ba kiar am tinut si dieta care se dadea in plic si degeaba....nu are niciun efect.credeti k imi mai iau banii inapoi?...k ei asa zic pana sa comanzi...k dak nu esti multumit iti dau banii inpoi

Anonim spunea...

nu este adevarat...am luat eu si nici un kg nu am dat jos

Anonim spunea...

oau......
mati pus pe ganduri
dar cam asa e
e prea frumos ca sa mearga toate asa ca pe roate/;.......
daca ti si dieta atunci multam frumos da nu imi trebuie......

Anonim spunea...

daca nu merge si i-au tapa ne dati banii inapoi ca vreau sa fac comanda sau sa ne trimita ca monstra un pliculet sau doua sa vedem si noi vrem raspuns ?????

Anonim spunea...

Cam in cat timp ajunge comanda , totusi?:|

Anonim spunea...

la noi a ajuns de o saptamana dar zic ca e un produs wsm si nu mai comandati nici voi ca nu slabiti!!!!;):))

Anonim spunea...

sper sa merite ca am facut comanda in romania apoi mia trimiso cineva in spania inca nu a ajuns in vreo 3-4 zile ajunge o sa va tin la curent daca slabesc.

Anonim spunea...

eu am facut comanda de mai bine de o saptamana si nu mia venit nici acum ce fel de firma este asta daca nu sunteti seriosi numai faceti voi nici o vanzare astept sa vad daca vine saptamana asta altfel nici nu mai ridic comanda daca nu ajunge nici saptamana asta

Anonim spunea...

sint cea care a facut comanda in ROMANIA si apoi in SPANIAmia trimiso o prietena azi mia ajuns impreuna cu 3reviste una este despre ce carne poti sa maninci si ce este interzisa la fel si cu fructele ce poti si ce nu poti,dar nici intr-un caz dieta drastica a doua revista este cu alte pastile de slabit, desanatate etc....si a trea ceva de un concurs cu extr.daca cumperi 2 produse,dar sa revenim la cafea am baut un plic parca ma simt un pic rau de la el a si mia mai trimis ceva pastile cu cafeaua dar fara prospect asa ca nu stiu daca o sa iau si pastilele va tin la curent daca slabec.

Anonim spunea...

am gasit prospectul de la pastile era in una din reviste,azi am 7zile si nu amslabit decit 400 de grame.

Anonim spunea...

NU PREA CRED . ASTEA SUNT MINCIUNI SFRUNTATE . DACA VREI NEAPARAT SA SLABESTI ITI TREBUIEPUTINA VOINTA SISFATUL UNUI NUTRITIONIST ,DEOARECE FIECARE ORGANISM REACTIONEAZA DIFERIT : ASA CA NU CRED CA DACA EU IL CUMPAR SIGUR VOI SLABI .

Anonim spunea...

Bun,sazicem ca slabesc,asa cum spuneti voi,cind am incetat sa mai beau aceasta cafea minune imi garanteaza cineva ca nu iau in greutate mai mult decit am avut?de asta nu spune nimeni nimic?

Anonim spunea...

Am cititcomentariile din naintea mea si am ramas dezamagita. din atitea comentarii nici macar unul sa se conformeze afirmatiilor respective?Cum mai nici unul nu a slabit decit 0,400gr o singura persoana?si aceea probabil din cauze de stres,ca alt fel nu inteleg.Deci oameni buni NU aruncati banii si asa putini in buzunarele unor excroci ......Mai bine sa incercam altceva mai fara bani.Ce ziceti?

Anonim spunea...

minciuni am incercat si eu o cura cu altceva si nimic/totu=i o mare minciuna

Anonim spunea...

am slabit 400 de gr.dar am uitat sa va spun ca beau si apa cu otet si miere 3-4 cani pe zi asa ca nu stiu ce sia facut efectul cafeaua sau apa cu otet,dar plicurile de cafea nu sint lunguete ca si in reclama lor sint patrate eu cred ca sint o copie nu originale,iar daca va uitati la persoana care face reclama ca a slabit multe kg.scrie ca ia fost trimis din franta nu din romania si cred ca alea au foat originale nu ca si anoastre.

