joi, 23 septembrie 2010

Poezii de dragoste scurte

Publicitate
Cele mai frumoase poezii de dragoste scurte

O adiere de vant cu nuanta
O iluzie optica ce te duce la orbire
Un zambet intr-o dimineata...
Asta-i dragostea, iubire...

Fiecare gand al meu catre tine
Se va lasa usor din mine
Va pleca in zari si va lasa in urma
Un soare ce o sa apuna.

Priviri si-mbratisari imbalsamate
In doua trupuri cu oglindiri irezistibile
Vor ramane in timp uitate
In haos cazand ale sufletelor petale.

Spune-mi adio folosind cuvinte scurte
Pentru ca supararea va fi lunga
Spune-mi adio cu zambetul pe buze
Iubirea noastra in taina sa ajunga.

Si acum ca-mi spui adio,o faci cu ochii-nchisi
Sa nu vezi viata oprindu-se in fata mea
Dar pleci cu ochii inimii deschisi
Stiind ca un ´´adio´´defineste draostea.
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu