joi, 20 august 2009

Videoclip nou Jay-z & Rihanna & Kanye West - Run This Town

Publicitate




A aparut noul videoclip al piesei "Run This Town" cantata de Rihanna, Jay-Z si Kanye West, melodie despre care v-am mai spus si aici . Multi spun ca era si timpul ca Rihanna sa se relanseze. Eu nu cred ca o pauza de cateva luni te face sa te relansezi, insa totusi trebuie sa recunosc ca imi era dor de melodiile si clipurile cu care tipa obisnuia sa ne socheze. Videoclipul acesta imi place insa nu inteleg partea cu batele. Inteleg, tema clipului este cat de mari conducatori ai pietei muzicale din State sunt ei, dar totusi...asta imi aminteste de o revolta taranista. Si ca sa nu fie de ajuns, Rihanna a lasat deoparte "ela ela eh eh "-ul ei si a abordat o noua sintagma : "eeeeee eeeeee eeeeee". Dar nimic mai mult, va las sa vizionati clipul. Ce parere aveti?
Update: Dupa cum vedeti video-ul pus de mine nu mai merge asa ca incercati aici [ Divercity Cafe] iar daca nici aici nu mai merge asteptati pana apare varianta oficiala! Multumesc!
Publicitate

1 comentarii:

Anonim spunea...

Buna, trimite-mi un mail cu codul bannerului tau si facem, cum sa nu.
asaseya2009@gmail.com

Trimiteți un comentariu