Anonim spunea...

fetelor sora mea a slabit 18 kgcu dieta facuta de ea adica dimineataminca piine prajita cu ulei de masline si2-3 feli de rosi la amiaza minca piept sau peste si in loc de salata minca brocoli fierti,conopida fiarta adica tot ce sint verdeturi dar fierte seara din nou peste sau piept si in loc de apa isi facea supa falsa ,daca as putea sa o tin si eu la fel sigur as slabi dar eu fac de multeori excepti azi maninc dulce un pic poate miine un pic sarat si nu ai voie sa faci axcepti si nici nu poti zice ca cit de cit ai tinuto pt.cadaca no ti cum trebuie pina slabesti daca nu nusi face efectul sora mea a pus inapoi in jumate de an 2kg dar mincind normal chiar si seara acum vrea sa le dea inapoi jos.

Anonim spunea...

va spun sigur ca pe mine salatele nu mau ajutat prea mult la slabit niciodatasi nici pe sora mea ca a mai tinut dieta si minca salata si nu a dat jos nici macar un kg.dar cu aceasta dieta care vam scis mai sus a dat 18kg cu legume firte nu cu salata ,am uitat sa va zic ca tote aceste kg lea dat in 4 luni si eu imi doresc sa slabesc dar nu am destula ambitie pt.o dieta sanatosa o tin dar cu multe excepti stitica ciugulitul ingrasa cel mai mult.

Anonim spunea...

buna, am comandat ieri (29.08_si eu acest produs. azi am citit comentariile voastre ahh.. cred ca am facut o mare greseala ca am luat acest produs!!! niste bani dati degeaba!!! :(( asta e am sa vad cand o sa-mi ajunga produsul (sper ca nu dupa o luna!!)

Anonim spunea...

nu e bun de niumic...am slabit 1,5kg intr-o saptamana...si asta datorita curei care o da la el...nu cafelei...nu e buna de nimic...nu mai comandati...dati bani degeaba

Anonim spunea...

eu am o saptamana si nici-un efect. pe langa cafea iti mai trimit si o multime de pliante printre care si un ghid de slabire iar acolo scrie ce ai voie sa mananci si ce nu ai voie.
practic ar trebui sa ma iau dupa acel ghid ca mai apoi asa presupusa cafeaa verde amestecata cu un praf alb sa-si faca efectul... iar ambalajul arata ca niste pliculete de Fervex cu data expirari pe ea simplu.
daca stiam ca trebuie sa tin o dieta nu mai apelam la aceasta minunata cafea si slabeam pe baza unei diete
acum astept sa o termin si poate o sa slabesc miraculos intr-o luna daca nu o sa cer ramburs
macar garantia asta o aveti daca doriti sa incercati
eu nu va recomand
Bafta!

Anonim spunea...

sa va fie rusine pt ca dati un asemenea produs oamenilor care isi doresc o viata mai frumoasa slabind!am vrut si eu sami comand dar multumesc acestor oameni minunati ca miau deschis ochii!toata stima si rescpetul pt voi iar pt cei ce au infintat acest produs rusine sa le fie!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

ce sa va zic decit ca nu am mai slabit decit acele 400 de gr.dar mi-am cumparat si acaiberythin si le beau in acelas timp cu cafe form am 4zile de cind beau asa si am slabit un kil sper sa nu mi se intimple nimic ca le beau in acelas timp si binenteles si dieta succes fetelor la slabit.

Anonim spunea...

va recomanda cafeaua minceur. este mult mai eficienta la slabit si este mai ieftina decat cafe form. vizitati siteul www.cafea-de-slabit.ro

Anonim spunea...

Din in ce in mai multi pusi pe inbogatire cu aceste asa zis miracole de slabit...i-am comandat prietenei mele din Ro aceasta minune si dupa o saptamana a trimis-o inapoi...macar si-a recuperat banii....n-are nici un efect de slabire...povesti de adormit copii...nu aruncati banii pe acest produs....

Anonim spunea...

buna fetelor sint in SPANIA dar vam m-ai spus asta am spus ca mi-am cumparat cafe form si atunci am slabit 400 de gr.nu am fost multumita am cumparatpe urma si acai berythin si am but si cafeaua si pastilele si am mai slabit un kil foarte putin am slabit acum aici in Spania am inceput mesoterapia corporal adica imi injecteaza un ser numit grafitti am facut 3 sesiuni in prima saptamina nu am slabit nimic pt.ca nu am tinut dieta cum trebuia a doua saptamina am slabit 1,700 pe urma am mers la a treia sesiune la doua saptamini si in doua saptamini am slabit 1,600 nu stiu cit voi rezista si cit voi slabi caci cum fac un pic excepti la dieta nu dau nimic jos dar sper sa am in continuare vointa macar cit am avut pina acum va pup.

Anonim spunea...

vam crezut seriosi am vrut sa comand dar mau dezaagit comntarile nu semeritasa dai bani pe ceva ce nu te ajuta

Anonim spunea...

am vrut sa comand dar acum nu mai stiu ce sa fac,spuneti mi voi va rog ce sa fac

Anonim spunea...

astea sunt minciuni ,minciuni,fetelor tineti putin regim in sensul sa aveti doar 3 mese pe zii ,si sa nu va ridicati niciodata satule de la masa,si intre mese nu mancati deloc,eventual un mar.fara dulce,se poate,si asta nu e un regim strict,nu dati banii pe porcarii care va distrug organismul,doar putina ambitie sa nu mancati intre mese si atentie la ce mancati ,nu combinati mancarea,bafta

Anonim spunea...

am tinut 14 zile si am slabit 4 kg fara cura

Anonim spunea...

nu se slabeste cu nici o pastila si cu nimicdin ce se face reclama,trebuie ambitie mare si regim alimenter asta e reteta miraculoasa

Anonim spunea...

singurul mod de a slabi este regimul alimentar,sa nu credeti in alte minuni,pentru a reusi trebuie sa aruncati jumatate din mincarea din farfurie, sa nu ciuguliti intre mese sa aveti 3 mese principale pe zi si 2 gustari

Anonim spunea...

Toate *minunile- sunt niste minciuni,eu am incercat cateva fara rezultat.Nu aruncati banii degeaba,mai bine tineti regim fara dulciuri,paine si fara masa de seara.

Anonim spunea...

in Romania in ce orase se gaseste??

Anonim spunea...

daaaaaaaaaa nici nu am cuvinte,am ramas dezamagita dupa ce am citit toate comentariile,am vrut si eu sa comand,dar mam razgindit,bine ca am citit la timp comentariile voastre fetelor,rusine celor care vor sa faca bani pe spinarea altor oameni,si nici nau avut curajul ca sa raspunda macar la o intrebare care lea fost adresata

anonym spunea...

Aici nu este site-ul oficial al celor de la Cafe Form. Aceasta este doar o pagina ce ofera detalii si pareri despre acest produs si nu are nici o legatura cu producatorii produsului respectiv.

Anonim spunea...

Am facut o comanda de 3 sapt ,dar vezi de treaba...nu stiu ce sa cred...

Anonim spunea...

RUSINE mare ,pacalesc oameni cu ce-a ce nu e adevarat ,eu am baur foarte multe tampeni de slabit .da am slabit dar acuma am mai multe kg de cat am avut in nainte .parerea me este sa nu dati bani pe asa ceva eu ma-m lamurit si nu o sa ma-i dau bani pe nimik de slabit

Anonim spunea...

noroc cu com ca altfel am fi luat teapa mai multi >:P...RUSINE!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Fetelor eu am folosit ALMASED este pe baza de soia,dela 86 am ajuns la70 in timp de ...citeva luni ....depinde ...

Anonim spunea...

daca vreti sa slabiti folositi ALMASED ,am slabit 16 kg in citeva luni

Anonim spunea...

eu locuiesc in italia as putea coomanda si eu acest produs si cat mar costa curierul

Anonim spunea...

si mie mia venit azi dar nu am simtit nimic si imi cam pare rau k am comandato am nascut de 7 luni si mi se pare k sa cam distantat sotul de mine si vreau sa slabesc cu orice pret si am comandat aceasta cafea ESTI IGNORANTA CUM MAJORITATEA SUNTETI NU E PROBLEMA DE GREUTATE CI INCEARCA SA TE CAUTI RASPUNSUL IN ALTA PARTE (TE INSALA , SI-A GASIT PE ALTA PROASPAT LASATA DE ALTUL HELOOUU ) WEREVER INTR-UN BLOG DE PIPITE LA CE TE POTI ASTEPTA FATUCILOR CAM HABAR NU AVETI CE SA FACETI CU VIATA VOSTRA ORICUM SCOPUL TAU A FOST ATINS SA FACI PLODUL SI SA-L CRESTI MAJORITATEA SUNTETI BUNE NUMAI CAND SUNTETI ASOCIATE CU EXPRESIA CAPRA SI NU CU GANDITUL SI RATIONATUL EU ITI RECOMAND SA CUMPERI TOATA CAFEAUA SI SA O BEI CA SIGUR VEI SLABI SI IQ ITI VA DEVENII POZITIV DIN NEGATIV TINETI MORALUL PE +

Anonim spunea...

AM CUMPARAT SI EU ACEASTA CAFEA SI NU E BUNA DE NIMIC,NU AM SLABIT NICI MACAR 1 GR,RUSINE,UN SFAT PT CEI CARE VOR SA O CUMPERE NU CUMPARATI CA DATI BANI DEGEABA.O PORCARIE,BANI ARUNCATI AIUREA.

Anonim spunea...

cum pot comanda in italia ...florikopris@yahoo.com

Anonim spunea...

va bateti joc de oameni cu cafe form multumesc de sfaturi

Anonim spunea...

in cate zile vine comanda ?

Anonim spunea...

vand eucafe form 2 cutii-13 pliculete.informatii la mona_brz@yahoo.com

Anonim spunea...

ANONIM SPUNEA.....
RUSINE PERSOANELOR CARE AU FACUT PROPAGANDA ACESTEI CAFELE PT CA STIAU CA NU ESTE BUNA DE NUMIC ,NUMAI SA FRAIEREASCA OAMENII SA O CUMPERE

Anonim spunea...

SI EU UM FACUT COMANDA MA-I BINE DE O SAPTAMINA DAR NI-CI UN RASPUNS DUPA COMENTARILE CITITE NU MA-I VREAU NIMIC RUSINE SA VA FIE AR TAEBUII FIRMA DATA IN JUDECATA PT CASI BATE JOC DE NOI SI DE BANI NOSTRI ROSINE RUSINE??????

Anonim spunea...

Am citit aproape toate comentariile si am ajuns la concluzia ca cine stie ce se vinde de fapt in Romania!! Eu am comandat un produs similar in Germania, (nici nu a costat mult-15€) si e adevarat ca nu am slabit ca cea din reclama dar rezultatele pentru mine sunt multumitoare deocamdata. Iau de 2 saptamani si in prima saptamana nu s-a intamplat mai nimic. Dupa care a urmat o criza, specifica curelor de dezintoxicare, zic eu. Si eu ma simt cam ciudat imediat dupa ce iau 1g. Mama care ia de mult timp antioxidante (nu pt.slabit, are alte probleme) spune ca asa se simte si ea dupa ce le ia. Cred ca problema noastra este lipsa de activitate si de oxigenare a organismului. Si mai cred ca organismul are nevoie de ceva timp ca sa reactioneze.
Oricum, cert e ca am reluat tratamentul si in 2 saptamani am slabit 3 kg. E drept ca m-am abtinut sa mananc carne. Am mancat mai mult legume semifierte si salate. Dulciuri aproape ca nu mai pot manca pt ca mi se face rau (imi vine sa vomit).
Pentru cine vrea sa obiecteze ca am slabit de la legume si fructe il informez ca am mai tinut o dieta de infometare cu ani in urma si am slabit 6 kg in 3 ani in conditiile in care eram mai mult flamanda si faceam exercitii fizice la greu.
In concluzie cafeau de slabit are un efect multumitor pentru mine. Nu e vorba ca am slabit numai 3 kg dar s-a redus vizibil burta care incepuse deja sa se transforme in 2 burti.

Anonim spunea...

Buna! Daca am probleme cu inima pot bea cafeaua form plus de slabit? Va multumesc!

Anonim spunea...

nu mai comandati cafe forum plus e o mare pacaleala am comandat osi nimic nu mai dati bani pe prostii nu va mint <e vrajeala de 2 bani nu e nimic adevarat

Anonim spunea...

Da daca faci sex dupa cafea, slabest?

Anonim spunea...

sincer....dragelor...apelati cu incredere la ceaiul verde chinezesc. Il puteti cumpara din orice farmacie naturista!! 3 cesti pe zi si treptat scade pofta de mancare si bei si multa apa!!! toate prietenele mele au slabit printre care si eu!!! E simplu...si am mancat orice...in cantitati din ce in ce mai reduse...asa cum v am spus ceaiul taie pofta de mancare!!!

Anonim spunea...

e o mare pacaleala

Anonim spunea...

cum se face comanda ?

Anonim spunea...

NISTE NESIMTITI MINCINOSI CARE IAU BANII CE SUNT ORICUM PUTINI NU VA LASATI PACALITI ASA SE INTAMPLA CU TOATE PRODUSELE ASTEA MINUNE VRAJEALA PROMIT MAREA CU SAREA PANA NE IAU BANII SI APOI NU II MAI INTERESEAZA DACA AM AVUT BANI SA CUMPARAM NE AM IMPRUMUTAT SAU CE AM FACUT: MAI BINE DIETA SI PUTIN SPORT CA E MAI SIGUR:VA SPUN EU CARE AM DAT 64 EURO PE MIRACULOASELE PASTILE ACAI BERRY LE AM LUAT DE DINCOLO SI NAM SLABIT NICI MACAR 100 DE GRAME LA FEL SE INTAMPLA CU TOATE SA LE FIE RUSINE CA ISI BAT JOC DE OAMENI SI DE DISPERAREA LOR DE A SLABI

Anonim spunea...

buna!locuiesc in spania(valencia) si ma intereseza daca eu comand produsul dvs mi-l puteti trimite aici?astept cu nerabdare raspunsul dvs.va rog sa-mi raspundeti cat mai repede.mailul meu este elena_petrusca@yahoo.com.

Anonim spunea...

o minciuna mai mare ca asta nici nu se poate
cum o sa slabesti 5 kg intr-o saptamana
vor numai bani nemunciti..........
pe porosteala

Anonim spunea...

sunt Aurelia din Bacau ,am luat 3 cuti pentru 3aptamani si tin si regim nu am slabit nici un chilogram si m-am ales si cu o ciuperca in gat ESTE O MARE PACALEALA !

Anonim spunea...

Buna fetelor,sunt Iuliana, am comandat si eu asa zisa "cafea minune" , dupa tot ce am citit aici ma gandesc ca am facut o mare greseala, astept azi-maine sa soseasca, insa eu le-am spus prin mail-ul care mi-a confirmat comanda, ca daca nu este originala nici nu dau banii si nici nu o sa platesc, nu au decat sa returneze direct prin curier....desii sunt f curioasa, eu nu trb sa slabesc mult, presupun ca se tine si o dieta, nu mancam pana plesnim si asteptam sa slabim de la cafeaua asta ......,acum ramane sa vad ce primesc, o sa va tin la curent

Anonim spunea...

buna, acuma am citit toate comentariile si mam razgandit, nu o sa mai comand nici o cafea.
eu am baut otet de mere cu apa minerala de 3,4 ori pe zi si timp de 2 sapt am dat aproape 5kg jos, asa k nu merita banii irositi pe prostii.

Anonim spunea...

am incercat tot felude diete si pastle,ceaiuridar nu dau radament iti trebuie multa vointa ,sport sio veata echilibrata,nu dati bani pe prosti

Anonim spunea...

sincer pe mine ma ajutat cu regim si pastile naturiste

Anonim spunea...

fetelor ABTINETI-VA DE LA MANCARE SI VETI SLABI,NU BAGI IN TINE............SI ESTI OK.NU MANANCI NU TE INGRASI.E LOGIC,NU?

Anonim spunea...

Am citit toate comentariile la adresa acestui produs,dar as putea sa va contrazic deoarece,prietenul meu a slabit aproape 30 kg datorita acestei cafele,o dieta corespunzatoare si multa miscare.

Anonim spunea...

CEA MAI BUNA CALE PT SLABIT ESTE DE A TINE UN REGIM NU FOARTE DUR ADICA :SCOATETI DIN ALIMENTATIE PAINEA SI FAINOASELE IN GENERAL,CAT MAIPUTINE GRASIMI MAI BN ZIS DELOC FARA MINCARE DUPA ORA 18 ,FARA SUCURI SI DULCIURI,TOATE ACESTEA COMBINATE CU PTIN SPORT DE PREFERAT ALERGATUL IN AER LIBER PT CA PUNE MAI MULTI MUSCHI IN MISCARE CA ABDOMENELE.CU ACEASTA "CURA" AM SLABIT 5 KG IN 3 SAPTAMANI ASADAR FARA BANI ARUNCATI DE POMANA.VA ROG NU MAI FITI ASA CREDULI SA ARUNCATI BANII PE FEREASTRA.SAU POATE VA STA RAU CU BANII IN BUZUNAR :)

Anonim spunea...

la mine a dat roade eu am slabit in 7 zile 8 kg nu stiu de ce la voi nu merge

Anonim spunea...

Fetelor,si eu va recomand ALMASED,garantat slabiti,daca respectati cat de cat ce scrie acolo,nu e greu,nu stiu daca se gaseste in Ro,e produs nemtesc,dar incercati sa-l cautati,doar primele 3 zile sunt putin mai grele ca trebuie sa mananci supa de legume,dar nu ti se face foame,apoi bagi in meniu cam ce vrei.In germania il gasesti peste tot si costa 18E,in Ro ,nu stiu,e scump,dar merita.

Anonim spunea...

eu am incercat Leptin slimming coffee si nu stiu daca de la asta am slabit fiindca mai tineam si o cura, dar ce e sigur ca scade apetitul, chiar nu vrei sa maninci,. eu eram venita in vacanta si cu tot dorul de sarmalute si ciorbe de casa , fara sport, am slabit vreo 2kile si jumate intr-o luna. se mirau ai mei cum de rezist sa nu maninc, cre ca totusi cafeaua era cu pricina

Anonim spunea...

fata mea a slabit 10 kg in 3 saptamani si nu mai poate sa manance asa mult ca era o pofticioasa

Anonim spunea...

sunt din moldova cum sa comand

Anonim spunea...

cum pot comanda in r.moldova va rog raspundeti

Anonim spunea...

salut?cum pot face retur la cura cafe form?nu stiu adresa. va multumesc

Anonim spunea...

nu mai stiu ce sa mai cred nu an teleg nimic

Unknown spunea...

Este un produs excelent pentru cei ce vor sa slabesca. http://dietedeslabiteficiente.blogspot.ro/2013/02/cafe-form-plus.html

Anonim spunea...

este adevarat....slabesti cu cafa form plus!! eu am slabit 4 kg in 6 zile

Madalina spunea...

Este foarte buna cafeaua de slabit. Atat la gust cat si in curele de slabire. Recomand tuturor!

Anonim spunea...

mai vreau si eu cateva confirmari cu persoANELE CARE AU SLABIT CU AJUTORUL CAFELII NU PREA AM INTELES NIMIC PANA ACUM.

Anonim spunea...

Nu da niciun randament e o prostie pulberea tb sa fie verde nu maro,băgam in noi tot felul de prosti cu mare reclama si doar bani aruncati

Trimiteți un comentariu