duminică, 9 ianuarie 2011

cel mai tare banc posibil - scrie si tu daca stii

Publicitate
Nu v-ati plictisit sa tot auziti aceleasi bancuri incontinuu? Eu unul m-am saturat. As vrea sa stiu care e cel mai tare banc posibil. Am facut acest post special pentru a afla asta si de aceea va invit sa lasati comentarii cu cel mai tare banc pe care il stiti.
Voi incepe eu cu cateva pe care mi le amintesc.

Erau doi tarani, Ion si Vasile. S-au dus ei la oras prima data in viata lor si vazand o cafeneau au intrat de curiozitate. Se aseaza la masa si comanda doua cafele. Soarbe Ion din cafea si incepe sa planga, la care Vasile il intreaba:
-De ce plangi mai Ioane?
-Pai, plang si eu ca nu-i tata aici sa ma vada cum beau eu cafea pentru prima data in viata.
Vasile nu zice nimic si incepe sa bea cu pofta din cafeaua lui. Dupa cateva clipe incepe si el sa planga.
-Mai Vasile, dar tu de ce plangi? zice Ion.
-Ca nu-i mata aici sa-mi bag p..a in ea ca nu mi-ai zis ca ii fierbinte cafeaua.

Intr-un sat unguresc din Ardeal, vine un fotograf nou, cam...fara experienta, care incadra aiurea pozele si de cele mai multe ori la portrete, oamenilor nici nu li se vedeau ochii... Satul fiind micut, i s-a dus repede vestea... Intr-o zi, vin la el doua femei, mama si fiica, ce voiau sa faca niste portrete pentru trimis la neamurile din Ungaria... Femeia mai in varsta zice: - Bune ziua, domnu' foto! Venit noi la dumnevostre se foteti la noi!... Acuma, pe mine foteti in fund si pe fata in píciore!... Da' stiti ce rughem la dumnevostre, domnu' foto?!... Foteti la noi ase, de se ne iese ochii, bine?
Publicitate

1 comentarii:

Anonim spunea...

Examen oral la politehnica, profu super-dur.
Intra primul student, profu` il intreaba: -Sa zicem ca esti intr-un tren, e foarte cald, ce faci?
Studentul: -Deschid geamul.
Profu: -Cu ce viteza intra vantul in compartiment?
Studentul: -Nu stiu?
Profu: -Ne vedem la toamna!
Povesteste studentul cand iase afara la ceilalti ..
Intra o colega ..aceeasi intrebare, raspunsul: -Dau bluza jos..
-Dar inca e cald, zice profu?
-Dau fusta jos..
-Dar inca e cald ..
-Dau tot jos..
-Dar daca tot e cald?
-Pot sa ma f*t cu tot compartimentu? dar eu geamu` nu-l deschid!

Trimiteți un comentariu