vineri, 17 iunie 2011

Cum sa faci avioane din hartie care zboara mult - 12 metode diferite

Publicitate
In copilarie, avioanele de hartie erau la moda atat in timpul extra scolar cat si in timpul orelor cand aruncai cu ele dupa colegi sau profesori.
Ti s-a intamplat de multe ori sa fii invidios pe avioanele colegilor care zburau mai mult? Daca da vei gasi mai jos 12 moduri de a face cele mai tari avioane de hartie si cu un pic de imaginatie si cateva creioane colorate, sigur vor atrage multe priviri.

Publicitate

17 comentarii:

Anonim spunea...

este frumos doar ca la instructiunile astea se vede prea mic ar trebui sa se poata mari imaginile!

Anonim spunea...

cele mai tari avioane

Anonim spunea...

fa sa se vada mai mai

Anonim spunea...

nush sa fac :))

Anonim spunea...

avioaele astea unele sunt grele de facut si altele usoare

Anonim spunea...

foarte tari avioanele

Anonim spunea...

sunt foarte tari si am dat cu al trilea avion 10 metri este cel mai bun avion

Anonim spunea...

AM FACUT PENULTIMUL AVION SI A MERS 68 METRI LUNGIME SI 4 METRI INALTIME

Anonim spunea...

usor pare greu cand pui mana

Anonim spunea...

nush sa fac a5a faza de la avionul THE HAWKEYE.MA POATE AJUTA CINEVA VA ROOOOOOOOOOOOOOOG

Anonim spunea...

avioanele astea sunt smechere

Anonim spunea...

6 e tare,la toti colegii mei lea placut si leam facut si lor

Anonim spunea...

eu avionul 2 il stiu de mic copil,si acum il stiu pe derost

Anonim spunea...

eu stiu pe 2 de mic copil,si acum il stiu pe derost

Anonim spunea...

eu stiu avionul 2 de mic copil,si acum il stiu pe derost

Anonim spunea...

Eu am reusit sa le fac pe toate si merg super mai ales pe camp foarte deschis si fara pic de vant.

Unknown spunea...

am reusit sa le fac pe toate si e floare la ureche e grozav

Trimiteți un comentariu