miercuri, 1 iunie 2011

www.puternicsiamarui.ro Neumarkt Concurs | Introdu codul si descarca Ringtone-ul

Publicitate
Neumarkt da startul unui concurs puternic si amarui cu premii pe masura.
Intre 6 iunie si 15 iulie 2011 uita-te sub capacele Neumarkt si Daca ai gasit textul "300 RON" – ai castigat unul din cele 1000 premii a 300 ron.
Daca ai gasit cuvantul "BAX" – ai castigat unul din cele 30.000 de baxuri de 6 pet-uri.
Suna la numarul de telefon 021 207 00 50 (tarif normal) pentru a afla cum intri in posesia acestor premii.
Daca ai gasit cuvantul "RINGTONE", ai castigat la alegere un rington MP3 puternic si amarui pentru telefonul tau mobil. Pentru a-l descarca intra pe www.puternicsiamarui.ro si introdu codul, sau trimite prin sms la 1850 (tarif normal) codul unic de sub capac urmat de una din urmatoarele litere:
L – pentru varianta latino
M – Manea
H – Hip Hop
P – Populara
Mai multe detalii despre concurs pe www.puternicsiamarui.ro.
Publicitate

142 comentarii:

Anonim spunea...

cum se descarca melodia?
am trimis chiar si sms si am primit un link care nu exista :)

Anonim spunea...

Ce dracu e cu vrajeala asta cu lincul,nu ma asteptam,nu santeti seriosi!

Anonim spunea...

Asteptam o explicatie?

Anonim spunea...

vrajeala

Anonim spunea...

Suntem invatati cu tepele....

Anonim spunea...

Cred ca o sa aveti vanzari mari in vara asta.Dupa plasa pe care o trageti voi e posibil sa va incurcati in ea.

Anonim spunea...

sunteti ne seriosi

Anonim spunea...

nu merge

Anonim spunea...

sambata am gasit sub capac bax si marti mi sa dat baxul acum beau dintro sticla cinste lor

Anonim spunea...

se castiga pe bune ....cred........

Anonim spunea...

de unde pot descarca latino

Anonim spunea...

faceti oamenii sa piarda timp de pomana incercand sa descarce ringtone.total neseriosi

Anonim spunea...

DE CE SUNTETI NESERIOSI????? CREDEAM ALTCEVA DESPRE VOI...........DAR M-AM INSELAT!!!!!SA VA FIE RUSINE!!!!!

Anonim spunea...

foarte mare rusine sintem satui de minciuni si tepe nu exista ringtone serviti berea singuri ....

Anonim spunea...

cum pana mea se poate primi ringu paci k nu merge sub nici o forma firma neserioas k si toata tzara asta de fapt

Anonim spunea...

VAi de capul vostru ....va bateti joc....Rusine..

Anonim spunea...

Mai terminat cu vrajeala asta de 2 bani...

Anonim spunea...

ce puii mei,ce telefon trebe sa ai ca sa primesc vrajeala voastra? De maine beau TIMISOREANA.

Anonim spunea...

am sa trec pe GOLDEN BRAU CA m-am cam acrit de voi

Anonim spunea...

Va dati seama ce faceti?Vai de VOI.

Anonim spunea...

ŢEAPĂ! PENTRU ORICE NEMULŢUMIRI VIS A VIS DE NEUMARKT SUNAŢI LA 021 207 00 50 TARIF NORMAL. ÎNJURAŢI ŞI ACOLO

Anonim spunea...

daca ati inceput promotia din 6 iunie de ce nu se poate ridica de la nici un magazin castigul??????????? pierdeti mult cu menegmentul asta. dezamagiti multi clienti. un brasovean. nici ringtonul nu merge descarcat

Anonim spunea...

am ajuns rau de tot.daca si la bere incearca sa ne vrajeasca.....noi suntem fraieri pt ca , cumparam.astia nu stiu cum sa faca bani de pe urma fraierilor

Anonim spunea...

mare teapa sa va fie rusine obraznici si tupeisti

Anonim spunea...

firma de cacao! moale si amarui! nesimtiti si aroganti!

Anonim spunea...

Nu stiu unde sa trimit codul de sub capac....
Nu exista nici un indiciu...
Probabil ca este o tzeapa jegoasa...
Am mai luat una si de la cavadoro in aprilie cand am castigat 500 lei, dar n-am vazut nici un ban, dar-mi-te 500 de lei...
E clar, nu mai concurati, romani, ca toti nu fac decat sa promita si atat, ca sa-si vanda produsele care nu le cumpara nimeni altfel!

