duminică, 12 iunie 2011

O cunoasteti pe broscuta Oac? - Versuri | Asculta aici

Publicitate

O cunoasteti pe broscuta Oac
Cea mai buna cantareata-n lac
Canta-n orice ton, ta tu oac, ta tu oac
Fara microfon ta tu oac, ta tu oac
Cand e un concert in stufaris
Ea e scrisa prima pe afis
Are mari succese pe lac
Si e imprimata si pe discuri oac oac
E si vedeta mare de cinematograf
Si zilnic da pe foi de nufar autograf
Se cam lauda broscuta Oac
"Fara mine nu-i concert pe lac
N-are nimenea ta tu oac, ta tu oac
Voce ca a mea ta tu oac, ta tu oac"
Glasul ei spunea convinsa ca
Este bun si pentru opera
"Daca-s buna n-am ce sa fac
Fiindca eu vorbesc si limbi straine...mac mac"
Poate nu stiti ca broscuta Oac
Era indragostita de-un Brotac
Si cand il vedea ta tu oac ta tu oac
Inima-i batea tica oac, tica oac.
Ca sa-l cucereasca pe Brotac
Primul dirijor la ei pe lac
Se imbraca doar in rochii sac
Si-si da toata ziua pe labute cu lac.
Si a aflat tot lacul ca si el o iubea
Insa mereu Brotacul se tot plangea de ea
"Mie-mi place mult broscuta Oac
Dar cu felul ei nu ma complac
O iubesc e drept ta tu oac, ta tu oac
Dar ca sa o indrept, ce sa fac? cum sa fac?"
Si vazand atat dragoste
Si-au facut un plan broscutele
Sa-l ajute urgent pe Brotac
Facand toate o parada modei pe lac.
La parada modei de pe lac
Toate au venite in rochii sac
Si o imitau ta tu oac, ta tu oac
Doar ca ea vorbeau ta tu oac, ta tu oac
Si privindu-le broscuta Oac
S-a inrosit deodata ca un rac
Si in gand si-a spus" nu mai fac
Sa ajung eu de rasul lumii pe lac
De ma uitam odata in oglinda de pe lac
Si ma vedeam mai bine, stiam eu ce sa fac"
Si s-a indreptat broscuta Oac
Si a devenit doamna Brotac
Si-au facut hamac langa lac, langa lac
Si dintr-un copac pac in lac, pac in lac.
Iar la primul concert pe lac
Cand a aparut Broscuta Oac
I-au adus in dar flori de mac
Omagiu vestitei prïme Done, oac oac
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu