duminică, 30 ianuarie 2011

mesaje de dragoste

Publicitate
In caz ca ramai in pana de idei, aici gasesti cateva mesaje de dragoste care poate iti vor fi folositoare.
Mesaje de dragoste:
Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa, dar nu era ploaie, cerul plangea pt ca pierduse cel mai frumos inger!

Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar mi-a zambit spunandu-mi ca un inger nu poate veghea alt inger!

Cand te-am vazut prima oara, mi-ai incalzit inima. A doua oara mi-ai produs scantei, iar acum imi fac inima sa arda!

I-am cerut lui D-zeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un copac, mi-a dat o padure. I-am cerut un rau, mi-a dat un ocean. I-am cerut un inger si mi-i te-a dat pe tine!

Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga, dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

Cand vine noaptea, uita-te pe cer. Daca vezi o stea cazatoare pune-ti o dorinta. Ai incredere, se va indeplini pt ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine!

Acum cand te iubesc, te rog nu spune NU, doar ptr tine mai traiesc. Te rog iubeste-ma si tu!

Inima-mi plange cu suspine, fiindca tu nu esti langa mine. Stiu, departarea este grea, dar te rog nu ma uita!

Daca iubesti pe cineva ierti orice greseala ... daca esti cu adevarat indragostit crezi ca a gresit din dragoste...

Cand avem in fata ochilor niste mari comori, nu ne dam seama niciodata...

Cateodata viata ne aduce multe necazuri si ne face sa uitam de un singur lucru... dragostea!

Si deziluziile isi au rostul lor in viata, te trezesc din vis...

Daca in drumul tau spre fericire vei suferi, plange muntilor, nu plange omului caci compatimirea lui e o ironie amara.

Ploua acum... Ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie...atat de mult imi este mie dor de tine!

Odata mi s-a intamplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate,a fost o poveste,a fost ziua in care te-am intalnit pe tine.

Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale: daca pleci,urmele-ti raman acolo.

Dragostea nu este numai flori, zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi, dorinta, pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.

Ai fost... si ai ramas doar o amintire... dar viata trece si voi lupta sa merg inainte...voi lupta precum trestia lupta impotiva vantului .

Visez doar la tine... visez ca vei fi mereu langa mine. Oare visul meu se va implini?

Mi-e frica sa merg cu masina atunci cand sunt cu tine.Pentru ca atunci cand
sunt cu tine sunt beat de fericire si ar putea sa-mi ia permisul.

Tu esti visul meu...unicul meu vis...as vrea sa te atrag in viltoarea pasiunii,
sa te string asa de tare incit TUsi EU sa devenim un singur suflet.
Publicitate

1 comentarii:

Roxandrei spunea...

Atunci cand eram in liceu sau facultate exista acea fata pe care toti o placeau, dar nimeni nu indraznea sa se aproprie de ea. Daca pentru unii a cuceri o fata este o "misiune imposibila", pentru altii totul pare foarte natural si usor. Cautam persoane versate care sa ne zica secretele cuceririi unei fete. Te invit sa accepti provocarea si sa participi la concursul de pe pagina urmatoare:
http://roxandrei.ro/concursuri-active/se-cauta-doctor-in-amor/

Trimiteți un comentariu