Anonim spunea...

Nu inteleg unde sa introduc codul de sub capac pentru a descarca RINGTON-ul de pe wwwPuternicSiAmarui.ro (nu mai am credit pe telefon si nu pot trimite acel SMS)

Anonim spunea...

SUNTETI NESERIOSI NU VA E RUSINE?

Anonim spunea...

sunt niste javre traim ia Romania

Anonim spunea...

eo mare prostie . rusine sa va fie . de acum beau BUCEGI.

Anonim spunea...

Nu inteleg unde sa introduc codul de sub capac pentru a descarca RINGTON-ul de pe wwwPuternicSiAmarui.ro

Anonim spunea...

nici eu nu gasesc lincul din sms.

Anonim spunea...

Mi-ati papat banutii si din cauza asta fac ceva pe firma voastra,trec la alta marca!ATENTIE,ATENTIE!NEUMARKT E DE RAHAT!

Anonim spunea...

Daca tot ziceati ca s`aub descurcat unele persoane, luminati`ne si pe noi...sa ne descurcam si noi....

Anonim spunea...

s`au descurcat....

Anonim spunea...

va dam in judecata smecherilor

Anonim spunea...

MARE TEAPA

Anonim spunea...

cred ca e teapa

Anonim spunea...

Daca veti selecta adresa www.puternicsiamarui.ro, asa cu litere mici, veti completa datele cerute veti primi melodia. Functioneaza perfect, asa ca nu mai fiti rautaciosi.

Anonim spunea...

unde naiba se introduce codul de sub capac in cap la voi teparilor/

Anonim spunea...

E o mareeeeeeee ...pacaleala. E Romania. Nu mai dati SMS -uri. E de rahat!

Anonim spunea...

atatea tepe sa va intre voua in cap cate tepe dati voi rominilor

Anonim spunea...

este o teapa chestia cu RINGTON-urile de sub capacul de bere. MEN

Anonim spunea...

NISTE NERUSINATI...ATAT STITI SA LATI BANII LA OAMENI,SPER SA NU MAI IEIE NIMENI TEAPA.

Unknown spunea...

nu este teapa ! mie mi-a mers ...deci nu sunteti voi capapili :))

Anonim spunea...

OzGur zine si noua cum sa descarcam daca tie ti-a mers

Anonim spunea...

bai "capabilule" zi-ne si noua daca tu esti mai destept...

Anonim spunea...

Niste nesimtiti astia de la Neumarkt. Sper sa citeasca si ei aici sa-si dea seama ca vor pierde multi clienti.
O sa-mi influentez multi prieteni...sa bem alta bere buna...asa doar sa scada vanzarile la Neumarkt.

Anonim spunea...

Neumarkt pune tzepe sub capace.
CUMPARATI TZEPE !!!

Anonim spunea...

intratzi pe site calumea nu prin google si va merge wwww.puternicsiamarui.ro nu le mai tot scurtati atata8-|

Anonim spunea...

Fraieritzi lumea...de maine ma dau pe Timisoreana,cel putin nu dau "premii"ca voi...Neumarkt pus pe tepe.....uuuuuuuuooooooooo

Anonim spunea...

doua coduri intro zi si merge niciunul

Anonim spunea...

sunteti niste nemernicicititi mesajele

Anonim spunea...

Suntetzi nishte tzepari...N-aveti site...n-aveti ringtonurile...nu se poate descarca nik...sunteti varza...sper sa nu va mai cumpere nimeni berea...

Anonim spunea...

unde naiba se trimite codul stiti sa trageti teapa la oameni nu aveti si voi o adresa calumea unde sa trimitem codurile sa mai bea bunica berea voastra proasta si amaruie.

Anonim spunea...

sunteti niste hoti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Prapaditilor! Ne furati pe fata
!!!!!

Anonim spunea...

Daca tot ati inceput promotia din 6 iunie de ce nu pot ridica premiul de la nici un magazin...acelasi raspuns il primesc "Noi nu am primit inca berea pentru premii!"....rusine....si uite asa trece timpul si se gata si promotia...ce sa zic mai mult imi pierd timpul intreband pe la magazine...

anonym spunea...

