miercuri, 30 martie 2011

Bancuri cu Avocati

Publicitate
Un avocat lucra la World Trade Center:
Pe 11 septembrie lipsește de la serviciu și se duce la amantă.
- Se produce catastrofa și el nu află. Nevasta sa îl sună 3 ore în continuu. După 3 ore răspunde.
- Alo!
- Bărbate unde ești ???
- La birou, unde să fiu !!!

Consiliul local al orașului observă că cel mai tare avocat din oraș nu făcuse niciodată o donație în scop caritabil. Pentru a-l convinge să o facă, primarul îl chemă la el în birou:
- Domnule avocat, am observat că veniturile dumneavoastră anuale se ridică la peste 1.000.000 de dolari. Cu toate acestea, niciodată nu ați făcut vreo donație comunității…
- Dacă tot ați căutat informații despre mine, nu ați observat că mama mea este bolnavă, iar medicamentele de care are nevoie depășesc de câteva ori veniturile ei?
- Nu… răspunse primarul jenat.
- În al doilea rând, fratele meu, veteran de razboi, este condamnat într-un scaun cu rotile și este orb.
Primarul începu să-și ceară scuze, dar fu întrerupt:
- În plus, sora mea a murit într-un accident lăsând orfani trei copii.
Umilit, primarul:
- Nu știam, mă iertati…
Însă avocatul continua:
- Nu văd de ce v-aș da dumneavoastră bani, daca nu le dau nici lor…

Doi polițai stau pe marginea drumului și privesc un avocat care vrea să traverseze drumul. Aproape reușește, dar un camion îl calcă. După care frânează, dă înapoi și îl calcă încă o dată pe avocat. Acest procedeu se întamplă de mai multe ori. În cele din urmă, camionul își continuă drumul. Unul dintre polițai:
- Mă, Vasile, ai mai văzut o sinucidere așa de ciudată?

Un acuzat cam îngrijorat, îi promite avocatului său 1000 de euro în plus, dacă va scăpa cu doar un an de detenție. Când îi gratulează inculpatul avocatului său, acesta îi raspunde: “Să știți că am avut nevoie de multă putere de convingere să vă dea un an; idioții aștia chiar au vrut să vă lase liber”!
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu