vineri, 28 august 2009

Remember - Akcent ---> "Ti-am Promis"

Publicitate

Trupa Akcent este cu siguranta una dintre cele mai bune trupe pe care Romania le-a avut vreodata. Sunt sigur ca multi dintre cei de varsta mea si-au petrecut clipele frumoase ale copilariei alaturi de melodiile lor. Si eu am facut acelasi lucru. Cred ca va mai amintiti cu totii versurile " Si ti-am promis c-o sa te iau o sa te iau cu mine, dar n-am bani de bilet" :)). "Ti-am promis" , primul lor hit ca sa zic asa , a facut mari furori. Ca sa va mai amintiti cateva din clipele placute va las sa ascultati piesa si poate cativa dintre voi au chiar si o amintire importanta in care aceasta trupa si de ce nu aceasta piesa, este implicata. Simtiti-va liberi sa o povestiti printr-un comentariu!


Publicitate

1 comentarii:

viv. spunea...

eu mai tin minte decat ca fredonam versu' 'n'am bani de bilet':))

mi se parea comic:>

Trimiteți un comentariu