Puteti asculta aici toate ringtonurile Neumarkt: http://www.eu-style.50bani.net/2011/06/asculta-ringtonurile-neumarkt-aici.html

Anonim spunea...

sa o beti voi sobolanilor ce sunteti nici nu e buna catarilor

Anonim spunea...

UNDE PUI MEI BAG CODUL?

Anonim spunea...

bravo ba ,nu sinteti prosti sinteti fff prosti ca dupa teapa asta va mai cumpara .......berea voastra de cacao

Anonim spunea...

"Mai incearca".Eu tot incerc, incetul cu incetul devin alcoolic nici-decum norocos

Anonim spunea...

RUSIIIIINEEEEE AM SA VA DENUNT PT UN RINGTON DA CUM DATI BANIII SAU BEREA DACA INTRADEVAR ESTE ADEVARAT?

Anonim spunea...

sunteti la fel ca si politica din romania oooo MARE MARE ;C U R V A ;RUSINE !!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

merge

Anonim spunea...

nu merge decat cu internet explorer nu incercati cu mozila ca nu va merge,si nu cautati cu googel dati lincul direct in bara de sus si va merge sa descarcati pe calculator si pe urma va descurcati.

Anonim spunea...

vai si amar de voi cu tot cu ringtonurile voastre(si mai spune-ti ca e adevarat)bata-va dumnezau in cap

Anonim spunea...

sa voamenia fie rusine nu faceti decat sa mintiti oameni

Anonim spunea...

va iau familia-n pula de jegosi!

Anonim spunea...

sa va duceti dracu de javre chear ca sunt cele mai mari vrajeli

Anonim spunea...

unde se baga ma codul

Anonim spunea...

nu pot sa scriu ce va doresc ca este tare scarbos.totusi sa va fie mare rusine

Anonim spunea...

SUNTETI NISTE JAVRE ASTIA CU CONCURSU VOSTRU DE KKT !! NESIMTITILORRRRRRRRRRR !!

petrica spunea...

am un capac cu BAX la telefon toate operatoarele sunt ocupate si intre timp apelul este taxat incep sa cred ca antecomentatorii au dreptate cind spun ca sunteti........

petrica spunea...

cer scuze pentru comentariul din 20 iunie ora 13.42 mi s-a raspuns la telefon si chiar am ridicat baxul i-mi prinde de minune cu sf. petru

Anonim spunea...

dap suntem in ramania si trebuie sa ne dam seama k e teapa asa k nu ma mira faptul k nu merge sa descarcam rington-ul

Anonim spunea...

Sa va fie rusine eu nu am putut sa iau ringtonul rusine,dar tot o sa continui sa beau
RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

Anonim spunea...

sunteti niste MAGARY

Anonim spunea...

http://www.puternicsiamarui.ro/premii

Anonim spunea...

DACA NU ATI MAI VAZUT SI NU ATI MAI UMBLAT PE INTERNET INAFARA DE FILME XXX

NU MAI INJURATI LUMEA DEGEABA

INTRATI UNDE TREBUIE SI GASITI SI RINGTON-URI

EU LE AM PE TOATE PANA ACUM

Denisa spunea...

introduceti codul CORECT, exact cum este in SMS-ul primit. cu litere de tipar. NU ESTE PACALEALAAAAAAAAAA! :) succes!

Anonim spunea...

am cistigat 300 ron , am sunat mi-au luat datele si trebuia sa vina cineva din bucuresti sa vada capacul. Au trecut aproape 2 saptamini si nu a zis nimeni nimic.

Anonim spunea...

bravo voua pacat de bere.....

Anonim spunea...

dupa ce bagati codul....va apare o fereastra cu save...si in fucntie de ce alegeti voi hphop manea...etc.. si salvati ringtone asta urat...e naspa

stelu spunea...

sunte-ti o pleva o mizerie..

stelu spunea...

va bateti joc de oamenii...cu ringtonul vostru cu tot...cineva credety ca are nevoie de melodi..sa va fie rusineee!!!

Anonim spunea...

fratilor ghinion cu ring tonu ,io am luat is un bax si 300 lei ;)

Anonim spunea...

Inainte mai consumam de gura sotiei dar eu sunt cu TUBORG.De azi o sa sfatuiesc toti tovarasii sa renunte la berea asta de.....

Anonim spunea...

codul une dracu il trimit//////

Anonim spunea...

cea mai mare panarama de ringtonuri ce exista ..nu va mai chinuiti ca sunt niste ,,trompete''

Anonim spunea...

nu mai cumpar aceasta bere in viata mea

Anonim spunea...

UNDE DRACU BAG EU CODULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL/ POATE SA RASPUNDA CINEVA ,NU CA MAR INTERESA DAR ASA DE CURIOZITATE

Anonim spunea...

de 2 ani berea asta neumark dar de astazi ma cac in berea voastra ca am vreo 12 capace cu ring tonuri

Anonim spunea...

VA FUT IN GAT

Anonim spunea...

PISATU VOSTRU NDE BERE

Anonim spunea...

MULTA MUIE CUDALBI GALATI

Anonim spunea...

unde poti introduce codul de sub capac ? cred ca e o mare vrajeala

Anonim spunea...

nu sunt un expert in calculatoare dar am trimis mesajul am primit un link am scris link-ul sa dawnloudat in winamp

Anonim spunea...

Mie mi-a mers codul...am completat pe net si mi-am descarcat melodia. Am gasit sub 2 capace mesajul "ringtone" si mi-a mers de fiecare data. Nu cred ca stiti voi unde sa bagati codul, dupa mine nu este o tzeapa. V-am pupat.

Anonim spunea...

unde se introduce codul pt ringtone?
nu vad nici un spatiu
am trimis si mesaj cu codul de sub capac

Anonim spunea...

nu va mai mirati atat doar suntem in romania tara hotilor si mincinosilor rusine cestei firme de bere

Anonim spunea...

TEAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anonim spunea...

FALIMENT!!!!!!!!! asta va doresc TEPARILOR

Anonim spunea...

Nu mai beau Neumarkt cat traiesc

Anonim spunea...

imi spune ca, codul este duplicat, nu pot descarca.ma intorc la timisoareana.
RUSINEEEEEEEEEEE

Anonim spunea...

nu sunt bautor de neumarkt, dar sunt cativa cocalari infecti pe aici... cum dreaq sa nu merga... toti pe care ii stiu si au baut si care au castigat... chiar siau laut premiile, dar la samantari nu merge... vai de capu vostru de ratati!!!!

Anonim spunea...

Am gasit sub capac RINGTONE! Am urmat procedura si nu am primit cadoul!Am sunat la telefon de 3 ori, mi s-a promis ca se rezolva si nimic! SUNTETI NESERIOSI !

Anonim spunea...

sa va fie rusine

Anonim spunea...

cum pot sami iau bani ca am castigat 1200 sub 4 capace

Anonim spunea...

rusineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee da nu se poate asa ceva.Avea dreptate Mircea Badea:"Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpu".destept baiat.

Anonim spunea...

ba oameni buni voi vreti PREMIILE? sau sa beti BEREA ce naiba chiar nu ati inteles ca este O TEAPA CAT CASA POPORULUI DE MARE............

Anonim spunea...

hogy kell letolteni?

Anonim spunea...

Suck it ringtone

Anonim spunea...

baieti se poate descarca usor ringtonul nu stiu de ce sunteti asa nervosi

ALINA spunea...

FRATILOR AM CASTIGAT UN RINGTONE SI AM ALES HIP-HOP SI AM PRIMIT UN RINGTONE COMPUS DE EI ... E PUNTIN NASPA DA IN FINE E CEVA CASTIGAT :p DAR NU AM ATAT TUPEU SA-L PUN CA MELODIE M-AS FACE DE RAS .. SINCER

Anonim spunea...

Suna fain ringtone-ul Rock :-) si chiar e simplu de descarcat. Sus la http://www.... se introduce inclusiv codul

Anonim spunea...

Ne poti da mai multe detalii cum se descarca ringtone-ul,te rog

Anonim spunea...

...evident k nu se vor da detalii, un geniu nu-si imparte secretul; OBS:pe 3 iulie s-a dat startul la descarcat???????? ceilalti nu ne pricepem?????? teapa si aici k si la nus' ce cafea

Anonim spunea...

sa va fie rusina ca nu se pote descarca rington-ul. ne trageti teapa dupa teapa

Anonim spunea...

Am gasit si eu un rington sub un capac.Incerc sa il iaudar sa vad cu ce ma aleg dupa ce am citit toate comentariile.Urati-mi SUCCES.

