miercuri, 29 septembrie 2010

www.edituraedu.ro | editura edu

Publicitate
www.edituraedu.ro reprezinta site-ul oficial al editurii Edu. Este un site dragut, realizat in multe culori ceea ce il deosebeste de alte site-uri plictisitoare.
Am vazut ca poti descarca jocuri educationale pentru copii, ceea ce mi se pare un lucru folositor. Daca cumparati un cd al editurii edu si intampinati probleme in instalarea continutului de pe cd, pe www.edituraedu.ro gasiti si o sectiune dedicata suportului tehnic.
www.edituraedu.ro site-ul editurii Edu.
Publicitate

3 comentarii:

Anonymous spunea...

Cei de la Editura Edu sunt super profesionisti!
Am cumparat azi un pachet educational Edu Super English I cu joc 3D, super super

Anonymous spunea...

Cum as putea descarca si eu gratuit CD-uri de la Editura Edu?

Anonim spunea...

eu caut sa copiez jocul 3d Povestea timpului. Cum as putea gasi un linc de descarcare?

Trimiteți un comentariu