sâmbătă, 29 ianuarie 2011

statusuri pentru fete fitoase

Publicitate
statusuri pentru fete fitoase:
-Sunt frumoasa si isteata si toti ma invidiaza. Le transmit de la distanta ca cine nu ma place e o zdreantza.
-Mult prea fina, intre fete sunt regina. Se opreste, te ameteste, iti zambeste, ma omoara, ma priveste, se lasa pe spate doar de la jumate, va intrece pe toate
-Mori dupa ea, are... are cu ce, are dintre toate fetele, are balans are stil are haz se misca bine pe toba si bass, ca-o balerina are miscari de felina, intre fete e regina.
-Fara Lycra si solar, asta e bronzul natural si special pentru tine, DA TU, cea care te uiti la mine, Sunt mUlt MaI BuNA sI MUlT maI FrUmOaSa cA TINe.
-Am corpul de felina, privire si piele fina, ochii de vipera veninoasa, caracter de bruneta norocoasa.
-N-ai ce spune, spun pe bune, mai bine pune ochii si holbeaza-te ca cu holbatul ramai, priveste cat mai potzi.
-StOoP! GaTa-GaTa, nU vreaU sa ma fUre altu, fura-ma tu ca-i maI bine ,ca si mie imi convine smug.
-Eu nU asculT dEstInuL, lA viSe nU cEdeZ. Nu`mI pOaTe spUnE nimEnI cE calE sA urmEz!
-Dar n`are sens... Si ies din cadrul tau sa`ti dovedesc ca traiesc intens. Am succes... :X
-Tu ma Asteptai sa vin. Caci asa am promiss... dar acum eu sunt ce`a cu telefonu inkiss.
-Am tupeu Mam nascut In ciuda TA Stiu K nu ma Poty Suporta.Merg incet inspir TAL3NT.si STRIG TAREE! in gura MAare copia nu are valoare:X:X.
Vezi tu scumpo, o fi stat si cu tine. Stiu, stiu si ca a arso cu altele dar el are o fata si pentru el, fetita lui e cea mai importanta!
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu