miercuri, 19 ianuarie 2011

yves rocher catalog online

Publicitate
Yves Rocher s-a lansat în anul 1998, numarand in prezent 18 magazine în 10 orase ale tarii. Descopera peste 700 de tipuri de produse dedicate frumusetii tuturor femeilor: produse pentru ingrijirea tenului si corpului, parfumuri cu arome seducatoare, produse de machiaj in texturi si culori irezistibile.
Poti comanda produsele Yves Rocher prin posta (Yves Rocher Romania, C.P. 88, O.P. 83 062610 Bucuresti) sau sunand la numarul de telefon 021 203 61 31.
Daca doriti sa vedeti yves rocher catalog online click pe "aici" pentru a-l descarca: aici
Publicitate

1 comentarii:

Anonim spunea...

am facut 3 comenzi si inca nu am primit nici una,in schimb am primit o alta oferta de la yves. ce se intampla cu comanda mea? ma pot baza pe ea? acolo am comandat cadouri pt. femeile din viata mea...mama,iubita,bunica ,surori....

Trimiteți un comentariu