joi, 8 septembrie 2011

Concurente Next Top Model by Catalin Botezatu sezonul 2 Antena 1

Publicitate
Peste 100 de fete au ajuns in finala castingului national, insa dintre acestea doar 15 au reusit sa convinga juriul că pot fi urmatorul top model al Romaniei si astfel au primit viza catre celebritate.
Concurente Next Top Model by Catalin Botezatu sezonul 2:
Madalina Goian
-Varsta: 16 ani
-Localitate: Bacau
-Zodie: Sagetator
-Inaltime: 1,72 m
-Greutate: 52 kg
Despre:
Sunt o fata caracterizata prin contraste... puternica si in acelasi timp sensibila, sunt altruista, alteori egoista, modesta si retrasa. Iubesc tot ce este frumos si nu imi plac lucrurile false. Sunt o fire ambitioasa si "rebela", din perspectiva unei persoane foarte dragi mie.

Irina Batrac
-Varsta: 17 ani
-Localitate: Mangalia
-Zodie: Taur
-Inaltime: 1,78 m
-Greutate: 55 kg
Despre:
Sunt o persoana vesela, optimista, sociabila, activa si ambitioasa. Consider ca nimic in viata nu este intamplator iar faptul ca particip la Next Top Model este o mare sansa.

Karin Arz
-Varsta: 19 ani
-Localitate: Sibiu
-Zodie: Leu
-Inaltime: 1,73 m
-Greutate: 50 kg
Despre:
Ma consider o persoana sociabila, vesela, increzatoare, sincera, care spune lucrurilor pe nume.

Claudia-Gina Tanasie
-Varsta: 20 ani
-Localitate: Sfantu Gheorghe
-Zodie: Sagetator
-Inaltime: 1,80 m
-Greutate: 55 kg
Despre:
Sunt o persoana optimista, activa, vesela, pragmatica, deschisa noilor provocari si imi doresc enorm sa am parte de mari realizari pe plan profesional.

Iasmina Balamat
-Varsta: 18 ani
-Localitate: Drobeta Turnu Severin
-Zodie: Scorpion
-Inaltime: 1,73 m
-Greutate: 48 kg
Despre:
Sensibila si pretentioasa cu mine si cu cei din jur, gasesc ca numai asa as convietui cu frumosul, cu eleganta si cu un anumit tip de rafinament la care aspir dintotdeauna. Pentru mine, prietenia si fidelitatea sunt valori la care nu renunt niciodata si pe care le caut si le pretuiesc in egala masura si la ceilalti. Calatoriile ma pasioneaza, contactul cu oamenii de calitate ma determina mereu sa privesc des in oglinda si sa invat de la cei pe care-i consider superiorii mei.

Florentina-Mihaela Ciupu
-Varsta: 20 ani
-Localitate: Bucuresti
-Zodie: Scorpion
-Inaltime: 1,75 m
-Greutate: 53 kg
Despre:
Sunt o fire sociabila,optimista,indrazneata,foarte ambitioasa,orgolioasa peste masura si incapatanata.Sunt o persoana sufletista,realista si totodata dura cu un caracter foarte puternic. Apreciez sinceritatea si tot ce este frumos. Urasc minciuna, nedreptatea si ipocrizia.

Miruna Iovan
-Varsta: 16 ani
-Localitate: Bucuresti
-Zodie: Balanta
-Inaltime: 1,80 m
-Greutate: 54 kg
Despre:
Fire echilibrata, ambitioasa, relaxata, pozitiva. Nu ma las intimidata usor si am incredere in mine.

Laura Giurcanu
-Varsta: 14 ani
-Localitate: Bucuresti
-Zodie: Sagetator
-Inaltime: 1,80 m
-Greutate: 55 kg
Despre:
Sunt o persoana competitiva si plina de energie. Daca imi propun sa fac ceva pun trup, minte si suflet ca sa reusesc. Iau orice mi se intampla acum ca pe o provocare careia sper sa-i fac fata.

Cristina Chiriac
-Varsta: 17 ani
-Localitate: Tecuci
-Zodie: Berbec
-Inaltime: 1,80 m
-Greutate: 55 kg
Despre:
Sunt o persoana ambitioasa si totdeauna deschisa unor noi provocari si experiente.

Elena Din Simona
-Varsta: 19 ani
-Localitate: Ramnicu Valcea
-Zodie: Leu
-Inaltime: 1,78 m
-Greutate: 55 kg
Despre:
Ambitioasa, perseverenta, creativa, optimista, amuzanta, ingenioasa, energica. Motto-ul meu este: "Inteligenta este abilitatea de a trece peste orice obstacol."

Denisa Hincu
-Varsta: 19 ani
-Localitate: Craiova
-Zodie: Gemeni
-Inaltime: 1,75 m
-Greutate: 55 kg
Despre:
In citeva cuvinte ma pot defini ca fiind o fire deschisa, sociabila, prietenoasa dar totodata naturala si puternica.Imi doresc sa cunosc oameni cu adevarat profesionisti, oameni de la care am ceva de invatat.

Diana Trofin
-Varsta: 16 ani
-Localitate: Bacau
-Zodie: Gemeni
-Inaltime: 1,78 m
-Greutate: 50 kg
Am venit la acest concurs pentru a castiga , pentru a-mi face prieteni si pentru a invata de la cei mai buni in materie de make-up, hair-styling si moda. Sunt o fire sociabila, spontana, sufletista, ambitioasa, vesela si nu imi place sa stau degeaba, tot timpul trebuie sa fac cate ceva.

Aida Becheanu
-Varsta: 18 ani
-Localitate: Targoviste
-Zodie: Scorpion
-Inaltime: 1,70 m
-Greutate: 50 kg
Despre:
Consider ca cel mai important lucru in lumea modelling-ului este atitudinea.

Iulia-Alexandra Miclos
-Varsta: 21 ani
-Localitate: Onesti
-Zodie: Capricorn
-Inaltime: 1,73 m
-Greutate: 50 kg
Despre:
Acest concurs reprezinta pentru mine o rampa de lansare si o noua provocare. Intotdeauna am stiut ca pot mai mult si mi-am spus: De ce nu? Sunt o fire sociabila,extrem de ambitioasa si cu un caracter puternic.Principalele mele atuuri sunt naturaletea si increderea in fortele proprii.Printre pasiunile mele se numara designul interior, muzica si sportul, iar ca hobby desenul.

Iuliana Minza
-Varsta: 21 ani
-Localitate: Chisinau
-Zodie: Rac
-Inaltime: 1,77 m
-Greutate: 53 kg
Despre:
Sunt o fire sensibila si totodata o luptatoare, indiferent de barierele vietii. Respect persoanele ce dau dovada de caracter, ambitie si intelepciune! Am venit la acest concurs datorita calitatilor ce ma definesc si pentru a demonstra ca frumusetea intelectuala mereu e o victorie indiferent de factorii ce pot trada.
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu