joi, 27 august 2009

Cica a venit Madonna in Romania...voi stiati ceva???

Publicitate






Desigur titlul este ironic :)) ... Adica, cine nu stie ca Madonna a concertat astazi in Romania? Toata bataia asta de cap , fata de venirea artistei in Romanica mi s-a parut putin fara rost...putin mai mult! Adica, s-a scris ba ca s-au blocat nu stiu ce strazi pentru concertul ei, ba ca s-a uitat pe fereastra hotelului [ de parca nu ar avea voie ] la niste copii care se jucau in piscina si multe alte prostii pe care nu mai e cazul sa le mentionez acum. Prietenii mei de la Divercity Cafe au facut live blogging un lucru benefic pentru lumea care nu a fost la fata locului. Oricum cica si concertul nu a fost cine stie ce, unele persoane chiar sarind gardul parcului, sa ajunga acasa:)). Voi ce parere aveti despre toata agitatia asta?
Sursa Foto : Divercity Cafe
Sursa Video: RealitateaTv




REALITATEA.NET - Madonna a făcut show, organizatorii bâlci. Cum comentaţi? VEZI IMAGINI DIN CONCERT
Publicitate

1 comentarii:

alisson spunea...

mi se pare normala agitatia asta, totusi nu este orice cantaret, mai ales regina muzicii pop.. si mai ales ca e prima data ca a venit in Romania. Si pe langa asta, a atras atentia tuturor jurnalistilor si fotografilor.. cu toate comentariile rautacioase care s-au facut la adresa concertului ei, imi pare rau ca nu am putut ajunge si eu. Dar nu ea este de vina ci organizarea (adica Vodafone)

Trimiteți un comentariu