Anonim spunea...

hey, dar de unde pot ridica baxul?

Anonim spunea...

www.PuternicSiAmarui.ro si ar trebui sa functioneze. grija cum scrieti !!!

Anonim spunea...

sunteti varza voi cei de la neumarkt?sa va fie clar(nesimtiti ce sunteti) pakliti lumea cu panaramele voastre de premii false.mai scrieti si mare pe capac de(park am fii chiori nisimtiti ce sunteti sa va fie rusine).animale salbatice ce sunteti,neseriosilor.UOOOOOOOO

Anonim spunea...

si unde introduc codul ?

Anonim spunea...

...si dupa sms ...ce...?!

Anonim spunea...

...opc , si pe ei ...asa le trebuie astora ...
...dupa ce k incaseaza o gramada de bani mai fac si promotii fantoma ...rusine...,

Anonim spunea...

Mai voi cumparati berea numai pentru castig ?Atunci mai bine jucati la lotto!!

Anonim spunea...

nu stiu cum de nu reusiti voi cu ringtone-ul ,la mine a mers!!!! daca voi nu stiti cum se face nu inseamna ca tre sa sariti la gatul altora!!!!

Anonim spunea...

Doamne nici o pagina nu pot sa-si intretina..............

Anonim spunea...

hotilor !

Anonim spunea...

NU TOT COMENTATI DACA NU STITI.TRAIEASCA BERE NEUMARKT.

Anonim spunea...

Nu merge nimic vrajeala totul numai pentru reclama nu va mai lasati ptrostiti.

Diz. spunea...

parerea mea:
toti cei care nu ati reusit sunteti niste prosti
ati dat SMS(era logic ca va trb internet pe mobil, nu?) cand puteati foarte usor sa intrati pe site [asa cum am facut eu de altfel] si bagati acolo codul; mare filozofie.
dar de voua va place sa injurati si sa jigniti fara motiv doar pt ca voi sunteti retardati care nu stiu sa citeasca si/sau sa scrie.

Anonim spunea...

MIE MIA ZIS CA , CODUL ESTE DUPLICAT,AL DRACU CUM AM DESFACUT BEREA AM SI TRIMIS CODUL,MARE VRAJEALA,DAR DACA CASTIGI BANI TE PLIMBA ASTIA PANA TE FACI AMARUI DE CIUDA,DAI LA VANTU DE NESERIOSI.

Anonim spunea...

DIZULE PROBABIL ESTI ANGAJAT LA EI,CUM EXPLICI ATUNCI CA CODUL ESTE DUPLICAT DACA TU TE CREZI ASA DESTEPT,CAT CA AI DREPTATE MERGE DOAR DACA INTRI LA EI PE SITE,DAR SA PUNA ACELEASI CODURI DE MAI MULTE ORI SUB CAPAC,MAI BINE,NE LASAM PAGUBASI.MERSI.

Anonim spunea...

Am gasit si eu un capac sub care scrie 300 RON, m-am tot uitat dar nu reusesc sa aflu de aici iar la tel nu dau de nimeni acum e sambata si cu siguranta is to late :(((( dezamagita. Nu ma asteptam la o firma care detine nume german: Spuneti-mi si mie va rog, cine detine licenta acestei beri?

Anonim spunea...

300 ron dau cod ULYFA33

Anonim spunea...

vai de capul vostru de mincinosi am cistigat si de unde sa imi ridic premiul?ca de sunat tot sun si nu raspunde nimeni va blesteama lumea de mincinosi ce sunteti

Anonim spunea...

SA-MI BAG PICIORU.....MIE ÎMI ZICE CĂ CODUL DE PROMOŢIE E INVALID ŞI NUŞTIU CE MINCIUNI, CĂ L-AM BĂGAT DE 8 ORI

Anonim spunea...

Linistiti-va,concetateni!Traim in fascinanta Romanie,in care numai unii pot sa castige!Gasiti un Mihai,Stefan sau Tepes sa ne scape de....

Anonim spunea...

Bai anonimule, bag seama ca esti de la Timisoreana. Toate comentariile tale seamana intre ele. Vrei sa influentezi lumea sa nu mai bea neumark pentru un rahat de ton pe care il poti gasii gratuit pe net. Rusine.
Semneaza: un anonim multumit de bere, nu de tonuri de apel.

Trimiteți un comentariu