vineri, 14 august 2009

Alex Velea - de departe cea mai buna prestatie de la Callatis 2009!

Publicitate
Probabil unii dintre voi ati vazut a 4-a zi de Callatis de ieri. Cum vi s-a parut? Parerea mea este ca Alex a avut de departe cea mai buna prestatie. Vestimentatie, dans, show si un live nemaipomenit, acestea au fost ingredientele care au facut din prestatia lui Alex, poate cea mai buna din anul acesta. Cel putin eu asa cred. Dar daca nu ati vazut o sa va lamuriti acum cu doua video-uri oferite de prietenii mei dragi, Divercity Cafe .



Publicitate

8 comentarii:

Anonim spunea...

:x

Edith spunea...

linku tau e sus
scuze de intarziere
am fost plecat

roxy spunea...

Roxy's blog

Andra spunea...

Are si Inna o melodie noua.Se cheama Amazing.Cauta mai multe si posteaza;)

Best-Fan-Music spunea...

da,alex a avut showul cel mai tare :D Sunt de acord:D

Interesant blogul tau,si eu sunt din Bacau:)

Bitza Adi spunea...

andra am postat de mult timp de acea melodie:)
Cat despre Best-Fan-Music ma bucur ca iti place blogul:)

Andra spunea...

ok ok scuze...:D oricum foarte fain blogul tau :D

Anonim spunea...

Alex e bun pentru showuri..arata si bine..insa la cantatul live mai are de lucrat.A cam falsat aici,cine are urechi de auzit sa auda ;))

Trimiteți un comentariu