sâmbătă, 25 septembrie 2010

Citate de dragoste, Sms dragoste, Declaratii de dragoste | Declaratii de iubire, amor, Texte dragoste

Publicitate
Citate de dragoste, Sms dragoste, Declaratii de dragoste - Declaratii de iubire, amor, Texte dragoste super frumoase am găsit astăzi pentru voi pe care vreau să vă invit să le descoperiţi doar astăzi în acest post.
Vreau ca tu sa reprezinti visele mele, vreau ca tu sa fi motivul pentru care sa traiesc, vreau ca tu sa fii totul.
Tu esti cea pe care doresc sa o iubesc si sa ma iubeasca la randu-mi.
Iubeste si vei fi si tu iubit de cel dorit.
M-am intrebat ce e iubirea si nu am stiut sa raspund.
M-am intrebat de ce te iubesc si nu am stiut sa raspund,da` te iubesc, te-am iubit si te voi iubi o mie de ani, sau poate doar o clipa,da` te iubesc atat de mult incat daca as muri nu vreau sa fiu decat un vant stingher de primavara,sa ma joc in parul tau.

Te iubesc atat de mult, incat sunt geloasa pe raza de soare care iti mangaie chipul atat de drag mie, sunt geloasa pe adierea de vant ce-ti rasfira parul, pe aerul pe care il respiri, pe tot ceea ce are fericirea de a-ti atinge perfectiunea trupului tau.. te iubesc!!
Tu esti raza de soare ce-mi incalzeste diminetile si steaua ce-mi vegheaza noptile de-a pururi. Te iubesc!
Dragostea mea pentru tine este ca un cer senin dupa o dimineata innourata, ca roua in zori de zi, ca razele soarelui de primavara, ca florile din luna mai; vocea ta imi aduce bucurie in suflet si gindul la tine liniste.
Cea mai mare dorinta a mea penrtru tine e sa fii cel mai fericit barbat de pe pamant!!!
Poate ca dragostea mea nu e suficienta sa acopere marea sau infinitul ceresc, insa faptul ca e atat de intensa si mereu gata sa faca sacrificii peste puterile unei fiinte o face sa fie ceva unic si dedicat doar persoanei care ar putea sa o pretuiasca in toata splendoarea sa…
e greu sa exprimi toate aceste senzatii oferite de nobilul sentiment al iubirii…
e greu de descris durerea "placuta" provocata de toate indoielile si "de ce-urile" adresate parca in gol… cu toate ca dragostea implica aceasta durere neasemuita niciuneia din maladiile existente pe acest pamant, eu pot spune ca am devenit dependenta de ea, de handicapul femeii indragostite nebuneste de un barbat ciudat, ce lasa tot timpul semne de intrebare in urma si care pare uneori de nestrapuns, ca un iceberg…
eu te iubesc asa cum esti si mi-as dori sa iti accept mai multe lucruri ce tie iti fac atat de multa placere, insa vezi tu, uneori ratiunea reuseste sa isi trimita sagetile catre infinitul amoros si cateodata triumfeaza inaintea dragostei… oricum ceea ce este important e faptul ca te iubesc, te iubesc nefiresc de nebuneste!
In fiecare zi ma trezesc iluminat de dragostea pe care ti-o port, fiecare zi imi pare mai buna, mai frumoasa pentru ca tu existi. Lumea imi pare mai primitoare, mai putin dusmanoasa, mai putin rea cand tu surazi. Ma faci fericit si cred ca tie iti datorez bucuria de viata, imi umpli viata de un sentiment de bine, de un sentiment ca toate lucrurile sunt asa cum trebuie sa fie.
Si pentru toate astea si pentru ca azi este Sfantul Valentin vreau sa-ti reamintesc (poate nu fac prea des lucrul asta) ca te iubesc pentru tot ce insemni tu pentru mine si mai ales pentru ca esti singura femeie care ma iubeste asa cum vreau sa fiu iubit: fie cu pasiune, fie tandru…
Tu esti singura care imi poate surprinde cea mai mica dorinta si esti singura care mi le indeplinesti pe toate.
Orele care le petrec cu tine par a fi imbalsamate cu un parfum de gradina, raze de lumina, sau oare ca o fantana care curge ling, invelindu-ma intr-o iubire vesnica cereasca.
Nu te-am privit niciodata cu ochii, ci doar te-am simtit cu sufletul si inima, caci ce este de vazut se vede cu ochiul, dar ce este de simtit este dragostea pura.
Zboara pe aripile dragostei, pluteste in bratele fericirii, traieste, zambeste si vei simti ca cel mai pur sentiment de doboara, te lasa fara puteri si te face sa te simti altfel.
Nu dispretui lucrurile mici; o lumanare poate face oricand ceea ce nu poate face niciodata Soarele: sa lumineze… noaptea! Ai aparut in viata mea atunci cand nu credeam ca voi mai gasi vreodata iubirea! Mi-ai luminat sufletul si am facut, impreuna, din noapte, zi! Te iubesc!
Daca mai stiti lasati comentariu.
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu