miercuri, 6 aprilie 2011

Adrian Tutu - Sunt roman, deci POT - versuri melodia din finala Romanii au talent

Publicitate
Adrian Tutu este castigatorul primului sezon al emisiunii Romanii au talent si al premiului de 120.000 de euro. Acesta a inspirat o tara intreaga prin cateva versuri ce ajung la sufletul fiecarui roman. Chiar daca tineam cu alt concurent, pot sa spun ca Adrian merita premiul si titlul de "Cel mai talentat roman". Sincer nu stiu cum se numeste melodia pe care a cantat-o in finala (i-am dat numele "Sunt roman, deci POT", sper sa nu se supere nimeni dar daca stiti adevaratul nume lasati un comentariu), dar daca vreti sa cititi versurile, le gasiti mai jos.

Adrian Tutu - Sunt roman, deci POT - versuri melodia din finala Romanii au talent:

Ma asez pe o banca, in trecut imi amintesc
Nelamurit de ce nu inteleg si ma gandesc
Cum unii au tot si eu nu am nimic
Si de ce tot timpul incerc sa ma ridic
Realizez ca noi cu totii avem o soarta
Pe care doar noi o putem vedea schimbata
Cu cheia inimii putem deschide o poarta
Acolo unde Dumnezeu te mai iarta o data
De ce ma chinui si continui sa sper
Cand nimeni nu ma indruma eu privesc spre cer
Stiu ca acolo sus exista cineva
Care ma va ajuta si ma va indruma
Merg pe acelasi drum dau de gauri adanci
Plin de intrebari si ma gandesc atunci
Cand mama spunea: Daca eu plec sa nu plangi
Lupta ca fericit sa ajungi
Lupta pentru mine, pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu poti schimba tot
Striga tare: Sunt roman
Deci pot
Lupta pentru mine, pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu poti schimba tot
Sriga tare: Sunt roman deci pot
Stai
Hai sa ne tinem de mana
Impreuna putem croi o cale mult mai buna
Vreau ca tara mea in suflet sa-mi ramana
Copilul meu sa imi zica: Te iubesc in romana
Vreau ca toti sa avem acelasi gand
Fiindca toti traim pe acest pamant
Nu conteaza cine esti, cum esti defapt
Conteaza ce vrei sa faci cu adevarat
Prea multa tristete aduce descurajare
Prea multi romani uita sa se ridice in picioare
Prea multi care nu iau binele in considerare
Si pun la suflet ceea ce doare cel mai tare
Din pacate multi se descurajeaza
Prea multi critica si nu intereseaza
Prea multi care isi dau cu parerea
Numai sfatul unui mentor iti poate da puterea
Lupta pentru mine, pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu poti schimba tot
Striga tare: Sunt roman
Deci pot
Lupta pentru mine, pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu poti schimba tot
Sriga tare: Sunt roman deci pot
Stiga tare: Ma mandresc, sunt roman
Aici e tara mea, aici traiesc, aici raman
Aici am crescut, aici am invatat
Aici voi ramane, aici m-am educat
Stii, optimismul e cel mai bun
Pentru ca te ajuta sa devii stapan
Pe tine, pe ei, pe ce-i in jurul tau
Si intr-o zi vei avea capul sus, vei uita de greu
Ceea ce doare cel mai tare e ca ai uitat sa speri sa ierti
Sa lasi totul in urma, sa uiti ziua de ieri
Sa lasi tot ce a fost si sa spui
Nu ma gandesc la trecut pentru ca n-are rost
Acum vreau sa inchei mandrindu-ma ca sunt roman
Mandrindu-ma ca sunt aici si am reusit spun:
Romania iti multumesc ca m-ai crescut mare
Si ca m-ai ajutat sa ma tin pe picioare
Lupta pentru mine, pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu poti schimba tot
Striga tare: Sunt roman
Deci pot
Lupta pentru mine, pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu poti schimba tot
Sriga tare: Sunt roman deci pot

Publicitate

7 comentarii:

Anonim spunea...

EŞTI
CEL
MAI BUN
ROMÂN
ŞI ÎM
PLACE
MELODIA
TA


ŞI ÎŢI MERIŢI PREMIUL CA CEL MAI BUN ROMÂN


PUIU SORIN DIN PITEŞTI AM 7 ANI

Anonim spunea...

esti cel mai tare te iubesc tutu adrian

Anonim spunea...

un copil ca adrian tutu poate sa schimbe ceva....doar sa i-l ascultam si el deja a facut ceva cu mintea noastra

Anonim spunea...

Bravo tie Adrian Tutu te felicit si ma bucur pt tn ca ai castigat la ,,ROMANII AU TALENT'',da esti un adevarat roman care are un talent de a canta....Felicitari!!!:X

Anonim spunea...

Ma bucur mult pentru tine si pentru talentul tau,dar de la DUMNEZEU,si vreau sa te felicit inca o data pentru toata munca depusa ...Sper sa devii un mare cantaret.......si nu uita ROMANII
AU TALENT

Anonim spunea...

esti cel mai uimitor roman pe care il stiu. melodia ta e supe mai ales ce din finala pacat ca nu o pot downloada dar esti super. salut frate.

Anonim spunea...

romani au talent
tu esti perfect
un super cantaret
sa fi rege fara pret(super tare)

esti tare :D

Trimiteți un comentariu